שלום לכם

papaya27

New member
שלום לכם../images/Emo140.gif

כמה שאלות: 1.איזה טיפול ברפואה משלימה נחשב הכי מתאים לצורך הרזייה? 2.הבעיה שלי נובעת בעיקר מחילוף חומרים איטי. הערך גבולי אז לא נתנו לי תרופה לבלוטת המגן. האם יש מזונות מסוימים שכדאי לצרוך כדי לזרז קצב ח.ח? אמרו לי אולי אומגה3/ כמוסות שום, דברים עתירי יוד. זה נכון? תודה!
 

0 אור 0

New member
הטיפול האולטימטיבי

הוא שילוב של תנועה (הרבה) עם תזונה נכונה. שיטות הטיפול השונות יכולות לסייע לך בריפוי הבעיה של איזון המערכות ההורמונליות ובלוטת התריס, וכן בהשגת איזון כללי שיסייע לך גם בהרזיה. את יכולה לבחור בכל שיטה, ובתנאי שאין זה מטפל שמתמקד בהרזיה. אני לא ממליצה על לקיחת תוספים ללא התאמה אישית.
 
בתור נטורופטית

אני יכולה להמליץ על שינוי תזונתי, התומך בחילוף החומרים, בבלוטת התריס וכמובן בהרזייה בהתאם לצורך ניתן לשלב תוספים וצמחי מרפא המעודדים תפקוד בלוטת התריס כמו כן מגע, להמרצת מחזור הדם ובהתאם- חילוף החומרים בנוסף לכך- ההיבט ההוליסטי- פרחי באך ומודעות להבנת המקור לתת הפעילות של בלוטת התריס. בתור אחת שסבלה בעבר מתת פעילות ופתרה זאת אך ורק בדרך הטבעית- אני מאמינה מאוד בדרך... לגבי שאלותייך: בהחלט קיימים מזונות המעודדים זירוז חילוף החומרים וגם תוספים, אך איני ממליצה לצרוך תוספים ו/או צמחי מרפא למיניהם ללא מעקב והמלצת נטורופט או תזונאי, מכיוון שאלו תרופות לכל דבר ויש לדעת להשתמש בהם. המלצתי היא לטפל בכך, לפני שהערך יעבור ממצבו הגבולי למצבו הפתולוגי ולמנוע לקיחת אלטרוקסין. בהצלחה ובריאות שלמה, חג שמח, תמי
 
יש טיפול יעיל וזול מאוד

לעשות ספורט ולשמור על הפה ... חבל על הוצאות כסף מיותרות ... מי שמקפיד על הליכה יומיומית של מינימום 30 דקות - ושמירה על תזונה נכונה יוריד בהחלט. הספורט מגביר את חילוף החומרים בגוף ולכן הבעיה הנ"ל תיפתר. כל הכמוסות שנתנו לך יעילות וטובות אבל זה לא קשור להרזיה... תעשי את הדבר היעיל ביות והפשוט ביותר. בהצלחה טל כהן
 

papaya27

New member
תודה

אני אכן שוקלת את הטיפול הנטורפתי/ או טיפול בפרחי באך.המלצות למטפלים באזור ת"א? לטל המטפל- זה ממש לא נכון לכולם מה שאמרת. אני כבר חצי שנה בדיאטה מבוקרת אצל דיאטנית+פעילות גופנית ואין תוצאות.
 
אין דבר כזה

לעולם לא יכול להיות מצב שאדם יבנה תפריט נכון ויעשה ספורט מבוקר ולא יירד. משהו בפעולה שאת עושה לא נכון ככל הנראה ... וסתם שאלה, מה הקשר לפרחי באך?
 

tookmy

New member
בודאי שיש מצב כזה

למשל כשבלוטת התריס לא מאוזנת, יש מצבים נוספים של חוסר בריאות/איזון בגוף שיכולים לגרום למצב הזה.
 

freearth10

New member
לי יש תחושה...

