שלום לכם אשדודים מקסימים.......

1kissile

New member
שלום לכם אשדודים מקסימים.......

איזה כיף לראות סוף סוף פורום אשדודי..... וואו, אני ממש מתרגשת..... לא הייתי באשדוד כבר 9 חודשים!!!! ומה זה מתגעגעת. חבל"ז.... שמעתי שיש אפילו חוף חדש....."גנדי" איזה חוף זה היה פעם?
 
של גם לך

כייף לראות גם אשדודים לשעבר (אני מניח) אכן יש חוף על שמו של גנדי ז"ל אולי תספרי באיזה נסיבות עזבת את עירנו ?
 
ממש לא ניראה לי!!!

מחה שאני יודע זה שלחוף הדתי בי"א שינו את השם על שמו של גולש שלצערנו הרב ניפשטר בכנסיבות מאד אבל מאד לא נעימות!!! חוף הקשתות נישאר חוף הקשתות!!!
 

black buttercup

New member
אז זהו...שלא!!!

חוף הקשתות הוכרז רישמית כחוף גנדי, על שם חבר הכנסת רחבעם זאבי ז"ל שנרצח ע"י מתנקש ערבי לפני שנה בערך (אם אני לא טועה...) בכל אופן כמובן שאנחנו תמיד נקרא למקום חוף הקשתות. כי זה לא קליט, גנדי. דוגמא: א:היי אחי, מה המצב? ב:סבבה, אתה בא לרדת לגנדי? לא נעים! בדיחה פרטית, כל הזכויות שמורות לשיר נעמת ומורן קורן!
 

Crossface

New member
ואם אתה עדיין לא מאמין

אתה מוזמן ללכת ולראות את השלט בצומת המרומזרת לפני החוף
 

רז89

New member
זה רק בגלל שאתה לא יודע לדבר

אם היית מדבר עברית כמו בן אדם וכמו שצריך לדבר לא הייתה לך בעייה לקרוא לחוף בשמו האמיתי - גנדי א. היי אחי, מה המצב? ב. סבבה, אתה בא לרדת לחוף גנדי? או: ב. סבבה, אתה בא לחוף גנדי? ועוד תיקון... גנדי לידיעתך לא היה ח"כ שנרצח - אלא שר התיירות! וזה לא היה לפני שנה אלא כבר שנה וחצי... אתה יכול להמשיך לקרוא לחוף, חוף הקשתות אבל זה לא השם שלו. זה כמו שיקראו לך משה כשהם שלך בכלל יוסי מה הקשר?
 

black buttercup

New member
קודם כל תרגעי ומיד...

לא מוצא חן בעיניי נוסח הכתיבה המלגלג שלך. דבר שני יש דבר כזה שנקרא סלנג, זה אומר שפה משובשת, ואני לא מתביישת להגיד שאני מדברת בסלנג, לכן אני אומרת הרבה פעמים "קשתות" ולא "חוף הקשתות". דבר שלישי הוא שאי אפשר לשנות שם של משהו כי בא לכם. החוף הזה תמיד היה חוף הקשתות כי...נכון! הבניה שבו!! אנשים כבר התרגלו לשם הזה! ואם כל הכבוד לגנדי לא נראה לי לעיניין השינוי הזה. אני לא מתכוונת לקבל אותו, הוא ניראה לי טיפשי וחסר טעם. אם בא לך, תקראי לו גנדי, אבל אני ועוד רוב האנשים באשדוד נמשיך לקרוא לחוף הזה "הקשתות". חבל! זו המציאות! תתמודדי אם זה! וכל ההטפות שלך לא יעזרו! דבר נוסף הוא שאני לא שמה שיט על פוליטיקה, מאז הלינץ' ברמאללה אני לא רואה חדשות! בכלל! זאת המדיניות שלי! לכן אני לא ממש מעודכנת במה שקורה בארץ, ואני שמחה שזה ככה. עדיף לי ככה. תקראי לי פטתית כי אני מתחבאת מהמציאות, לא אכפת לי! לכן לא ידעתי את מעמדו הפוליטי המדוייק של גנדי ביום שנרצח ולא זכרתי את המועד המדוייק ליום הרצחו, אלא רק בכיוון כללי! אה, ודרך אגב, אני בת, כמו שבטח כבר שמת לב! אם היית עוצרת לרגע לבדוק אם מי את מדברת היית יודעת את זה. אבל את עסוקה מידי להפצת החוכמה שלך! את זאת שמסתובבת פה עם כרטיס ריק ושם של בן! רז!
 

1kissile

New member
חבר'ה חבר'ה .....תרגעו....

בסך הכל המדובר הוא באחת ששנים לא בילתה בעיר!!!!!! ושמאוד התגעגעה אליה...... הויכוחים האלו....לכן, לא כ"כ רלוונטיים..... בכל אופן,הבנתי שהוחלט לשנות את השם של חוף הקשתותלחושם חוף גנדי.... חבל, ממש לא מתאים ... אבל מי אני שאחליט על עתידה של העיר אשדוד בעודי רחוקה ממנה כמה מאות מיילים? תודה על האינפורמציה.
 

1kissile

New member
טוב, למעוניינים לדעת......

עזבתי את העיר בערך לפני 14 שנים..... כך, שגם היום כשאני מגיעה לביקורים, אני לא מזהה..... כמובן, שבאותה התקופה עוד היו רוקדים בחוף לידו, ברחבת השוק של ימי רביעי....(אגב, עדיין קיים?) קניון אשדוד, לא היה, וקניון לב אשדוד היה בהקמה, שלא נדבר על התחנה המרכזית החדשה...... לקח לי הרבה מאוד זמן להתרגל לרעיון שהאוטובוס מגיע כמעט עד לבית הורי,שעדיין גרים בעיר עם עוד 2 אחים שלי. זהו....... חוף גנדי.....חוף הקשתות? קצת עצוב, לא?!
 

רז89

New member
מה עצוב?

שגנדי נרצח? לא רק שזה עצוב זה אסון עצום לעם ישראל וימים יוכיחו זאת לכולם...
 

black buttercup

New member
עזוב...

היא סתם אוכלת סרטים, היא מהפנטים האלו שסוגדים למישהו בגלל הדעות שלו והמעשים שלו! אתם יודעים שסגידה זה סוג של הודייה בהערכה עצמית ירודה?! גברת! צאי מזה! לכולנו עצוב שהוא נרצח! אבל דיי!!! חלאס!!! היא כמו הדפוקים האלו שעושים מרבין קדוש מעונה! דיי!!!
 

1kissile

New member
לא מדובר רק בזה.....

זה כמו שלא הייתי רוצה שיקרא חוף.... למקום בילויים והנאה לרבין ז"ל שאף הוא נרצח ברצח פוליטי..... הייתי מבינה הרבה דברים אחרים שיקראו ע"ש גנדי ז"ל, אבל בהחלט לא מקום לבילויים.... ובהחלט הקשתות שם מראות שצריך להשאר כחוף הקשתות, לא שביליתי בו כ"כ הרבה פעמים,כן?! אבל ..... טוב, כנראה שעל טעם וריח.....לא כ"כ כדאי להתווכח.....
 
למעלה