שלום לכולם

מצב
הנושא נעול.

כרום

New member
שלום לכולם
יום שלישי אני נוסע לתאילנד, אני אשמח אם תציעו לי באיזה ערים שווה לצלם תח"צ והאם יש שם סוג של תח"צ ששווה התייחסות מיוחדת. עדכונים: 1)זוכרים את זה? ובכן, הנושא הועלה בפורום חולון ב- YNET, ומנהלת הפורום פלורה חממי אירגנה לנו כתבה במקומון של חולון בידיעות אחרונות, אשר תעלה באחת מהסופ"שים הקרובים. אגב התמונות של שלטי התחנה שצילם דניאל בוכמן יופיעו בכתבה. 2)בקשר למאבק בהוצאת המפרקיות בתל אביב, הנושא כרגע מוקפא אצלי מפאת חוסר זמן, אני מקווה לשלוח את כל המכתבים עד שבוע אחרי שאני אחזור מתאילנד.
 

stratomaximus

New member
שלום לכולם
יום שלישי אני נוסע לתאילנד, אני אשמח אם תציעו לי באיזה ערים שווה לצלם תח"צ והאם יש שם סוג של תח"צ ששווה התייחסות מיוחדת. עדכונים: 1)זוכרים את זה? ובכן, הנושא הועלה בפורום חולון ב- YNET, ומנהלת הפורום פלורה חממי אירגנה לנו כתבה במקומון של חולון בידיעות אחרונות, אשר תעלה באחת מהסופ"שים הקרובים. אגב התמונות של שלטי התחנה שצילם דניאל בוכמן יופיעו בכתבה. 2)בקשר למאבק בהוצאת המפרקיות בתל אביב, הנושא כרגע מוקפא אצלי מפאת חוסר זמן, אני מקווה לשלוח את כל המכתבים עד שבוע אחרי שאני אחזור מתאילנד.
באמת? משום מה פלורה לא הזכירה את זה בפורום
או שפיספסתי?
 

bhmi100

New member
שלום לכולם
יום שלישי אני נוסע לתאילנד, אני אשמח אם תציעו לי באיזה ערים שווה לצלם תח"צ והאם יש שם סוג של תח"צ ששווה התייחסות מיוחדת. עדכונים: 1)זוכרים את זה? ובכן, הנושא הועלה בפורום חולון ב- YNET, ומנהלת הפורום פלורה חממי אירגנה לנו כתבה במקומון של חולון בידיעות אחרונות, אשר תעלה באחת מהסופ"שים הקרובים. אגב התמונות של שלטי התחנה שצילם דניאל בוכמן יופיעו בכתבה. 2)בקשר למאבק בהוצאת המפרקיות בתל אביב, הנושא כרגע מוקפא אצלי מפאת חוסר זמן, אני מקווה לשלוח את כל המכתבים עד שבוע אחרי שאני אחזור מתאילנד.
הsky train בבנגקוק
זה גרם למהפכה בעיר הרבה פחות פקוקה. חוץ מזה צלם גם טוק טוקים אם אתה מחשיב אותם לתחבורה ציבורית :)
 

קובי לו

New member
הsky train בבנגקוק
זה גרם למהפכה בעיר הרבה פחות פקוקה. חוץ מזה צלם גם טוק טוקים אם אתה מחשיב אותם לתחבורה ציבורית :)
כמובן כמובנותיים שנסעתי ברכבת השמיימית
המדהימה (נקיה, שקטה ובמקום מתחת לאדמה היא בגובה קומה שלישית ככה שרואים את העיר תוך כדי נסיעה). אבל, היא ממש לא גרמה לירידה בפקקים של בנגקוק. יש רק 2 קווים של הרכבת השמיימית, זה א'. ב', שום רכבת לא בטלה או הקטינה משמעותית פקק. היא פשוט אלטרנטיבה הגיונית ובעיקר הגונה לעקוף את הפקק. ג', כמות המשתמשים היומית ברכבת הזו היא כמה עשרות אלפים ביום. בעיר של כ-10 מליון עם מעל 2 מליון מכוניות, זה טיפה בים. הייתי, לא אשכח זאת בחיים, באיזה צומת בבנגקוק במרכז, לא רחוק מהמקדש הגדול ומארמון המלך (נניח 20 דקות הליכה משם) והיינו תקועים (הייתי במונית ממוזגת, זה חשוב, אם כבר נוסעים במונית לבדוק שיש לה מזגן) מעל 15 דקות באותו מקום בדיוק. על המילימטר. רק אחרי 15 דקות התחלנו לזוז. הבנתי מהנהג שזה רגיל כלומר לא היתה תאונה או חפץ חשוד או הפגנה שחסמה צומת. לא, פשוט גודש תנועה סופר דופר היסטרי. מנמל התעופה לעיר, אם אין רכבת נורמלית (לא לסוע בשום פנים ואופן ברכבת הרגילה. היא לא ממוזגת, יש לה מליון תחנות עד העיר, עוברת בתוך שכונות העוני ומומלצת רק בתור אובייקט צילום מבחוץ) לקחת מונית ולהתעקש לסוע דרך כביש האגרה. האגרה היא בת פחות מ-4 דולר והיא מושתת על הנוסע. שווה כל אגורה. מנמל התעופה ועד מרכז העיר בפחות מ-30 דקות במקום בין שעה לשעתיים בכבישים החינמיים והפקוקים להחריד !
 

