שלום לכולם!

pink sunset

New member
שלום לכולם!../images/Emo77.gif

וואו אני ממש שמחה שניפתח פורום כזה, זה בדיוק מה שהייתי צריכה- אנשים להחליף איתם חששות, תקוות וסתם שאלות קטנות בנושא. אז קצת עליי- בת 19 מב"ש, לא התגייסתי לצבא מסיבות אישיות, אני כבר שנה וחצי בבית לא עושה כלום עם עצמי. היו לי 2 עבודות קטנות בזמן הזה אבל הן לא נימשכו הרבה זמן בכלל. לאחרונה החלטתי שנימאס לי כבר לישמוע את אותה שאלה: "מה את עושה בחיים?"- "כלום" -"(פרצוף תמוה)". וגם אני האמת הבנתי שהגיע הזמן לעשות משהו עם החיים שלי אז נירשמתי לקורס ברמנים שאמור להתחיל השבוע בתקווה למצוא עבודה אחרי זה (חסר שלא אחרי שהשקעתי על זה 2000 שקל)
ואני לוקחת בחשבון שכניראה שאני לא אמצא עבודה בב"ש אז אני שוקלת לעבור לגור באילת או בת"א ומתה מפחד רק מהמחשבה הזאת שאני אצטרך להיות עצמאית
ו...זהו, מקווה להשתלב פה בפורום ביי בינתיים
 

marysia

New member
זה לא מדויק

הם מבטיחים לעזור אבל מה הם יעשו אם אין עבודה כך שהם יכולים רק להבטיח
 

faith2

New member
אני מאוד ממליצה!

מאוד מאוד ממליצה לעבור לאילת! זאת עיר של צעירים, המון בילויים, ממש מה שכל צעיר צריך. אישית אני יכולה להגד לך שאחותי עברה לגור שם, כי נמאס לי מהעיר היבשה שלנו, נמאס לה כל היום לשמוע את ההורים, נו מה את הולכת לעשות? צריך לעבוד קצת...לא כל היום להיות בבית ולא לעשת כלום ולא לעזור, אחותי החליטה יום אחד לקום ולעבור לאילת (שלא תביני אחותי בקשר מעולה עם ההורים, אבל הורים יכולים להיות כאלה נודניקים
)...קיצר אחותי היא טיפוס שמאוד קשור לבית, לךהורים ולהכול....טיפוס ממש לא ספונטני ועצמאי, אבל מהיום שהיא עזבה- היא רק התפתחה לטובה...הכירה ימבה חברים, עושה חיים כל הזמן.....מה גם שעכשיו באילת מתתפחה שלוחה של בן גוריון, ככה שלימודים לאונברסיטה לא יהוו בעיה. קיצר מרוב שבילבלתי השורה התחתונה אני מאוד מאוד ממילצה לך!
 

Mnementh

New member
אבל מה ההבדל מתל אביב?

לגור לבד במרכז, אוניברסיטה, הכי הרבה מקומות בילוי בארץ, פאבים בכל מקום, הכי הרבה עבודה לצעירים, ים בשפע. זו לא דעה, אני מנסה להבין מה עדיפה אילת על תל אביב לדעתכם.... זה הרבה יותר קשה להסתדר שם מבחינת כל העניינים הטכניים של הלימודים השונים והאפשרויות. שלוחה של בן גוריון זה בהחלט לא פותח הרבה דלתות יחסית לת"א, וכל מה שתצטרך לעשות עם מוסדות המדינה או כל דבר אחר הכי נוח לעשות במרכז. למה לעבור לגור באילת כשאפשר לעבור לגור באיזושהי דירה בגבעתיים או בדרום ת"א (" נמצא עבודה זמנית לא רצינית......" ) ?
 

goldy

New member
../images/Emo32.gif יש לי רעיון

בוא נרכז את כל עם ישראל שנמצא מצפון לחיפה ומדרום לב"ש באזור המרכז, וככה לאף אחד לא יחסר דבר. מה דעתך?
ועכשיו ברצינות: אילת היא יותר מים וחום - צריך לדעת לחפש. רמז: אני לא אוהד אנשים שמתעקשים לתת הרצאות בנושאים שהם לא מבינים בהם.
 
למעלה