שלום לכולם

שלום לכולם

הרבה פעמים לצערי אני מרגישה בעיקר כשאני לא רגועה שאני מתנהגת ומדברת בצורה שאני לא אוהבת את עצמי ונראית חריגה לאחרים ותוצאה מזה אני מושכת לי אנרגיות ודברים לא רצויים ושליליים ואנרגיות שליליות לפי תורת הסוד מה אני יעשה<? יש מישהו שחווה משהו דומה?
 
עניין ידוע

לצערי האישיות שלנו היא לא משהו שאנחנו בוחרים, זה משהו שמתפתח כמו עץ, מושפע ע"י השפעות סביבתיות וגנים. אז את לומדת להכיר את עצמך, מי את.. זה דבר שמתגלה בפנייך. האם יש שם דברים טובים? את יכולה לומר לי מצד שני מה האיכויות שלך?
 
אז תתמקדי באותם הדברים הטובים - באדיקות פנטית

כמו שאמר מדען חלל, את לא יכולה לשלוט באישיות שלך. מה שאת כן יכולה לעשות, זה לבחור באיזה צד של האישיות שלך להתמקד. אז תבחרי להתמקד בטוב. תזיני את הצדדים הטובים שלך ותטפחי אותם. ומה שלא פחות חשוב: אל תילחמי בצדדים החלשים שלך. כשאת נלחמת בהם אז, באופן פרדוקסלי, את נותנת להם כוח. קבלי אותם כמו שהם. לכולנו יש צדדים פחות טובים, וזה בסדר. בשביל זה אנחנו בני-אדם.
 
שלום דניאלה

כל אדם הוא למעשה אוסף של הרגלים, חלקם קל לשנות, וחלקם קשה לשנות. אבל מה שחשוב זה שזה אפשרי. אני מציע לך לרשום על דף נייר איך את רוצה להיות, איך להתנהג בסיטואציות אבל בצורה לא כללית אלה פרטנית. ממש מה הדברים שאת אומרת או עושה ולא באופן כולל "מלאת בטחון עצמי". לדוגמא : "אני אומרת לו מה נראה לך
ומעיפה לו סתירה מול כל החברים שלו" ולא "מפגינה אסרטיביות בפומבי" הדרך לשנות הרגלים הם ליצור הרגלים חדשים במקומם, וזה לא עסק קל הדרך היא תרגול תרגול ותרגול. את התרגול אפשר לעשות חי, בראש או לבד עם עצמך. לדוגמא לי ספציפית קשה מאוד לקום בבוקר ולא ללחוץ על הכפתור של הנודניק. נתקלתי באינטרנט בדרך שממש הצחיקה אותי אבל בתאוריה היא אמורה לפעול מעולה. באמצע היום להתארגן לשינה לצחצח שיניים, ללבוש פיג'מה לכוון שעון לעוד 5-10 דקות וללכת לישון. כאשר השעון מצלצל ללחוץ עליו, להתמתח ולהתחיל את הרוטציה של היום... ככה לעשות את זה מספר פעמים עד שהגוף הופך את ההתעררות החדשה להרגל חדש. הטיפ הכי חשוב שאני יכול לתת לך דווקא לא מגיע מהסוד. תיהי סלחנית עם עצמך זה הכל עשית משהו שאת לא מרוצה שעשית אותו - לא נורא פעם הבאה תעשי אותו בסדר. אמרת משהו לא במקום - לא נורא, העולם לא יקרוס. ברגע שאת כועסת על עצמך את למעשה מביאה רק יותר מאותו דבר. כאשר את סלחנית עם עצמך ואומרת "לא נורא" את תראי שזה מפסיק לקרות. Be gentle with yourself מקווה שעזרתי, אוהד.
 
למעלה