שלום לכולם-שאלה

  • פותח הנושא mr-j
  • פורסם בתאריך

mr-j

New member
שלום לכולם-שאלה

אני מחפש שם שיר + שם דיסק השיר בוצע בשנות ה80 ע"י דייויד ברוזה ומאיר אריאל והמילים זה משהו כזה: "ירדנו לירוחם לשתות פחית של צהריים במרכז המסחרי המאובק......" פזמון:"הי הי כל הענין הוא לשתות משהוא קר בלב מדבר....." אם יודעים-תודה(וגם אם לא)
 

inigo

New member
שם השיר הוא

בצהרי היום. באודיוגלקסי תוכל למצוא את השיר בשם high noon . איניגו.
 

אולי

New member
זה לא יפה... ../images/Emo4.gif !!!

אני כבר עניתי על השאלה הזו בפורום "מוזיקה ישראלית" לפני 5 ימים! לא נורא... הנה התשובה...
 

epitaph

New member
אם כבר יש כאן מבינים בנושא...

מישהו יכול לעזור לי למצוא את שם השיר והמבצע של שיר עברי שנראה לי שכבר נחשב לקלאסיקה...אני זוכר חלק מהמילים,זה הולך משהו בסגנון:"נלחמים כמו אריות,מורל ממש גבוה,ואצלנו בפלוגה מבקשים קצת הפוגה,מותק אל תביאי לי עוגה"...מישהו מכיר?
 

rizla

New member
קבל..

עוזי פוקס והסגנונות - שלחי לי תחתונים וגופיות
 

inigo

New member
מההההההההההההה????!!!!!!!../images/Emo3.gif

נראה לך שאני צריך להסתובב בכל הפורומים בתפוז בשביל לבדוק שבמקרה תשובה שלי לא תהייה זהה לזו של מישהו אחר ? נו באמת! אם הייתי רואה את התשובה שם אז הייתי נותן לך את הקרדיט, אבל פשוט ידעתי אותה ורשמתי מה שאני יודע. ובכלל , מה זאת הקטנוניות הזאת ???!!! במקרה שההודעה לא תצא היכן שהיא אמורה לצאת , אז היא מכוונת ל"אולי".
 

אולי

New member
זה היה בצחוק ../images/Emo8.gif

נכון שחוש הומור זה לא הצד החזק שלי, ובכל זאת... זה ממש לא היה ברצינות. וחוץ מזה, שזה בכלל כוון לכותב השאלה שלא בדק שם את התשובה ולא אליך... שולם?
 

ציפי666

New member
לא לריב ילדים

למשל גם אני התכוונתי להכניס בדיוק את אותה השאלה על אותו השיר ופתאום ראיתי שמישהו אחר כבר שאל ומישהו אחר כבר ענה... אז אלף תודות לשואלים ולעונים וכולנו יוצאים נשכרים מזה
 

mr-j

New member
תודה לכולם-../images/Emo39.gif../images/Emo51.gif../images/Emo45.gif

 
למעלה