שלום לכול המתוקים והמתוקות !

shugi28

New member
שלום לכול המתוקים והמתוקות !../images/Emo24.gif

אז אני חדש פה .. בן 30 כבר 7 שנים עם סכרת type I לפני חודשיים חזרתי מטיול של שנה במזרח שהיה ממש חלום עבורי ! ( נפאל ,טיבט ,הודו,תאילנד,קמבודיה,וויטנאם ועוד מהודו ) עברתי שם המון המון חוויות מרתקות : טראקים בנאפל באנג´י קורס צלילה בתיאלנד .. והתמודדתי בהצלחה מרובה בטיול עם הסכרת ( אפילו בשלב מסויים שחכתי שיש לי דבר כזה !) אם יש פה צעירים שחושבים על טיול ארוך במזרח\דרום אמריקה ועדיין חוששים אשמח לנדב מנסיוני ! זו חוויה שפשוט קשה לתאר במילים ואני יודע שבשבילי זה לא יהיה טיול של פעם בחיים כמו שכולם אומרים אני כבר אמצא לי הזדמנות לעשות עוד טיול כזה לדרום אמריקה או ניו-זילנד .. יש פה לינק לתמונות מהטיול לטיבט .. רק בריאות שוגי .
 
היי שוגי, ברוך הבא!../images/Emo151.gif

אני מאוד שמחה שנהנת זה נשמע חתיכת טיול. הסוכרת לא הפריעה לך בצורה כלשהי? למרות שאמר שבקושי הרגשת שהיא שם?? אז שיהיו עד הרבה טיולים יפים וכייפים.
 
שוגי,"נפלת" לי מהשמיים!

שוגי,ברוך הבא לפורום המתוקים. אני,כנראה,"אנצל" אותך לטובתי.... אני,בתור חולה סכרת,לא יצאתי מעולם לטיולים בחו"ל למשך יותר משבוע. תמיד פחדתי על האינסולין. אני מאוד רוצה לדעת,איך התאפשר לך לצאת לטיול ארוך,ואיך התאפשר לך לסחוב את כל התרופות איתך,ועוד במצב טוב לשימוש. תודה מראש על תשובתך. סקיפיו אפריקאנוס
 

shugi28

New member
טוב אז ממש "בקצרה"

אני תכננתי לצאת ל 2-3 חודשים מקסימום 4 . ולפי זה כמובן תכננתי את הכמות הנדרשת וכמובן שלקחתי פי 1.5 מהנדרש ! לכול מצב של גניבה\איבוד הסתובבתי עם 2 נרתיקים של פריו שזה מוצר שיכול להחזיק אינסולין בטמ"פ בטוחה למשך 48 שעות ( אתה יכול לקרוא באתר שלהם ) ונעזרתי בבתי חב"ד שפזורים במזרח . כלומר כשהתחלתי את הטיול את כל הכמות הגדולה של האינסולין ( 6 חבילות של ליספרו + 3 הומלין + 12 חבילות של סטיקים + גלוקומטר ספייר ) איחסנתי בבית חב"ד קטמנדו ולקחתי איתי בפריו כמות שהייתי צריך לחודש יצאתי לטראק של 17 יום ( around annapurna ) וכמובן שהסברתי לחברה שיצאו איתי על הסכרת ( הם היו מומחים בסוף ) בפועל בקושי השתמשתי באינסולין בטראק , כשהולכים 7-8 שעות בהרים לא ממש צריך אינסולין להפך אני סחבתי איתי כל מיני דברי מתיקה כמו חטיפי מוזלי ( דומה לאנרג´י בר שלנו ) מארסים ווופלות למינהם עד שקראו לי השפן של אנרג´זר כי לפני כל עליה ואפילו באמצע נעצרתי לאכול איזה מארס כדי לקבל סוכר ואז המשכתי לעלות בקצב מטורף ...
כך בקצרה המשכתי לטייל בלי שום בעיות מיוחדות בהודו טיבט עד שאחרי חצי שנה מלאי האינסולין שלי הלך להיגמר אז חברה שלי לשעבר השאירה לי בבית חבד בבנקוק מלאי חדש מהארץ ( + במבה כמובן ! ) וכך המשכתי לטייל עוד קרוב לחצי שנה .. מקווה שזה עזר לך אני יודע שממש בא לי לחזור לשם ! ואם נותרו לך עוד שאלות\חששות אתה מוזמן לשאול אני לדוגמא שמעתי על ה פריו מקריאה בפורום סוכרת שבאתר doctors אז בי בנתיים שוגי .
 

elad2040

New member
מוזר מאד.

אני לא מומחה בנושא, אבל את עט האינסולין שלי (של נובו נורדיסק) אני לא שומר בקירור. כלומר, את החבילות הסגורות אני שומר במקרר אבל לא את העט. נאמר לי גם (ע"י הנציגה של נובו נורדיסק) שהאינסולין הזה יכול להחזיק חודש או יותר בלי קירור.
 

shugi28

New member
נכון מאוד !

לא אמרתי שאיחסנתי את העטים במקרר ... ואני גם זוכר מקרים שהם החזיקו יותר מחודש בעט . חג שמח ומתוק לכולם ! שוגי .
 

shugi28

New member
לכול שאר האינסולין

שאין לא מקום בעטים .. אם לדוגמא יצאתי לטיבט לחודש + אז לקחתי איתי בפריו 5 מילויים לעטים שלי ליתר ביטחון .. ..
 

shugi28

New member
נכון ..אבל ..

אבל אם מרטיבים אותו במים אז הוא יכול לקרר לעוד 48 שעות וכך הלאה כל יומיים אתה מרטיב אותו והוא שומר על טמ"פ טובה ל 45-48 שעות .. שבוע מתוק שוגי .
 
למעלה