שלום לכולם

  • פותח הנושא Gefen
  • פורסם בתאריך

Gefen

New member
נראה לי מה זה נחמד פה...../images/Emo45.gif../images/Emo140.gif

אז באתי..... שלום שלום חברים, אני גפן, מחפשת לי את הפורום המתאים לפטפט, לצחוק, לשתף, להשתתף ולהשתגע.. אז מה אתם, אומרים הגעתי למקום המתאים?? מותר לדבר פה על הכלללללל?? על הילדים שלי? על הבעל? על החיים שלי בחו"ל? על המעבר הקרוב שלי לארץ אחרת? על האריזות? השופינג? הלחץ? המשפחה? הגעגועים? על ארה"ב? אוסטרליה? ישראל? על פוליטיקה? כסף. סקס? אהבה? על בישולים? ומתכונים? ועל הסירים שלי המרקדים במטבח באופן קבוע? רק תגידו...אני אשמח... גפן
 

שרוניק

New member
הי גפן, ברוכה הבאה ../images/Emo24.gif ../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

שמך האמיתי הוא גפן? נורא יפה. אני שרון (טוב, זה ברור), בת 26, ואכן לא טעית. נורא נחמד פה, ויש המון בעיות שעוד לא פתרנו לכולם, אז את מוזמנת להצטרף לשמחה. מותר פה לדבר על הכל, בעיקר על צרות, בעיות, מצוקות קיומיות (כמו שאפי אומרת), ועל החיים הקשים בכלל. (מה, הם לא קשים???) אז ברוכה הבאה ובוקר טוב (מה השעה אצלכם, ואיפה אתם בכלל?)
 

שרוניק

New member
ובוקר טוב לכולם ../images/Emo13.gif

כי נראה לי לפי השרשור הקודם שהיה פה שמייח אתמול בלילה, וכולם עוד ישנים... אז בוקר טוב לכולם, שיהיה אחלה יום !!!
 
בוקר סביר לכולם ../images/Emo42.gif

נו, רואה אני ששוב אצטרך לנאום מספר דקות על הפורום ומהותו. עצה קטנה בטרם אתחיל: אנא קראו את הודעת המנהלת (אנוכי), שם תמצאו מרב התשובות למרב השאלות. ואם עדיין אינני ברורה, אולי זו ההזדמנות למקד את חברינו ואת החדשים (ברוכים הבאים, איני שמה אייקונים כי זה מפריע להתנהלותי הזורמת): הפורום מטרתו הראשונית היא לעזור לכל חברינו באשר הם להתמודד עם צרות קיומיות בין-אישיות (סכסוכים, אהבה, שנאה, דילמות חיים,צער גידול הורים/ילדים/חברים, וכן הלאה). כמובן שהקשקשת היא בלתי נמנעת ואף משעשעת ביותר, אך אסור שנשכח ששמטרתנו הרשמית היא לתת עצה פרקטית לכל חבר/מבקר/אורח שיבקש את עזרתנו הדחופה, ולהאציל מנסיוננו הרב ומידע האדם העצום שניחנו בו, על מנת לפתור את הבעיה. מטרה שניה ולא משנית כלל וכלל, היא לחייך, לצחוק על עצמנו ועל שכמותנו, ולקחת את חיינו מעט פחות ברצינות והרבה יותר בקלות. לחברינו החדשים, stick around, זה הרבה פחות מסובך ממה שזה נשמע. ולדו"ח הבוקר: מצב הנוירומטר בעיפות מסוימת, ההסבר בפנים. מה היה לנו שרלוטה העלתה אותנו על המפה, התפקדות ימי ההולדת נמצאת בעיצומה, וכמדומני שדור´קה ואושר הלכו לישון אמש מאוחר מדיי, עקב ליהוג בלתי פוסק בצ´ט הפורום (למעלה - ואגב, פתרון נפלא במקום לנהל שיחה על דף הפורום...). הנני מזכירה , שמחר, יום שישי הבא עלינו, יתווסף אלמנט חדש ומרענן לפורומנו, היות ונהנית אני מהמתח בו אתם שרויים, עדיין לא אספר דבר וחצי דבר. ולסיום לשאלתך, לאבלי היקרה (מתי הלידה המצופה?), אפי זו אני ועל כך גאוותי. אך הפורום מיועד לכולנו, וכל הודעה, תגובה, בעיה, צרה ומאנה - היא שוות ערך. לפיכך ההודעות הן לכולם ולאו דווקא אליי אישית, שכן אם לא ידעת, אני אישה עסוקה מאוד ורבת פעלים, מחויבותיי למערכת הבטחון ולמוסדותיה הן מהמעלה הראשונה... ברוכה הבאה ושיהיה בוקר סביר !!!
 

שרלוטה

New member
איך סביר?

הבטחת אתמול להיות נחמדה אלי ואפילו אייקון דביק אחד לא שלחת לי
אם אין אני לי מי לי ! שרלוטה
 

lovely2

New member
שלום לכולם../images/Emo140.gif

אני נהנית לקרוא בפורום שלכם.במיוחד נהניתי מהשרשור על החמות המעצבנות שלכן
והחריזה המדהימה(כמה כשרון!!!! אולי תוציאו ספר?) יש לי רק שאלה אחת: עדיין לא הבנתי מה נושא הפורום ,או שזה פורום פתוח שכותבים פה על הכל? מה המשמעות של "אפי היקרה"? -מכתבים לאפי? אשמח לקבל תשובה יום טוב! ליטל
 

