שלום לכם שלום, ו...

נעל

New member
שלום לכם שלום, ו...

אז מה שלומכם? איך היה? נעל נורא התגעגעה, וממש מתרגשת לחזור לכתוב פתאום (המקלדת קצת חורקת תחת ידיה, אבל היא תחזור לתחושת ההקלדה החמימה והביתית בקרוב). היום הוא יום מאוד מיוחד בשבילה, יום החזרה (וסליחה שלא הספיקה להתחבר אתמול והרסה, כביכול, לענבל את החישובים). אחרי שהוציאה את כל זה נעל באמת שואלת את עצמה מה כל כך מיוחד בשיבה שלה (כרגיל, בדעבד), ולאחר שהצליחה לגלות את המשמעות הגדולה שבמסע שורשים לפולין ולהתיירא מהעובדה שהערך הגימטרי של פולין (176) מחוסר בערך בגימטרי של מסע (170) נותן 6 (שזהו מספר המיליונים של יהודים שניספו בשואה), נעל רוצה מאוד לנסות לגלות את חשיבות החזרה לפורום לאחר 10 ימי העדרות. עשר (ע=70, ש=300, ר=200) בגימטריה זה 570, שהוא כביכול מספר רעוע בחשיבותו, אולם נעל נעדרה לעשרה (ע=70, ש=300, ר=200, ה=5) ימים, כך שהסכום בגימטריה הוא בעצם 575, וזהו כבר מספר הרבה יותר חביב. סימטריה חייבת לרמז על משהו עמוק. אם ניקח את כל תקופת ששהותה של נעל בחו``ל - עשרה (575) ימים (י=10, מ=40) נמצא דבר אף יותר מעניין. המילה ימים שווה בדיוק ל-100, שזה הריבוע של 10 (לכמה זמן נעל נעדרה? נכון - 10 ימים!!). הסכום הכולל של ``עשרה ימים`` הינו 675, והרי גם זה מספר מיוחד מאוד, כי ספרותיו יכולות להוות סדרה חשבונית עולה (או יורדת) אם קצת מתבלבלים. אם נוסיף את הנתון כי נעל הייתה תשעה (ת=400, ש=300, ע=70, ה=5) לילות (ל=30, י=10, ו=6, ת=400) נמצא כי ``תשעה`` סכומה בגימטריה 775 (לא מדהים? תחילה 575, אח``כ 675 ועתה גם 775, כסיום מרשים במשמעותו הגדולה). אך כאן זה לא מסתיים. זמן ההגעה של נעל נמצא בין הלילה התשיעי לסיום היום העשירי. על מנת לבדוק את המשמעות שלו נחסר את ``עשרה ימים`` (675) ו-``תשעה לילות`` (1251). ומה נמצא? נעל יודעת שקשה להאמין בדברים בעלי עוצמה כל כך גדולה ככה סתם, במיוחד כשאתם כל כך אינטליגנטים, אבל תראו, זה... 576- !! היפוך הספרות של ``עשרם ימים``. ומה ההפך מהעדרות אם לא נוכחות מחודשת, שיבה לחיקם של חברי הפורום? גבירותי ורבותי, נעל חזרה! נעל, המתגעגעת-לשעבר ;-)
 

Ey@L

New member
פששששש...........

יש לי שאלה זה נבע משעמום או ממחקר עמוק? או שפולין השפיע עליך? בכל מקרה ברוך השב (-:
 

נעל

New member
עוד תתפלא עד כמה זה קל...

...זה פחות או יותר אולתר בזמן כתיבת ההודעה, שלא ארכה זמן רב יחסית להודעות האחרות של נעל. ובכלל, ההשקעה בהודעות פורום תמיד שווה כשזה בשביל הפורום הנפלא שלנו. נעל ;-)
 

kirk hammet

New member
אף פעם לא האמנתי בזה

שונא גימטריה , שונא את האנשים שמשווים הכל לכמה שזה יוצא בגימטריה , ואף פעם , אבל אף פעם , לא האמנתי בזה , כמו שאני לא מאמין באלה שמחפשים בין האותיות בתנ``ך רמזים לכל מיני אסונות גילעד שלא מאמין בגורל ומאמין שכל אחד קובע את גורלו הוא !
 

N0

New member
תחשוב על זה ככה...

אוקי תאוריה נורא מעניית שN0 מצא בא פרצה או שתיים אבל לא גדולות במיוחד שמוכיחה שהכול קבוע מראש... אוקי תחשבו על זה ככה היקום שלנו מורכב אך ורק מאטומים, כל אטום מושפע מאטומים אחרים ויכול לשנות את מצבו הנוכחי אבל הוא חייב להיות מושפע ממשהו, עכשיו נגיד ונבנה מכונה שיכולה לדעת את המצב של כל האטומים ביקום ברגע נתון, היא יכולה לחזות בדיוק מה יהיה המצב שלהם בעוד שניה דקה או שנתיים. המכונה תוכל לחזות את העתיד... N0
 

נעל

New member
ניוטון אמר

(אם נעל זוכרת נכון) שאם היו לו את כל הנתונים הוא היה יכול לחזות את מצבו של היקום בכל רגע (הרבה מאוד חישובים דרושים לשם כך, אבל הדבר היה אפשרי, באופן תיאורטי). אבל, לפי תורת הקוואנטים ותאוריות אחרות מודרניות היקום הוא רנדומלי ולכן אי אפשר בעצם לחזות אותו, דברים מסוגלים להיות בעת ובעונה אחת בשני מקומות, ושאר דברים מוזרים. נעל ;-)
 

Wednesday

New member
ניוטון אמר

``תנו לי את הכוחות ואני אחשב לכ את העתיד``. זאת בעקבות שלושת החוקים של ניוטון שכולנו זכינו ללמוד... ומה שהוא התכוון שבעזרת החוקים האלה הוא יכול לחשב כל דבר שיקרה לגוף מסוים. ובזאת מסתיים שיעור הפיזיקה שלנו. משוחררים.
 

flowr..

New member
שונא?

אבל זה נחמד, זה סתם תחביב כזה... סתם מעניין אנשים מה יוצא מהשם שלהם בגיאומטריה. אני לא חושבת שצריך לשנוא את זה. הנה, תראה למשל- גילעד- (אתה כותב את זה עם י`, נכון?) ג=3, י=10, ל=30, ע=70, ד=4. 3+10+30+70+4=9 (מורידים את האפסים) (ואני עוד שונאת מתמטיקה:)). 9 זה המספר של כוכב מאדים, וזה אומר שאתה בן אדם אימפולסיבי (וכל שאר התכונות של המזל שעליו מאדים שולט- טלה). אתה לא חייב לקחת את זה אישית מדי, יש אנשים שמאמינים בזה ויש שלא... אתה לא חייב להאמין אם אתה לא רוצה, זה סתם נחמד.
 
נעל?

שתוק... סתם :) התגעגעתי בובלה...! סבבה שחזרת אלינו! אפילו שהתנהגנו נורא יפה כשנעדרת, אבל סבבה שחזרת כדי למנוע מ``ליאתושששש`` למיניהם להציף את פורומינו הקט והחביב.
 
למעלה