שלום לכם... אני לא שייכת לפורום אבל

שלום לכם... אני לא שייכת לפורום אבל

אני רוצה לשאול אתכם כמה שאלות.. יש לי חברה שעושה פרויקט גמר ללימודים ואני מנסה לעזור לה הנושא הוא דיסקוטק לכבדי שמיעה וחירשים.. אם היו מקימים בארץ דיסקוטק המיועד אך ורק לכבדי שמיעה וחירשים עם רצפה מיוחדת הרוטטת לקצב הבסים של המוסיקה ואורות הנעים לקצב המוסיקה ועוד כל מיני תוספות להפעלת כל שאר החושים הפעילים כמה מכם היו מוכנים להגיע למקום כזה אם בכלל? אשמח לשמוע תגובות מכם..
 
למה בני לא ענה בעצמו?

כי בני מבוגר? משום כך מבוגר אחר ענה במקומו? למבוגרים אסור לכתוב בפורום הזה. אלוןמומחהלמחשבים לא קיבל הסכמה לנהל את הפורום, ובמקומו מבוגר אחר מתיז לכל כיוון? איזה מין דבר זה?
 
כמה שאתה צודק

למבוגרים אסור בהחלט לכתוב בפורום של קטינים חוץ ממך כמובן הרי החוק לא חל עליך! אני באמת לא מבין את כל המבוגרים שכותבים בפורום נגדך- הם לא מבינים שאתה מעל לחוק?!
 

iminvalid

New member
מסכן, התעצבן ממה שכולם הבינו במזור

בים המתוסבכים הכותבים פה-לא נשאר מקום לנכים ממש....... / לא מוכן להזדהות-כמו כולם! [25/11/2004 17:52:27] כשמשוגע מתחיל לקפוץ / הוא לא מפסיק עד שהכל מתפרק [25/11/2004 19:59:14]
 

vanna

New member
לי נימאס מדיסקוטקים

לכן לא הייתי הולכת אגב זאת עבודה בסיציוטופ?
 

Dawson girl

New member
לא הייתי הולכת

גם בגלל שאני לא טיפוס של דיסקוטקים וכאלה (מעדיפה בילויים יותר שקטים, למרות שבהחלט כיף לרקוד לפעמים), וגם בגלל שלא הייתי הולכת רק למקום שמיועד לחרשים ולקויי שמיעה. אגב, הפרויקט באמנות? כי גמני עושה על נושא דומה..
 
תודה לעונים..

חברתי לספסל הלימודים עושה פרויקט גמר אנחנו לומדים הנדסת עיצוב תקשורת חזותית ואנחנו אמורים לעשות פרויקט בכל נושא שהוא בתחום השיווק ופרסום לעסק או מקום שאנחנו מעוניינים לפתוח או לפתח, משהו שהוא ייחודי וחברה שלי רצתה לעשות פרויקט דווקא על דיסקוטק או דאנס בר המיועד לאוכלוסיה של ליקויי שמיעה וחרשים כפי שהזכרתי קודם מאחר ולא קיים מקום כזה בארץ לפי מה שידוע לנו עד כה. לכן ביקשתי את דעתכם מאחר ואנחנו צריכים להכין רקע וסקר שוק לנושא כדי לחשב כדאיות וכו'... לכן אשמח לשמוע עוד תגובות בעניין... בתודה מראש...
 

The Pimp Master

New member
אם הדיסקוטק\דאנס בר,

יהיה ללא הגבלת גיל, אני בטוח שכל חרש או לקוי שמיעה בארץ יהיה מוכן להגיע אליו.. אני יכול להמליץ לכן על אגודת "שמע" ולקבל מידע שם וגם לבקש לערוך סקר בין הנוער שמשתתף..
 

Dawson girl

New member
דווקא לדעתי יותר מתאים 17+

אפילו 18+, כדי שיהיה אלכוהול (
) ושתהיה רמה מסוימת.. בלי ערסים קטנים וכאלה
 
למעלה