שלום לכם, דעתי האישית.

free soul

New member
שלום לכם, דעתי האישית.

לי מאוד נוח לגור עם ההורים שלי.. נכון שלפעמים הם מציקים ויושבים על הורידים.. אבל הם בסך הכל אימא ואבא! ולמה לי לבזבז לפחות 1500 (רק לשכר דירה!) בחודש?? למה מה קרה? להרגיש שפתאום שאני לבד?? לא רוצה ולא מרגישה.. אני מאוד מרגישה נוח לגור עם הוריי וגם אני חוסכת.. עם במקום לבזבז... חבל.. תחשבו על זה.... (זו רק דעתי האישית.)
 

enwhysea

New member
כמו שאמרת.. זה אישי

יש כאלה שהלימודים רחוקים מבהית יש כאלה שהעבודה דחוקה מבהית יש כאלה שצריכים את השקט הנפשי שלהם יש כאלה דתיים יותר או פחות מהמשפחה ורוצים לחיות בבית לפי האמונה יש כאלה שפשוט רוצים להיות לבד, כסוג של ניסיון או ההוכחה. אז נכון, הרבה עוברים כי הם "לא מסתדדרים" אם ההורים... אבל יש עוד סיבות.
 

goldy

New member
אההמ...

לפי סגנון הכתיבה אני מעריך את גילך בין 13.5-15 (אין טעם להכחיש). מה שאת לא יודעת הוא שמתישהוא עבודה שמכניסה דמי כיס לא תספיק. מה תעשי אם תרצי: לארך חברים בביתך (עד שעה מאוחרת) וההורים לא יסכימו? שהאוטו יהיה זמין בשבילך בכל זמן? שלא יגידו לך "תשאירי גם לאחים שלך"? מתישהוא גם את תרצי לגור בבית משלך. משפטים כמו "נכון שלפעמים הם מציקים ויושבים על הוורידים" יחמירו עם השנים עד כדי כך שכבר לא תוכלי לסבול אותם. מתישהוא הם יזדקנו ואם לא ישמרו על בריאותם בדרך כלשהיא את תסבלי (ריח של זקנים זה כלום לעומת מה שיבוא). אם לא הבנת לא נורא: בגיל 17.5 תתחילי להבין
.
 

enwhysea

New member
ראסמי... עדיף לפעמים לשתוק...

לפי סגנון החשיבה שלך אני מעריך שאתה אחד האנשים הקטנים שאוהבים לשחק אותה קאליבר בתפוז ע"י עלבון והתנשות. אני בן 25, עליתי לארץ בגיל 11 וחוץ מתפוז אני לא כותב בעברית ביום יום. (בפורום מוזיקה שחורה אוהבים לקרוא לי "תומר הזקן") אני גר לבד יותר משלוש שנים (לא כולל טיול של שנה) ועובד במשרה מלאה מגיל 17. (כן אין לי 12 שנות לימוד) חבל... כי יש אנשים כאן שאני יכול לתרום להם ועזור... אבל אנשים כמוך עושים את זה לקצת פחות נעים.
 

enwhysea

New member
אני אדיוט... ../images/Emo52.gif

חשבתי שאתה מדבר איתי... אני קצת רגיש בנושא הכתיבה שלי.. אז קפצתי בראש כמו
 

goldy

New member
יישור הדורים ../images/Emo176.gif

אני גולש באינטרנט מזה 4 ומשהו שנים (כולל הפסקה של כחודשיים). במשך הזמן הזה רמת ההתבטאות שלי בכתב השתפרה פלאים ואני מסוגל לזהות גילו של כותב עפ"י צורת ההתבטאות שלו. אם חשבת ש'עלית עלייך' בשל שגיאות כתיב, שכח מזה. אני מסתכל על צורת הכתיבה הכללית. כדאי שתשים לב למשפט האחרון בהודעה, זו היתה מחמאה. חוץ מזה שהיא ניסתה להבין אותנו, וזה כבר טוב
.
: לטובת ילדי החטיבה אני מוכן להגיד שבסביבות גיל 15.5 מתחילה ההתבגרות המנטלית ואז רמת הכתיבה משתפרת.
 

