שלום לכולם!

fire snake

New member
שלום לכולם!

גיליתי אתכם קצת מאוחר. לא, לא מאוחר מדי... אני אם לבן שלם - לא-נימול - ערל - שהיום הוא בן שמונה עשרה. (עתודאי במסגרת תכנית צהל"ית מושקעת לתלמידים מצטיינים) כשבני נולד הייתי לבד. אחר כך נוספו לנו בן-זוג, ובת... ואחר כך התפצלנו - נשארתי רק עם הילדים.) תמיד היה ברור לי שאם מישהו יתקרב לילד שלי עם סכין, הוא יצטרך לעבור על גופתי המתה! אחרי "חזקו ואמצו", המסר שלי אליכם, יקירים: לילד שלי מעולם לא היתה בעיה עם היותו ערל. פעם, כשהיה בן שלוש, אמי החליטה פתאום שהוא לא יכול לבוא לבית הכנסת ביישוב שלה (החילוני ברובו), "כי יש שם דתיים ורגשותיהם ייפגעו". לא ייחסתי לכך שום חשיבות - בינכה לא היינו מבאי בית הכנסת או מדיירי היישוב. אבל בני הקים יללה - רוצה לבית-כנסת!!! אז לקחתי אותו לבית הכנסת בשכונה שבה גרנו... ואז חבר שלו אמר לו "אתה לא יכול היכנס כי אין לך כיפה"! ואז מישהו נתן לו כיפה. עניין הערלה? לא עלה. מעולם לא עשיתי שום נסיון להסתיר - מעולם לא עשיתי עניין או ניסיתי לדבר אתו על כך. במשפחתון שלו הם היו שלושה ערלים מתוך ארבעה בנים - לזה אני קוראת עצמה אישית! כך שלא היה לו שמץ בעייה... אחר כך אחד מהם (ילד מאומץ מברזיל) עבר מילה, בגיל שנתיים... הוא ידע תמיד שאמא שלו - ואחר כך, הוריו - יגנו עליו מאלימות והתעללות, כל עוד יוכלו. זה מוסיף ביטחון עצום לילד (כמו גם הנקה עד גיל מאוחר, גמילה מוקדמת מחיתולים - השריית תינוקות בשתן וצואה כי זה יותר קל להורים אינה מומלצת). היו גורמי אי-ביטחון יוצאי דופן בחייו של בני (בעיקר, נדודים תכופים רוב שנות ילדותו, חלקם בארץ, חלקם בחו"ל) לפחות, היה לו אימון רב בלהיות יוצא-דופן, מכל צדדי המתרס... מדהים לראות כמה יפה הוא יצא מכל זה. בעייה יותר קשה מהיותו ערל הציב לו שערו הארוך שמעולם לא נגזר - לדעתי שיער קצר מקטין חסינות ורגישות ותורם לקהות ואלימות - ובכלל זו "מסורת במשפחה". מכיוון שבהיותו קטן נראה כמו מלאך.. כלומר, כמו בת... בקיצור... היה לו אימון רב בלהיות יוצא דופן. ממני תמיד קיבל את המסר שזו ממש לא בעיה - אבל זה כי אני כזו, קצת אדישה לדעת הקהל. אני מבינה שלאחרים זה יותר קשה. (בתי, למשל... מתביישת באמה הזקנה שהתחילה פתאום להתאמן על קורקינט לעיני כל השכונה!) בעניין אם לדבר איתם או לחכות לחיים: בעיקרון, אני מאמינה שהחיים עושים את זה יותר טוב! כי לנו יש תסביכים בעניין ולחיים פחות. אלא אם כן מישהו בסביבה עויין או תוקפני -שאז תפקידם של הורים להבחין בכך ולהקדים רפואה למכה! בסך הכל: אם יהיה ברור לכם שאתם פשוט שפויים והאחרים פשוט מהופנטים (אין צורך לשפוט אותם לרעה על כך!) - זה יהיה המסר שתעבירו לילדים, ומשם הם כבר יסתדרו. בהצלחה רבה!
 

She Dolphin

New member
שלום לך וברוכה הבאה ../images/Emo39.gif

מוטב מאוחר מאשר אף פעם לא
נעים מאוד לקרוא את הסיפור שלך על חוויותיכם שלך ושל בנך סביב עניין אי מילתו. בזמן שהוא נולד זה באמת היה יוצא דופן ושנמע שבכלל אתם משפחה יוצאת דופן בהרבה מובנים
. לא יודעת אם מתאים לך לענות ולא יודעת אם את יודעת, אבל האם "לא היתה לו בעיה עם היותו ערל" מתיחס גם למפגשים בסיטואציות אינטימיות עם בנות זוג? - זו סוגיה שעולה פעמים רבות בעיקר מצד המקטרגים נגדנו, על כך שזו עוד סובה שבגללה אנחנו הורים לילדינו את החיים
נעים לקרוא אותך ונשמח אם תשארי בסביבה
 

fire snake

New member
שלום דולפינה!