אבל זו רק תחושה שאם בחרת בניק הזה - אולי זה מה שאת צריכה
. ואין טיפול אחד שמתאים לבעייה המסויימת שלך. חשבי לאיזה סוג של טיפול את מתחברת ואז באותו התחום בחרי את המטפל המתאים לך. לכי עם תחושת הבטן שלך והיא תוביל אותך כבר אל המטפל הנכון.
 

hal767

New member
הרזיה וחילוף חומרים

אכן חילוף חומרים קשור ישירות לנושא ההרזיה. הוא ניתן בהחלט לשיפור ע"י תפריט נכון שיאפשר לגוף לטהר את עצמו מחומרי פסולת מזיקים, החונקים את התאים השונים, ויזין אותו בחומרי מזון חיוניים. שילוב תזונתי נכון, ביחד עם נשימה נכונה, יחזיר למערכות הגוף השונות, כולל בלוטת המגן, את יכולת התפקוד הטובה. התזונה הטבעית אינה עוסקת בספירת קלוריות, אלא בבניית תפריט נכון ושמירה על מספר כללי אכילה נכונים. מזון טבעי מביא לתאבון טבעי ולא מופרז, ולאכילה כשבאמת רעבים, שזה הזמן הנכון לאכול. אין בהכרח קשר בין קלוריות להשמנה. חשוב מקור הקלוריות. לדוגמא: קלוריות של לחם לבן, אורז לבן, עוגות וכד', משמינות. קלוריות של פירות אורגניים, הנאכלים על קיבה ריקה לחלוטין, הינם שורפי שומן מצויינים, ומסייעים להרזיה. פעילות גופנית, חשובה. היא צריכה להעשות במתינות ובהתאמה לך, לצורך שיפור הבריאות באופן כללי, ולאו דווקא לצורך שריפת קלוריות. התשת הגוף באמצעות פעילות גופנית אגרסיבית, מזיקה, ומקשה על הגוף לפעול נכון. הגוף זקוק להרבה מנוחה כדי להשיג הרזייה טבעית נכונה. שריפת שומנים עודפים ויצירת תהליכי ריפוי [כגון ריפוי בלוטת המגן], נעשים ע"י הגוף, והוא זקוק לאנרגיה רבה כדי לפעול. לכן חשובה מנוחה מספקת ופעילות גופנית מתונה. גוף עייף ומותש, אינו מרפא את עצמו. בדרך כלל, עיקר תהליכי הריפוי וההרזיה מתבצעים בשעות המנוחה והשינה של הגוף. החשוב בנושא ההרזיה הוא, ללמוד ולבצע את הדרך הנכונה לא רק בזמן ההרזיה, אלא גם לאחר מכן, ולשמור בכך על המשקל הנכון ועל בריאות תקינה. כל הכללים המתאימים לריפוי ולהרזיה, מתאימים גם כדי לשמור על הבריאות והמשקל התקין לאחר מכן. עקרונות הבריאות הטבעית זהים לבריא ולחולה באותה המידה. כמובן, שהם מותאמים למקרה, וזאת המומחיות של מטפל טוב. אני מאד מתנגד לשיטות הרזיה, בהם מתאימים לפציינט תוכנית תזונתית חריפה, דלת קלוריות, שתפקידה להראות השגים בטווח קצר. שיטות מסחריות אלה פוגעות בבריאות הפציינט באצעות דיאטות גרועות, גורמות לו סבל נפשי בגלל הצורך להתענות וליספור קלוריות, ואינן משפרות את תפקוד הגוף. לאחר סיום הבצוע של דיאטה כזאת, חוזר הפציינט להרגליו הישנים, משמין בחזרה. אבל הפעם, בנוסף להשמנה, הוא גם מתוסכל מאד, לאחר שעבר תקופת סבל, לאחר שהשקיע כל כך הרבה מאמץ וכסף, והנה הוא מגלה שהמצב חזר לקדמותו. ממליץ לך להתעלם מהעצות שקבלת לגבי התוספים השונים. כל מיני "יועצים" שקראו איזה פרק בספר כלשהו, או קבלו "יעוץ" ממוכר בחנות "טבע", יכולים להזיק לך עם המלצות כאלה. הגוף הוא הרופא הטוב ביותר שיש לך. תחזקי אותו כראוי באמצעות תזונה,נשימה ואורח חיים נכונים, והוא ישיב לך רק טוב.
 
למעלה