שלום לכולן, מחפשת קבוצות

שלום לכולן, מחפשת קבוצות

שלום לכולן וחג שמח, שמי עידן ואני אמא לילדה בת שמונה חודשים, לאחרונה חשבתי שיהיה טוב למצוא איזו קבוצת אמהות שנפגשות באיזור תל אביב עם פעוטות ותינוקות, על מנת גם לצאת מהבית יותר וגם להפגיש את בתי עם יותר ילדים בגילה או קצת מעל ומתחת כי אני רואה שהיא מאוד אוהבת לשחק עם האחיינים שלה והייתי רוצה שיהיו לה עוד מפגשים כאלו כבר עכשיו עד שנחליט שהיא הולכת לגנון. אם מישהי מכן יודעת על קבוצות בתל אביב שרוצות לקלוט עוד חברות או אולי בנות תל אביביות שהיו רוצות להקים קבוצה שכזו אני מאוד אשמח לשמוע. אשמח גם לקבל קישור של אתרים אולי של קבוצות אם מישהי מכירה. בכל אופן תודה מראש ושיהיה לכולכן חג שמח.
 

rayshlomi

New member
כנסי לשאול בפורום "הורות טבעית"

או בפורום "הורים לתינוקות".
 

kmiki

New member
פורום הורים לתינוקות

שם בטוח תמצאי את מה שאת מחפשת, מתארגנות שם קבוצות מאיזורים שונים בארץ כל שבוע
 
מזמינה אותך גם לבדוק אצלנו- בקישורי אמהות

יש לנו גם דף בפייסבוק ואת יכולה לשאול גם שם מקווה שיצרו איתך קשר גם כאן במסר אישי. בהצלחה, רעיון מצויין
 
האמת היא שניסיתי את האתר של קישורי אמהות

נרשמתי גם בקבוצה קיימת וגם באחת שעוד לא נפתחה, לפני בערך שבועיים ולא פנו אלי. אני מניחה שאולי זה לא יוצא לפועל או משהו. אז אני בודקת אם ישנן עוד אופציות. לא יודעת, משהו סטייל מפגשי בוקר לא רשמיים בפארקים בתל אביב. בטח יש מלא אמהות שנמצאות בבית בבקרים עם הילדים שהיו שמחות להפגיש את ילדיהן עם עוד ילדים ולהיפגש בעצמן עם עוד אמהות. אז איפה מוצאים אותן ? :)
 

דורקה 71

New member
הי עדי...

הי עדי, אני אמנם לא תל אביבית (אלא רבתי) ויש לי תינוק בן 8 חודשים ואשמח להפגש איתך. אם מצאת קבוצה אשמח להצטרף. ואולי ביחד נקים קבוצה :) המשך יום נעים דור
 

revrev5

New member
מפגש בתל אביב

הי עידן, צרי איתי קשר ונוכל לארגן מפגשים פעילים בתל אביב.
 
למעלה