jahnon

New member
על מנת לחסוך ממך את המנה

(שמגיעה לך אמנם אבל יש לי מצב רוח טוב היום אז) מאפי על זה שאת לא קוראת את מאמר המערכת אסביר לך בפשטות. פורום זה נועד בעיקר ובשביל הטיפול הפסיכולגי של מדינת ישראל עקב ההוצאות האדירות שיש למדינה על דברים קטנים כמו מהדרי נייר אטבים וטישו למזכירות/ים ממורמרים הוחלט לפתוח פורום זה. היו רעיונות לפתוח במסע פרסום ניכר על מנת להביאו לתודעת הציבור אך מפאת בעיות תקציביות שונות (נייר טואלט בשירותים וסבון לידיים) גם דבר זה נפל. כרגע הפורום הזה עובר מפה לאוזן. את יכולה לבכות על מר גורלך כי נגמרה העונה של לחיי האהבה (ברוך השם יום יום אני מברך ברכת הגומל שפטרני מעולו של זה) על המוכר המזוויע (או שמה זו הייתה מוכרת דבר עוד יותר מזוויע) שהציע הצעות מגונות וכו´. תוך כדי שיטוט בהודעות ובתשובות תביני את רוח הדברים, ואם לא אנחנו יודעים איפה את גרה ותישארי שם אנחנו באים לקחת אותך.
 

lovely2

New member
תודה ג´חנון! איך ידעת שאני תימנייה?

הרחת את הסחוג? אתה תימני,אגב? אתה כותב יפה!אחלה!
 

jahnon

New member
אכן כן

תימני אסלי כשר למהדרין מהפרובינציה הידועה בשם שכונת התקוה
 
אני לא מתנפלת על חדשים

מוכנה אני לתת להם יום-יומיים התאקלמות, ואז הכל פתוח. ואם כבר במנות עסקינן - לידיעתך, מקבל מנה מי שמגיע לו, שמרחם על עצמו בצורה שאינה מותאמת עם המציאות הגלובאלית והספציפית, ומי שמפריע לדיונים העמוקים ומלאי הפאתוס המתנהלים כאן חדשות לבקרים.
 

jahnon

New member
בוקר טוב אנשים../images/Emo42.gif

ראיתי שהודעות בוקר מצוינות עם שמש אז מי אני שאשבור את המסורת. הבוקר שלי התחיל מיקיצה לא טבעית לרחש של ניילון מרשרש, כהרגלי בקודש קמתי ממיטתי עם נעלי הבית של קיפי נעל נוספת בידיי כובע רשת לראשי (צריכה לתפוס את הרולדות) לאחר פשפוש קל בניילון הבחנתי בזיקית נחמדה שבקפיצת ראש (7.8 בסולם ג´חנון) חמקה לה אל מאחורי הארון לאחר עצירת ביניים מתחת לפוף. למזלי לא התעוררתי כשהיא (עומדת!?) על חזי ומוציאה לשון לכיוון הפנים שלי דבר שהיה יכול להגמר ברע לשנינו. מכיוון שהודיעו לי כי זיקית זה דבר טוב בבית (לא בשביל לצאת איתה) כי היא נותנת (מזל יחרמנים שכמוכם) החלטתי לתת לה לשהות כאן ככל רצונה כל עוד היא תישאר מאחורי הארון וכרגע לי יש מצב רוח טוב.
 

NasTy GirL

New member
בוקר טוב! ../images/Emo29.gif../images/Emo2.gif ../images/Emo108.gif

נראה לי שגם אני מצטרפת... רק...זה לא פורום מבוגרים, נכון?
אתם נורא מצחיקים [חמותי מעלה את חמתי...
], ואני חושבת שאולי אולי אולי, אני אוכל לעזור במשהו. WELL, I´M LIRI. J-UST LIRI.
 
סביר סביר ../images/Emo4.gif

נראה לי שהיום לא יהיה מי יודע מה. אני יושב מול המחשב ומדי פעם קופץ לפה לראות אם יש מישהו שצריך את עזרתי הדחופה. וכמובן עולם כמנהגו נוהג: ג´חנון מוכר מתכונים לסחוג, שרוניק מתעקשת להיות נשמה טהורה, דורקה נסחף עם הגרפומניות שהשתלטה עליו, ואפי מאיימת על הבוקר. נו, מה חדש? ודווקא היום יש לי הרבה מה להגיד על החיים, אז bring it on, איפה הצרות של העולם? לאנשים אין בעיות? אף אחד לא רב עם חברה שלו אתמול?
 

אושר מ

New member
נו נו. בוקר טוב לכולם../images/Emo42.gif

אז, לא קמתי עכשיו. אימי היקרה העירה אותי, אבל היא הואילה בטובה לרחם עלי ולהעיר אותי באחת עשרה (הלכתי לישון בחמש וחצי, כשדור הלך לעבודה). היה בהחלט לילה נחמד במצ´אט, וגילינו שאפי נורא נחמדה אפילו בשיחה פנים מול פנים
. אני עייפה. אבל אני על תקן נהגת של אבא היום, ובלילה יש מסיבה בטרמינל... אז שעות שינה רבות לא יהיו לי היום. יום טוף לכולם!
 

שרלוטה

New member
../images/Emo51.gif וברוכה הבאה

למרות שכבר ענו לשאלותייך: זהו פורום שחבריו ואפי היקרה בראשם עוזרים לכל אדם באשר הוא שיש לו בעיה כלשהי. כפי שודאי שמת לב החברים כאן מתייחסים בכובד ראש לכל שאלה ותורמים מניסיונם הרב והמגוון. ליטל, בשבילנו תמיד תהיי lovely מספר 1
שרלוטה
 

שרלוטה

New member
האם את...

גפן במובן גאאאפן? ברוכה הבאה לפורום הכי מדליק בתפוז
שרלוטה
 
למעלה