שלום ! מנסה להתרגל לאורח חיים בריא

PaDF00t

New member
שלום ! מנסה להתרגל לאורח חיים בריא

שלום, אני לב בת 19, בזמן האחרון אני מרגישה עייפה תמידית, תמיד כואב לי הכל, ובאופן כללי אני מתעצלת לעשות כל דבר שהוא לא לשכב\ לישון... כחלק מתהליך ה"תפיסת פיקוד" שלי, החלטתי שאני צריכה לתפוס ת'צתמי וגם לאכול בריא.... איזה מאכלים חייבים להיכנס לתפריט השבועי כדי שהגוף יקבל את הויטמינים שהוא צריך? בבקשה אל תביאו דברים מופרכים כמו פולי סויה וכוסמת - או כל מיני כאלה, דברים שתמיד אפשר למצוא בבית... איזה ירקות הכי טובים, איזה מאכלים הכי רצויים... כעקרון, אני לא מבינה מה לא טוב בתזונה שלי, כי אני אוכלת (לא מקמצת בכמויות - לא בדיאטה או משהו) אני אוכלת ירקות, בשר, דגנים, מוצרי חלב, וגם אורז ואיטריות למיניהן... ובכל זאת הרופאים ממשיכים להגיד לי שזה בגלל התזונה שלי... אולי זה בגלל שאני לא אוכלת מסודר? הגיוני..?? מה שכן, אני לא מאלה שמתמידים ומדייקים בדיק-דיוק אז אני רוצה את המלצתכם למשהו פרקטי שיכול לשפר את התזונה שלי... תוד ה רבה רבה מראש :) אה ו... חשבתי להתחיל את השינוי ביחד עם האחים הקטנים שלי (אחרי הכול אני צריכה מישהו שידחוף אותי , לא? זה יותר קל לעשות את השינוי עם עוד כמה שותפים) אז גם משהו שמתאים לילדים בני 7,10 ו-12 יכול לעזור :p מקווה שלא העמסתי בבקשות :)
 

PaDF00t

New member
שכחתי לציין

הרופא נתן לי ויטמינים (כדורים) כדי לעזור לנשירת שיער וכו' הוא אמר שאלה ויטמינים שיחזקו אצלי את הכול.... אני שונאת כדורים ומעדיפה לאכול אוכל אמיתי עם הויטמינים. כמו כן, איזה מאכל ממריץ את הגוף ומכניס קצת קצב ? כי אני עצלנית כרונית =- וןאני חייבת לשנות את זה (כוס קפה שחור על הבוקר..??? בע)
 

meravdiet

New member
תזונה נכונה

הי כל הכבוד על הרצון לפי מה שקראתי את אוכלת לא רע בכלל כמובן שצריך להסתכל על בדיקות הדם שלך כדי לדעת יותר בגדול, תזונה טובה צריכה לכלול: 1 מנה של בשר או עוף או דג ביום 3 מנות של חלב ( לדוגמא: כוס חלב, גביע יוגורט, דני, גביע גבינה , פרוסת גבינה צהובה) ביום. 5 מנות של פירות וירקות ביום (לדוגמא: 2 שזיפים, תפוח, כוס סלט ירקות, חצי כוס ירק מבושל). תתחילו מלספור אותם ... בהצלחה
 
למעלה