שלום לכולם
שאלה לי אליכם..

Rוית

New member
שלום לכולם../images/Emo140.gif שאלה לי אליכם..

קודם כל, איזה נחמד לדעת שיש פורום לבנות! אני בעצמי אשת תפוז ואפילו לא חשבתי על זה שאולי יש להן פורום פה. איזה נחמד לגלות שטעיתי
הייתי בהופעה של הבנות באלפנט בפעם הראשונה ומשם אפשר להגיד שהתאהבתי. לדעתי הופעה חיה שלהן עולה אפילו על הביצועים בדיסק, אבל כך או כך, הן נפלאות לדעתי!
שאלה לי אליכם שבאף מקום אחר לא מצאתי לה תשובה - האם מישהו יודע על דרך ליצור קשר עם יעל דקלבאום? ולא, לא דרך העמוד מייספייס שלה, כי צריכים להיות רשומים לאתר בשביל לשלוח הודעות דרך העמוד, ואני לא רשומה באתר הזה.. כל דרך what so ever תהייה מעולה
ושאלה שניה גם קשורה ליעל (ובכן, נחשו איזה צלע מהשלוש היא המועדפת עלי?
), מישהו יודע מתי היא שוב תופיע בביט בחיפה? הבנתי שהיא שם (בהופעת סולו) בערך אחת לחודש.. זה נכון?
 
תפני ללייבלה רקורדס.

זו הכתובת היחידה שאנחנו יכולים לספק. הם יפנו אותך הלאה. או שתעזרי במי שיש לו מייספייס פעיל. וכמובן - ברוכה הבאה! אני ניר ואני מקוה שנראה אותך פה יותר:)
 

Lee7

New member
מסכימה איתך בקשר להופעות

הן נשמעות שם הרבה יותר טוב מבדיסק. הדיסק זז קצת מכל הקונספט שלהן שהוא יותר אקוסטי ואישי. אפשר לראות את זה בעיקר בשירים "בואי" ו-"so far" שלדעתי נשמעים מעולה בהרבה יותר בהופעות. בקשר לשאלה הראשונה - נראה לי שהכי מומלץ זה דרך המייספייס. ההרשמה פשוטה. תרשמי וזהו.. בקשר לשאלה השניה - יעל מופיעה המון בחיפה. רוב ההופעות שלה היו שם.. בד"כ רשום תאריכים להופעות במייספייס שלה. אם לא רשום כנראה שהיא לא מופיעה שם בקרוב.. (אולי בגלל כל ההופעות עם הבנות?) מה שכן רשום זה שהיא מופיעה בלבונטין (ת"א) שבוע הבא..
 

Rוית

New member
המון תודה על המידע שלכם ../images/Emo13.gif

מקווה לתפוס את יעל בחיפה בהקדם! ומקווה להישאר עוד בפורום
ובקשר למייספייס של יעל (ובעצם בכלל של הבנות)- זאת היא באמת שמתחזקת את העמוד שלה? הודעות אליה דרך העמוד באמת יגיעו אליה? סתם תהייה שכזו, כי אני יודעת שהמון אמנים שיש להם עמוד במייספייס זה לא הם שנמצאים שם באמת אלא מישהו שמתחזק את העמוד בשבילהם. אבל אמנים ישראלים, ובעיקר הבנות שכל כך מחוברות למעריצים שלהם, יש מצב שזה באמת הן מאחורי העמוד, לא?
 
למעלה