כרום

New member
כמובן כמובנותיים שנסעתי ברכבת השמיימית
המדהימה (נקיה, שקטה ובמקום מתחת לאדמה היא בגובה קומה שלישית ככה שרואים את העיר תוך כדי נסיעה). אבל, היא ממש לא גרמה לירידה בפקקים של בנגקוק. יש רק 2 קווים של הרכבת השמיימית, זה א'. ב', שום רכבת לא בטלה או הקטינה משמעותית פקק. היא פשוט אלטרנטיבה הגיונית ובעיקר הגונה לעקוף את הפקק. ג', כמות המשתמשים היומית ברכבת הזו היא כמה עשרות אלפים ביום. בעיר של כ-10 מליון עם מעל 2 מליון מכוניות, זה טיפה בים. הייתי, לא אשכח זאת בחיים, באיזה צומת בבנגקוק במרכז, לא רחוק מהמקדש הגדול ומארמון המלך (נניח 20 דקות הליכה משם) והיינו תקועים (הייתי במונית ממוזגת, זה חשוב, אם כבר נוסעים במונית לבדוק שיש לה מזגן) מעל 15 דקות באותו מקום בדיוק. על המילימטר. רק אחרי 15 דקות התחלנו לזוז. הבנתי מהנהג שזה רגיל כלומר לא היתה תאונה או חפץ חשוד או הפגנה שחסמה צומת. לא, פשוט גודש תנועה סופר דופר היסטרי. מנמל התעופה לעיר, אם אין רכבת נורמלית (לא לסוע בשום פנים ואופן ברכבת הרגילה. היא לא ממוזגת, יש לה מליון תחנות עד העיר, עוברת בתוך שכונות העוני ומומלצת רק בתור אובייקט צילום מבחוץ) לקחת מונית ולהתעקש לסוע דרך כביש האגרה. האגרה היא בת פחות מ-4 דולר והיא מושתת על הנוסע. שווה כל אגורה. מנמל התעופה ועד מרכז העיר בפחות מ-30 דקות במקום בין שעה לשעתיים בכבישים החינמיים והפקוקים להחריד !
תודה על המידע
אני מתכוון לנסוע ישר לצ'אנג מאי אחרי הנחיתה, שמעתי שיש את רכבת האוריינטל אקספרס אבל הבנתי שצריך להזמין מקום עד 90 יום מראש. האם זה נכון או שאפשר גם לרכוש כרטיס במקום?
 

bhmi100

New member
תודה על המידע
אני מתכוון לנסוע ישר לצ'אנג מאי אחרי הנחיתה, שמעתי שיש את רכבת האוריינטל אקספרס אבל הבנתי שצריך להזמין מקום עד 90 יום מראש. האם זה נכון או שאפשר גם לרכוש כרטיס במקום?
אם אתה מתכוון לרכבת מבנגקוק לצאנג מאי אז כן
תוכל לקנות בתחנת הרכבת בבנגקוק huanglampong יש שם דוכן של משרד התיירות התאילנדי שיסבירו לך את כל הפרטים באנגלית. אם אין שום כרטיס תקנה כרטיס לעיר קרובה וסע לצאנג מאי באוטובוס ממנה.
 

