שלום, מצטרפת, נעים מאד.

calya

New member
שלום, מצטרפת, נעים מאד.

Calya, אמא לשני אפרוחים - ילדונת אחת ופעוט פעלתן אחד. מצטרפת קצת בחשש, לא בדיוק בטוחה מה עסקת החבילה פה כוללת... מקריאה של הפתיחה לפורום (שקצת מזכירה לי את השיר color of the wind בעצם
) מצאתי את עצמי כמו גם בחיים - רגל אחת בפנים ורגל אחת בחוץ. איכשהו תמיד נדמה שהורות טבעית שכזו היא עסקת חבילה ואני מוצאת את עצמי הרבה פעמים "מתוייגת" לפה או "מתוייגת" לשם ובעצם לא שייכת לאף אחד מהעולמות. קצת עליי ? בחיים לא חשבתי שאהיה חלק מסוג כזה של הורות טבעית, נראה לי מוזר מאד כל העניין ולא התחברתי. אבל החיים מביאים אותך למקומות הכי מוזרים... מצאתי את עצמי מניקה למרחקים ארוכים מאד, ככה במקרה. מצאתי את עצמי ישנה עם הילדים במיטה, ככה גם במקרה. מצאתי את עצמי מפתחת מצפון
משתדלת לאכול יותר בריא (כן, אפילו אורגני נכנס אליי הביתה), לצרוך פחות זבל, למחזר, לא לקנות מוצרים שנוסו על בעלי חיים, להמנע מגני חיות, להשקיע בביצי חופש לטובת איכות חיי התרנגולות ועוד ועוד... ומצד שני גיליתי שהאמהות האחרות בגן חושבות שאני נמצאת בבית ומגדלת את הילדים, כי זה חלק ממה ש"הולך" עם כל השאנטי הזה - לא ? ואני לא, אני עובדת בתחום תחרותי והעבודה שלי חשובה לי. ובעבודה שלי אמרו רק לפני שבוע (כשנסובה השיחה על בחורה אחת שבהריון ראשון ותוהה מתי היא תחזור אחרי חופשת הלידה) שזה ממש ממש קשה וקורע לחזור לעבודה ויש נשים שעושות את זה בקושי רב, "הנה, תראו את calya למשל...".
נאלצתי להעמיד אותם על טעותן המרה, כי דווקא שמחתי לחזור לעבוד ולהיות גם "אני" חוץ מאמא. אה, ואני טכנולוגית, טכנולוגית בטירוף. אם היתה ניתנת לי הבחירה בחיים לא הייתי חוזרת אחורה בזמן , אפילו לא דקה אחת, אם כבר הייתי נעה קדימה לראות מה קורה הלאה
והילדים שלי גדלים בתוך הטכנולוגיה וחשוב לי שיגדלו ויכירו ויתחברו אליה כי זה אלמנט מהותי בחיים שלנו. ואני חסידה נלהבת של רפואה קונבנציונלית, מהרבה מאד סיבות ומתוך הרבה ידע ושיקול דעת. בקיצור לא היה ברור לי מהפתיחה של הפורום אם מקומי פה או שמא לא. אז מה - מישהי מזדהה ? מישהי חיה עם החצי-חצי הזה ? עוד מישהי מתוסכלת מזה שמתייגים אותה לכל מיני קופסאות כל הזמן ?
calya.
 

tookmy

New member
ברוכה הבאה! ../images/Emo140.gif אנשים

הם לא שטאנץ. מצד שני, אנשים שמסתכלים מבחוץ אוהבים לתייג כדי שיהיה להם יותר קל ל... מה בעצם? זה עושה לאחרים סדר בראש אבל אני לא מכירה אנשים שמתאימים לתבניות. למעלה מזה, אני מכירה נשים שהניקו ילד ראשון שנתיים ואת השני "רק" 9 חודשים. כאלה שלילד הראשון נתנו רק אורגני ולשני גם במבה ולהפך, כאלה שעם השנים נעשו יותר מודעים ויותר קפדניים בנושאים טבעיים. אני עונה יחסית על חלק רחב מהשטאנץ ועדיין יש דברים שאני לא עונה עליהם או לא מתחברת אליהם או כאלה שאני מקיימת יותר בתקופות מסויימות בחיים שלי ובתקופות אחרות פחות. אני חושבת שאם יש נושאים בפורום שמעניינים אותך ושיש לך אולי גם מה לתרום בהם מנסיונך, אז כנראה שמקומך פה.
 

אמארונה

New member
ברוכה הבאה calya

מקווה שכל חששותייך יתבדו במהרה ותרגישי כאן בנוח. אין כאן עניין של עיסקאות חבילה. כל אחד מאיתנו לוקח מה שטוב לו ומתאים לו. אני בטוחה שהודעת הפתיחה לא מתאימה באופן טוטלי לכולנו כאן בפורום. אני מכירה הרבה הורים שחיים עם החצי-חצי הזה כפי שהגדרת אותו וזה אפשרי בהחלט.
 

e l i z e

New member
שלום, קראתי את הודעתך המעניינת

ואני רוצה לומר, שגם אני לחלק מהדברים מרגישה שייכת ולחלק לא. אני חושבת שבחיים זה מתאפיין בעוד הרבה תחומים. מספיק למצוא כאן דיונים לחלק מהדברים שמדברים אליי, בשבילי זה כבר מצויין. הרבה פעמים יוצא שאני מדברת על אורח חיי ואנשים ממש לא מבינים אותי- בתחומים האלה אין לנו שפה משותפת. אני לא חסידה של הרפואה הקובנציונלית- הרבה פעמים פתרתי בעיות בדרך שונה ממתן תרפות, אך בהחלט נותנת להן מקום בשיקול הדעת שלי, לגבי אופן הטיפול בילדיי. יש מצב שכן אתן תרופות. מה שמנחה אותי זה מינימום מחיר שייגבה מיילדי. כמו שאני אומרת תמיד- קיצוניות לא טובה אף פעם לשום צד.
 
../images/Emo140.gif ברוכה הבאה ומנצל"שת לעצמי../images/Emo9.gif

שלום לכולן אני דניאל, אמא ל2 בנים מדהימים מורן (5.5) וענבר (1.3) אני שייכת לאנשים שכמו שTOOKMY הגדירה, נעשים מודעים עם השנים. את הבן הגדול שלי משכתי בבית עד גיל שנה וסבלנו נורא, שנינו, ממש לא הסתדר לנו ושיגענו אחד את השני. גם לא הנקתי אותו כמעט (שבועיים נחשב?..) ומאוד ויתרתי לו בנושא של האוכל (היום אני משלמת על זה כי הוא אוכל בעיקר ג'אנק ואין בתפריט שלו שום פרי או ירק חס וחלילה ובשביל שהוא יאכל קצת עוף צריך להתחנן המון) וכנראה משהו עם השנים השתנה בי, התבגרתי, למדתי והיום אני נמצאת עם הקטן שלי בבית, נהנית מכל דקה, יש לנו כ"כ הרבה מה לעשות וזה פשוט תענוג, הוא יונק וישן איתנו במיטה (וזה כיף וחמים ונעים
) ומנסה להקפיד איתו בנושא של האוכל למרות שקצת קשה בגלל אח שלו שכמובן כשהגדול אוכל ארטיק אז מיד גם הוא רוצה והוא לא מסתפק בקרטיב..
 
למעלה