enwhysea

New member
מסכים

רואים הרבה בצורת כתיבה הכוללת ובחוט מחשבה או רצף הכתיבה במיוחד. בגלל זה אני כל כך מתעצבן שאנשים "מסמנים" לפעמים בגלל שגיאות כתיב טוב... מספיק אוף טופיק להיום :)
 

goldy

New member
בטח אתה מושלם, ../images/Emo153.gif שכמוך

אני מניח שגם אתה בחטיבה? (אתה יודע, להתווכח על קטנות ולהכחיש אח"כ זה לא בדיוק הדבר הכי בוגר בעולם).
 

tseliot

New member
אתה יודע,

אתה יכול פשוט להסתכל בכרטיס האישי של בני אדם ולבדוק מה הגיל שלהם, אתה לא צריך לזרוק ניחושים כל היום....
 

kiticat

New member
זה מאוד אישי

יש אנשים שמאוד נוח להם לגור עם ההורים שלהם. יש דווקא כמה אלה, שאני רואה שהם קשורים להורים שלהם בטירוף. עצמאות זה דבר שצריך לשאוף אליו בכל מקרה. יש כאלה שנאלצים לעשות זאת מקודם יותר מכפי שתיכננו. לי באופן אישי, חשובה היציאה הזו לעצמאות. כרגע אני בשלב ביניים ואדע יותר לאחר שאני אבקר בלשכת גיוס ב13 לחודש. כי אז אני אראה אם אני בכלל מתגייסת...
 

Mnementh

New member
נכון מאוד

מה שקורה הוא בד'כ בגלל אילוץ. לדעתי מעבר לעניין העצמאות מדובר על השקט הנפשי. פשוט השקט ולדעת שאתה יכול לזרוק מה שאתה רוצה לאיזו פינה ושבכל רגע אתה עושה מה שאתה עושה. זה לא בדיוק העצמאות אלא החופש המוחלט. הבעייה היא שזה לא בהכרח דבר טוב - פשוט ברגע שהתרגלת לזה, קשה פיזית מאוד לחזור לגור בבית יום אחרי יום. זה פשוט עניין של הרגל שמשתקע בך.
 

Chihuahua

New member
דעתיך האישית שיהיה לך לבריאות!

הפורום הזה לא נועד לאנשים שיושבים בבית ההורים ומתכננים לשבת שם עד גיל (??). הפורום הזה נועד לאנשים שמתכננים להתחיל לחיות את החיים העצמאיים מבלי התלות בהורים ובמשפחה!
 

free soul

New member
טוב חמודים ו"עצמאים" שלי..

אני בת 21.ולא בת 15. יש לי רכב משלי! 2003 ההורים שלי נותנים לי חופשיות מלאה! ברור שאני עושה מטלות בבית אבל הם לא מתנהגים אליי כאילו אני ילדה קטנה.. הם מודעים לפרטיות של ילדהים.. בגלל זה הם לא מציקים. אני לא חושבת שזה בושה לגור עם ההורים! יש גם חוק חדש שאני לא יודעת שיש גיל מסויים שצריך להגיד להורים תודה אבל לא תודה... מצידי שיזדקנו לידי! וכוס *** הריח שלהם!!! אני לא מתביישת מהם ואני חולה על ההורים שלי.. זהו... הה עוד משהו: זוהי דעתי האישית בלבד.. אז חלאס עם הירידות.
 

kiticat

New member
אני דווקא מכבדת את הורי

אבל יודעת שלאחר גיל מסויים, לגור איתם בבית באופן קבוע, כשיש את האופציה הזו לצאת מהבית- זו חוצפה. ההורים שלך מגדלים אותך, בשביל שתוכלי לצאת לעולם הגדול. ולא, אין שום רע בלחיות בבית. אבל מצד שני, איך תטפחי את העצמאות שלך? תגידי מה שאת רוצה. אנשים שיוצאים ומפתחים את הפן העצמאי הזה באופי שלהם- משתנים לחלוטיין.
 
למעלה