raminec

New member
כמובן כמובנותיים שנסעתי ברכבת השמיימית
המדהימה (נקיה, שקטה ובמקום מתחת לאדמה היא בגובה קומה שלישית ככה שרואים את העיר תוך כדי נסיעה). אבל, היא ממש לא גרמה לירידה בפקקים של בנגקוק. יש רק 2 קווים של הרכבת השמיימית, זה א'. ב', שום רכבת לא בטלה או הקטינה משמעותית פקק. היא פשוט אלטרנטיבה הגיונית ובעיקר הגונה לעקוף את הפקק. ג', כמות המשתמשים היומית ברכבת הזו היא כמה עשרות אלפים ביום. בעיר של כ-10 מליון עם מעל 2 מליון מכוניות, זה טיפה בים. הייתי, לא אשכח זאת בחיים, באיזה צומת בבנגקוק במרכז, לא רחוק מהמקדש הגדול ומארמון המלך (נניח 20 דקות הליכה משם) והיינו תקועים (הייתי במונית ממוזגת, זה חשוב, אם כבר נוסעים במונית לבדוק שיש לה מזגן) מעל 15 דקות באותו מקום בדיוק. על המילימטר. רק אחרי 15 דקות התחלנו לזוז. הבנתי מהנהג שזה רגיל כלומר לא היתה תאונה או חפץ חשוד או הפגנה שחסמה צומת. לא, פשוט גודש תנועה סופר דופר היסטרי. מנמל התעופה לעיר, אם אין רכבת נורמלית (לא לסוע בשום פנים ואופן ברכבת הרגילה. היא לא ממוזגת, יש לה מליון תחנות עד העיר, עוברת בתוך שכונות העוני ומומלצת רק בתור אובייקט צילום מבחוץ) לקחת מונית ולהתעקש לסוע דרך כביש האגרה. האגרה היא בת פחות מ-4 דולר והיא מושתת על הנוסע. שווה כל אגורה. מנמל התעופה ועד מרכז העיר בפחות מ-30 דקות במקום בין שעה לשעתיים בכבישים החינמיים והפקוקים להחריד !
חבל לסע במונית מהנמל לבנגקוק
יש ביציאה מהנמל אוטובוס תיירים מדוגם וממוזג שמסיע אותך תמורת כ-15ש"ח עד למרכז העיר ונוסע דרך כביש האגרה העילי. אם אני לא טועה הוא יוצא מהקומה הראשונה ולא מהקומה של המוניות. מנסיון שלי, זו הדרך הזולה והמהירה להגיע למרכז בנגקוק. בלי להתמקח עם נהגי מוניות מעצבנים בחום התאילנדי ובלי לנסוע באוטובוסים המקומיים דרך כל הפקקים.
 

raminec

New member
הsky train בבנגקוק
זה גרם למהפכה בעיר הרבה פחות פקוקה. חוץ מזה צלם גם טוק טוקים אם אתה מחשיב אותם לתחבורה ציבורית :)
טוק טוקים הם מפגע תברואתי וסכנה למשתמש
חוץ מזה הם גימיק חביב לתיירים המזדמנים. הם לא יותר זולים ממוניות ספיישל עם מונה!! הם לא יותר מהירים ממוניות אופנועים שמרכיבות אותך ועוקפות את כל הפקקים. הנהגים שלהם נוהגים בצורה פראית על הכביש שתשאיר כל נהג מונית שירות חאפר ישראלי משתומם עם פה פעור! בגלל שהכלי רכב פתוח הנוסעים בו נושמים את כל הפיח של הכלי רכב במפלס הרחוב. תענוג מפוקפק. כמובן שהטוק טוקים לא ממוזגים ולכן גם חם לנסוע בהם. סתם ככה שיהיה לידע כללי. אני השתמשתי באוטובוסים (הממוזגים) של בנגקוק. הם עולים קצת יותר מהלא ממוזגים והם בד"כ לא פחות נוחים מאלו שבארץ.
 

כ נ ל

New member
שלום לכולם
יום שלישי אני נוסע לתאילנד, אני אשמח אם תציעו לי באיזה ערים שווה לצלם תח"צ והאם יש שם סוג של תח"צ ששווה התייחסות מיוחדת. עדכונים: 1)זוכרים את זה? ובכן, הנושא הועלה בפורום חולון ב- YNET, ומנהלת הפורום פלורה חממי אירגנה לנו כתבה במקומון של חולון בידיעות אחרונות, אשר תעלה באחת מהסופ"שים הקרובים. אגב התמונות של שלטי התחנה שצילם דניאל בוכמן יופיעו בכתבה. 2)בקשר למאבק בהוצאת המפרקיות בתל אביב, הנושא כרגע מוקפא אצלי מפאת חוסר זמן, אני מקווה לשלוח את כל המכתבים עד שבוע אחרי שאני אחזור מתאילנד.
בנקוק, בנקוק ושוב בנקוק
העיר הזאת היא גן עדן לחובבי תחב"צ: אוטובוסים מכל הגדלים והמינים מוניות צבעוניות ויפות (גם זולות - להתעקש שיפעילו מונה) טוק טוקים ידועים לשמצה - מופעלי בנזין וגז רכבת תחתית רכבת עילית skytrain המשייטת בגובה 20 מ' מעל העיר והבונוס - שלושה סוגים של קווי סירות מהירים ונוחים: מאסף, אקספרס ותיירים
 
בנקוק, בנקוק ושוב בנקוק
העיר הזאת היא גן עדן לחובבי תחב"צ: אוטובוסים מכל הגדלים והמינים מוניות צבעוניות ויפות (גם זולות - להתעקש שיפעילו מונה) טוק טוקים ידועים לשמצה - מופעלי בנזין וגז רכבת תחתית רכבת עילית skytrain המשייטת בגובה 20 מ' מעל העיר והבונוס - שלושה סוגים של קווי סירות מהירים ונוחים: מאסף, אקספרס ותיירים
יש שם רכבת תחתית?
הייתי שם ולא ידעתי... אפשר יותר פרטים על הרכבת הזו?
 