בני קצת נמנע מלשתף אותי בחויותיו האינטימיות... בזמנו הוא הודיע לי בגאווה שיש לו חברה. (עכשיו הם חוגגים שנה לחברות.) אז היתה לנו שיחה שבה אמרתי לו - בכלל לא קיבלת ממני שום חינוך מיני... והוא אמר - קיבלתי, ונתן כמה דוגמאות לגישות שהשפיעו. (כמו "לא" לפורנוגרפיה...) עד כאן ... אבל מנסיוני שלי אני יכולה להעיד (חיפשתי אייקון של הסמקה,,, אבל יש רק אחד עם פרצוף כועס) שלמין עם בן-זוג נימול חסר משהו, וזה מעוות שלא יוכל לתקון. הזרימה, הקצב... הם לא אותו הדבר. במקום שערל מוצף עונג, נימול צריך להתאמץ. כמובן, הרבה יותר חשובה האהבה! האהבה לפעמים מנצחת אפילו מוהל חרוץ! ולפעמים אפילו האהבה לא מנצחת... (בדוק ומנוסה)
כמעט כל הנימולים לא מודעים לכך שיש להם בעייה. לרוב הם מאמינים שלהיות נימול זה יתרון, ולא מוכנים לבדוק את ההנחה. בנעורי היכרתי (טוב... היכרתי מקרוב ) נימול שתגובותיו היו כמו של ערל. התברר שמלו אותו בגיל 25, בגלל שלבקת או משהו כזה - שלפוחיות על הערלה.הרופא שהמליץ על מילה (בארץ נוצרית) אמר לו שלא יהיה שום הבדל. שאלתי אותו על ההבדל. הוא לא חשב על זה, אבל אחרי ששאלתי, שם לב להפתעתו שתחושת העונג שהיתה מציפה אותו קודם עם כל נגיעה באזור מקלעת השמש ומטה נעלמה ללא שוב.
מכאן דעתי הנחושה שכל יום שעובר על בן בלי שמלו אותו הוא רווח נקי, ואם אפשר לדחות את רוע הגזירה ולו במעט - שווה להתאמץ.
 

She Dolphin

New member
תודה על תשובתך ../images/Emo140.gif

אגב, יש אייקון מסמיק
והוא אחד האהובים עלי
 
../images/Emo8.gif מסכן הילד הרביעי...

להיות הנימול היחיד בגן... מה, לא עשו לא בעיות? לא צחקו עליו כל הילדים? ילדים הם עם אכזר... איך הוא התמודד עם זה שהוא... סליחה על המילה... שונה? (סתם, זה בצחוק). איזה כיף שבאת. כשהבת שלי היתה תינוקת, כמעט לא היה לה שיער (לא כי סיפרתי אותה, פשוט לקח איזה שנתיים עד שהוא גדל), והיא היתה פעוטה מאד נמרצת שאוהבת לטפס ולקפוץ; בצירוף החיבה של אמא שלה (כלומר אני) לבגדים יוניסקס, כולם היו בטוחים שהיא בן. היום היא עדיין טפסנית וקפצנית, אבל עם שיער ארוך ולבושה כמו נסיכה ורודה (טעם שלה...) לבן שלי יש שיער די ארוך (אין לי שום אמונה בנושא, אני פשוט אוהבת שיער ארוך אצל ילדים, ולא רואה שום סיבה להסתפר לפני שילד מבקש), והוא אוהב ללבוש חצאיות. לא פלא שחושבים שהוא בת. אני מנהלת דיאלוגים מהסוג: "איזו חמודה!" "חמוד". "איזו... חמודה!" "חמוד". "איזו... חמודה?.." "חמוד!" "אה, חמוד". ומה שמצחיק זה שהוא סופר גברי. רחב כתפיים, הילוך מתנדנד של רס"ר, קול עמוק (יחסית לילד בן שלוש), חיתוך דיבור גברי מאד. זה נורא מצחיק. וחמוד. ואנשים שונים זה מזה וזה נפלא!
 

fire snake

New member
הי, כף אצלכם!

זה היה משפחתון לקטנטנים - בגיל שנתיים וחצי הם עוד לא אימצו אל לבם את אכזריות העולם... עד כמה שידוע לי לפחות. דווקא במקסיקו, מקום די ליברלי בדרך כלל, נתקלנו בתגובות הכי מעצבנות לשיער הארוך. "שלום ילדה!" "הוא בן." "בן?" "בן." (צחוק פרוע!) "אה, סליחה! לא עלה על דעתי! (צחוק פרוע) בן! סליחה! לא עלה על דעתי! (צחוק פרוע) הוא נראה כמו ילדה כל כך יפה!" וכו' וכו'. הילד הזה הגיע לבית ספר חדש במקסיקו, כיתה ג', והתחיל לעשות דהווינים של קראטה. הוא אף פעם (עד אז) לא למד קראטה - הוא פשוט ידע שהוא לוחם קראטה. להפתעתו הוא מצא את על הבנים נגדו. מאז היו כל הזמן באים אליו "הי, קארטקה!" והבנות הגנו עליו...
 
כיף לאללה. ../images/Emo13.gif

מה שכתבתי על אכזריות של ילדים היה בסרקזם. אני ממש לא מאמינה שילדים הם "עם אכזר", לא "עם" ולא "אכזר". זה היה במין פרודיה על מה שאומרים אנשים על ילדים שלא נימולו: "אבל יציקו לו בגן!.."
 

MATOKK

New member
היי...

נורא מעניין שאנחנו לא מכירים בכלל אבל יש לנו חוויות מאוד דומות! אז רק רציתי לומר שמנק' מבט של מישהו שלם...קצת מבוגר מבנך (כך אני מתרשם) זה נשמע כמעט כאילו תיארת את החיים שלי...אולי עם כמה הבדלים...רק עוד הוכחה לאמינות הטיעון שלנו...וכל המוסיף גורע. אמא? סתם... לילה טוב!
 

dainka135

New member
שערו הארוך שמעולם לא סופר - זה מהמם. אין כמעט היום כאלה. (לפחות לא לאורך שנים) וחבל
 
למעלה