שלום לכולם, קצת ארוך אבל לצערי זה המצב...

גלגל29

New member
שלום לכולם, קצת ארוך אבל לצערי זה המצב...

אני נשואה כמעט שנה + תינוקת בת 3 חודשים, לפני זה יצאנו ביחד 6 שנים והכל היה בסדר.. מאז החתונה הכל התדרדר ביננו הוא מתנהג אליי ממש מגעיל יוצא מתי וכמה שבא לו יורד עליי כל הזמן מוריד לי את הבטחון העצמי.. כל הזמן מאיים בגירושים אני לא יודעת מה לעשות יש ביננו חובות גדולים ובנוסף אנחנו אפילו לא נשואים שנה אני ממש מיואשת מי שיכול לייעץ לי או חווה משהו דומה בבקשה.... תודה......
 
../images/Emo201.gif

אני חושבת שכדאי לפנות לעורך דין (אפשר דרך נעמ"ת) כדי לבדוק את האופציות לגירושין. הכל כדי לא להיות מופתעת. האם ניסית לערב את המשפחה שלו? ההורים שלו? אולי מישהו אחר ידבר איתו? מה לגבי ייעוץ זוגי?
 

שרשירית

New member
ייעוץ זוגי - דחוף!!

אל תוותרי על ייעוץ זוגי. הוא יכול ללכת גם לבד על מנת להבין מה גורם לו להתנהג כך אליך. אתם צריכים לדבר על הדברים עם הדרכה ומישהו מקצועי שינסה להבין מה גרם לשינוי. ומה את עונה לו כשהוא מאיים בגירושים?
 

cheshire9

New member
האמת

שמתקשה להבין מה זה "מאיים" בגירושים .... למה "מאיים" ? רוצה - שיקפוץ גם מהגג. למה זה צריך להפחיד אותה ?
 

שרשירית

New member
יש לה ילד קטן והיא נמצאת במצב לא נעים

מצב של חוסר וודאות. לא הייתי רוצה להיות במצב שמכתיבים לי גירושים באופן חד צדדי. כמובן ששני הצדדים צריכים להסכים, אבל אם זה רצון של צד אחד בלבד אי אפשר לאלץ אותו להישאר במערכת זוגית. במקרה שלי הגירושים נעשו מתוך הבנה של שני הצדדים ורצון משותף. ובמקרה שלה - היא חייבת להיות מוכנה לנושא, לקרוא על כך לפני, לדעת מה מצפה לה וגם להכניס את זה למודע. חוצמזה... גירושים - אין אחד שזה לא מפחיד אותו, גם אם הוא זה שבחר בזה.
 
למעלה