קובי לו

New member
בנקוק, בנקוק ושוב בנקוק
העיר הזאת היא גן עדן לחובבי תחב"צ: אוטובוסים מכל הגדלים והמינים מוניות צבעוניות ויפות (גם זולות - להתעקש שיפעילו מונה) טוק טוקים ידועים לשמצה - מופעלי בנזין וגז רכבת תחתית רכבת עילית skytrain המשייטת בגובה 20 מ' מעל העיר והבונוס - שלושה סוגים של קווי סירות מהירים ונוחים: מאסף, אקספרס ותיירים
חסר לך ג' זה בנגקוק
מתאים למקום, גם באנג וגם קוק...
ולא ידוע לי על רכבת תחתית שם אלא רק על שמיימית ורכבות רגילות (שחלקן אפילו בלתי ממוזגות).
 

raminec

New member
חסר לך ג' זה בנגקוק
מתאים למקום, גם באנג וגם קוק...
ולא ידוע לי על רכבת תחתית שם אלא רק על שמיימית ורכבות רגילות (שחלקן אפילו בלתי ממוזגות).
זה בסדר, קובי, גם אני הייתי בשוק כשראיתי
את האתר. התאילנדים הממזרים יודעים לתקתק עניינים, כשהם רק רוצים. את הרכבת השמיימית שלהם הם הרימו בקצב מטורף ומסתבר שגם התחתית שלהם הוקמה ממש לא מזמן.
 

קובי לו

New member
זה בסדר, קובי, גם אני הייתי בשוק כשראיתי
את האתר. התאילנדים הממזרים יודעים לתקתק עניינים, כשהם רק רוצים. את הרכבת השמיימית שלהם הם הרימו בקצב מטורף ומסתבר שגם התחתית שלהם הוקמה ממש לא מזמן.
כשאין בג"ץ ואין וועדות תכנון אזוריות וארציות
אז אין בעיה לתקתק פרוייקטים. ככה זה בדמוקטטורה עם מאפיינים מעט מערביים (כסף, money, gelt). במאפיינים מערביים אני מתכוון על כך שהיא (סיאם) מאוד פתוחה למערב, הרבה יותר מויטנאם של עד לפני 10 שנים או מלאוס או בורמה או בהוטן ושאר מרבית מדינות דרום מזרח אסיה. רק דרום קוריאה משיגה את תאילנד במערביות שלה (וכמובן שערי המדינה הונג קונג, מקאו וסינגפור, אבל הן מאוד קנטות בשטחן וגם באוכלוסייתן יחסית למדינות "הגדולות" של דרום מזרח אסיה).
 

raminec

New member
כשאין בג"ץ ואין וועדות תכנון אזוריות וארציות
אז אין בעיה לתקתק פרוייקטים. ככה זה בדמוקטטורה עם מאפיינים מעט מערביים (כסף, money, gelt). במאפיינים מערביים אני מתכוון על כך שהיא (סיאם) מאוד פתוחה למערב, הרבה יותר מויטנאם של עד לפני 10 שנים או מלאוס או בורמה או בהוטן ושאר מרבית מדינות דרום מזרח אסיה. רק דרום קוריאה משיגה את תאילנד במערביות שלה (וכמובן שערי המדינה הונג קונג, מקאו וסינגפור, אבל הן מאוד קנטות בשטחן וגם באוכלוסייתן יחסית למדינות "הגדולות" של דרום מזרח אסיה).
ממה שאני יודע גם אין יותר מדי ערך לחיי אדם
או לזכויותיו הבסיסיות. לא מדובשו ולא מעוקצו. אני מעדיף מדינה מתוקנת ומודרנית עם זכויות ומוכן לסבול את החסרונות שמתלווים לכך. אינ לא אומר שאני לא מקנא ביתרונות המשטר התאילנדי, אבל תג המחיר שמוצמד לו הוא פשוט גבוה מדי עבורי.
 

קובי לו

New member
ממה שאני יודע גם אין יותר מדי ערך לחיי אדם
או לזכויותיו הבסיסיות. לא מדובשו ולא מעוקצו. אני מעדיף מדינה מתוקנת ומודרנית עם זכויות ומוכן לסבול את החסרונות שמתלווים לכך. אינ לא אומר שאני לא מקנא ביתרונות המשטר התאילנדי, אבל תג המחיר שמוצמד לו הוא פשוט גבוה מדי עבורי.
מסכים לחלוטין (זה עניין של דעות ולא של עובדות
ולכן כתבתי שאני מסכים ולא כתבתי שאתה צודק, כי אין פה עניין של צודק או לא צודק).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה