שלום, פציינטית חדשה לדוקטור

Arana

Active member
מנהל
שלום, פציינטית חדשה לדוקטור


שלום לכל הנוכחים הותיקים


הגעתי בשעה טובה לצפות ב"דוקטור הו" אחרי שנים שאני שומעת עליו פה ושם ונתקלת בכל מיני רפרנסים ברשת. כרגע סיימתי את העונה הראשונה, ואתמול ראיתי את "פלישת חג המולד". בינתיים נהנית מאוד, ומתכננת להמשיך (כמובן)

אבל כמה שאלות לי אליכם (
ל"פלישת חג המולד", אם זה רלוונטי למישהו בכלל
)

עניין טכני קמעה - ב"פלישת חג המולד" יש איזכור לטורצ'ווד (הארייט ג'ונס מפעילה אותו כדי שיפוצץ את החללית) - זה רלוונטי להתחיל כבר עכשיו לראות גם את הסדרה "טורצ'ווד"? כי כרגע אני ממש בהתחלה של "דוקטור הו", ומעדיפה בשלב זה לא להתפזר יותר מדי.

ושאלה עיקרית יותר - איך אתם מתמודדים עם תחלופת הדוקטורים? אני במשבר של תחילת העונה השנייה. בעונה הראשונה ממש התחברתי לכריסטופר אקלסטון - הוא היה ענק בעיני, ממש כובש עם המבטא שלו והיכולת לנוע בין טירוף עליז למשחק דרמטי נוגע ללב. אני חושבת שהוא היה הסיבה העיקרית שהסדרה כל כך מצאה חן בעיני. ועכשיו... טוב, לא שהיה לי הרבה זמן עם דיוויד טננט, אחרי הכל הוא ישן רוב הפרק
אבל בשלב זה יש לו פחות נוכחות בעיני, ואיכשהו כשהוא עושה את התזזיתיות של הדוקטור, זה נראה כמו ניסיון לחקות את אקלסטון. מאוד הזדהיתי עם רוז שסירבה לקבל אותו בהתחלה כשהוא השתנה

עם זאת, אני מבינה שטננט אמור להיות מוצלח, כי הוא נשאר כמה עונות, כך שאמשיך ואקווה שהתחושה הזו חולפת. אז האם זה באמת חולף? מתרגלים לתחלופה של דוקטורים? אני חוששת שבמקום להנות מהסדרה, אני פשוט אתעסק כל הזמן בהשוואות לאקלסטון...
 

BloodyRose

New member
הו, שלום


טורצ'ווד - אאל"ט, סדרת הבת "מתחילה" אחרי העונה השנייה של הדוקטור, אבל אני לא בטוחה בנוגע לזה, נשאיר למישהו אחר לענות.
בכל אופן, אין ממש סיבה לראות את שתי הסדרות ב"סדר הנכון", יש מעט מאוד קרוס-אוברים, אפשר להבין כל סדרה מבלי לראות את השנייה.

דוקטורים - חבר שהתחיל לראות את הסדרה לאחרונה אמר לי בדיוק מה שאמרת פה - הוא ממש אהב את אקלסטון, וממש היה קשה לו עם טננט. גם אני מחובבי אקלסטון, וגם לי לקח זמן להתחבר לטננט, אבל הוא עושה עבודה טובה, ועם הזמן גם לומדים לא להשוות בין הדוקטורים - כל אחד מביא משהו אחר לדמות ולוקח אותה למקומות אחרים. זה לוקח לפעמים קצת זמן (במיוחד המחשבה "איך הדוקטור X היה מתמודד בסיטואציה הזו"), אבל מתרגלים לתחלופה.
אקלסטון היה דוקטור נהדר, והיה לו היתרון להיות הדוקטור הראשון אחרי כ"כ הרבה שנים, ובעיקר - הדוקטור הראשון לצופים החדשים. לטננט לקח לי זמן להתרגל, בסמית' התאהבתי בשנייה הראשונה. כל התחדשות גוררת תגובה אחרת

יהיה לך מספיק זמן להתרגל לטננט, מבטיחה לך שהחיבור אליו יגיע בהמשך.
 

Arana

Active member
מנהל
אוי, זה בדיוק זה


אני, אגב, לא איפה שמסומן, אלא בשלב אחריו - הפרק הראשון של הדוקטור החדש.
 

Arana

Active member
מנהל
היי גם לך


טוב, זה לא שיש לי ברירה מלבד להתרגל לטננט, ואכן הנחתי שכאן יבינו אותי

אין לי כל כך הרבה זמן לחרוש על הסדרה, אני רואה בערך פרק בשבוע (אם ממש יש לי זמן, אז שניים), כך שאתקדם איתו לאט ואנסה לא לחשוב על אקלסטון יותר מדי


אגב, למה דוקטורים מסוימים מחזיקים עונה, ואחרים מחזיקים יותר? זה קשור לתגובות של הצופים? (בהנחה שהשחקן עצמו מעוניין להישאר, לא יודעת מה המצב במקרה הזה). כי אם אכן אקלסטון היה כל כך מוצלח, היו יכולים להשאיר אותו עוד עונה, גם אם נורא רצו להכניס את נושא ההתחדשות של הדוקטור במסגרת "בואו נשפוך את כל מה שאנחנו יודעים על דוקטור הו במהלך העונה הראשונה".
 

avitali1993

New member
אקלסטון נשאר רק עונה אחת

בגלל שהוא לא רצה להמשיך לעונה נוספת. אני משערת שמחליפים דוקטור שהוא "מיצה" את מה שהוא יכול לתת לסדרה. כמובן שדוקטור שלא יביא רייטינג לא יחזיק הרבה (נראה לי)
 

kinging123

New member
הבנתי שהיה איזה סכסוך עם הBBC, ולכן הוא גם לא הגיע לספיישל50

 

matteryou2

New member
היי =)

את הסדרה טורצ'ווד אני ממליץ לראות במקביל לפתיחת העונה החמישית.
זאת הנקודה המושלמת, לדעתי.
העלילה בעונות הבאות (5+) רומזת על טורצ'ווד לא מעט, ובמקביל- בעונה הרביעית (ובספיישלים הקרובים לעונה) אפשר ללמוד על הקפטן מידע ראשונה הנחוץ להבנת האדם.
כך נשמרת החוויה ללא ספוילרים בשני הסדרות, והמידע משתלב באופן יפה.
&nbsp
בנוגע לתחלופת הדוקטורים- ענו לך באופן מושלם =)
 

Arana

Active member
מנהל
סיימתי לראות את הפרק השני בעונה השנייה

והמלכה ויקטוריה מכריזה על הקמת טורצ'ווד
 

avitali1993

New member
הייתי בדיוק באותו מצב שהתחלתי לראות את הסדרה!

הדוקטור האהוב עלי הוא עדיין ותמיד ישאר אקלסטון, הוא נפלא לדעתי והבחירה שלו כדוקטור ה"ראשון" (מאז חידוש הסדרה, אל תירו בי!) הייתה פנטסטית!!
למרות זאת דיוויד טננט עדיין הצליח לכבוש אותי, הוא מביא משהו אחר לחלוטין לדמות אבל הכיוון שהוא הלך עליו היה טוב.
את מאט סמית (הדוקטור הבא) לעומת זאת אני לא סובלת, היו לו כמה פרקים מוצלחים אבל ממש לא אהבתי אותו בתור הדוקטור, גם לא אהבתי את הקומפניונס שלו (חוץ מקלרה) אז בכלל סבלתי בעונות שלו.
אין מה לעשות, קשה להתרגל לדוקטורים החדשים, חלקם יכבשו אותך וחלקם את תשקלי לפרוש מהסדרה (מכירה אנשים שהפסיקו ) אבל הדבר הכי חשוב זה לתת לכל דוקטור צ'אנס, לא להשוות אותו לקודם, לבוא בראש פתוח ולנסות להנות.
 

shershku

New member
אקלסטון היה בחירה נהדרת להתחיל

את הסדרה מחדש, במיוחד בצירוף בילי פייפר. את טננט אהבתי כמעט מההתחלה - ונשאר הדוקטור האהוב עלי. סמית הייתה ירידה משמעותית לגבי הדוקטור.
עכשיו לספוילר, מבחינתי ההפקה (בעיקר), יחד עם התסריטאות, הרסה לי את העונה החדשה. וכל זה משום שקשה לי למקם את פיטר קפלדי. הוא שחקן מצוין. אבל, עדיין ב"הלם" לאחר כמה וכמה פרקים - דבר שהיה עובר עד לפרק השני. זה כמובן לאחר שראיתי את ספיישל 50 שנה.
 

ailag

New member
פנים מוכרות :O

(סליחה, אני בקושי פה כבר... יותר בפייסבוק)

לאנשים היתה בעיה דוקא לעבור מטננט לסמית, הבא אחריו. אני התחלתי מסמית ונהניתי :) ואני רואה שלאנשים בקבוצה יש בעיה לעבור עכשיו לקפלדי... אבל זה חלק מהקטע של התוכנית. משתנה שחקן, אופי, כותבים - וזה כיף בצורה אחרת וצריך לראות את זה ככה.
טננט נהדר.

ובעקרון הפרק האחרון של טורצ'ווד מגיע בדיוק לפני UTOPIA (פרק 11?) בעונה 3 של דוקטור הו, והפינאלה של דוקטור הו עונה 4 מגיעה איפשהו בין עונה 2-3 של טורצ'ווד. אבל ממש בקטנה. אני ראיתי את כל טורצ'ווד אחרי עונה 7א של דוקטור הו והיה בסדר. רק תתרחקי מספוילרים כמו מאש כי יש בטורצ'ווד כמה חשובים שאנשים לא טורחים לצנזר. גם בדוקטור הו אם כבר.
 

Interstellar31

New member
טננט מדהים!!! וביחד עם הכתיבה של RTD עוד יותר מדהים

עוד משהו אני חושב בשנה הראשונה של כל דוקטור חדש הוא צריך להיכנס לדמות בגלל לוקח זמן לאהוב אותם אחרי שהם מתחדשים.
 
תשובה מפורטת לגבי טורצ'ווד

הדרך ה"נכונה" לעשות את זה היא ככה:
עונה 1 של טורצ'ווד - לראות במקביל לעונה 3 של דוקטור הו, לסיים לפני פרק 11 (של הדוקטור) - "אוטופיה".
עונה 2 של טורצ'ווד - לראות במקביל לעונה 4 של דוקטור הו, לסיים לפני פרק 12 - "כדור הארץ הגנוב"
עונה 3 של טורצ'ווד (AKA "ילדי כדור הארץ") - לראות איפשהו בין הספיישלים של 2009 (למקרה שאת לא יודעת - שנת 2009 בין עונה 4 לעונה 5 הייתה שנה שבה לא שודרה עונה מלאה אלא חמישה ספיישלים מיוחדים), לסיים לפני ספיישל "סוף הזמן". להכין טישו מראש!
עונה 4 של טורצ'ווד (AKA "יום הנס") - עקרונית מקבילה לעונה 6 של דוקטור הו, אבל בשלב הזה הסדרה כבר מנותקת מדוקטור הו ומערבת מפיקים אמריקאים ובלגאן, אז זה כבר ממש לא משנה בכלל.

תכלס אפשר לראות טורצ'ווד גם אחרי שמסיימים את דוקטור הו (או בכל שלב אחר באמצע), זה לא מפריע להבין או ליהנות ואת רק תיהני אח"כ לזהות בטורצ'ווד את הרפרנסים לדוקטור הו. מה שכן, את עונות 1 ו2 של טורצ'ווד חשוב לא להתחיל מוקדם מדי כי הן מכילות ספוילרים! אל תתחילי את טורצ'ווד לפני שסיימת את עונה 2 של הדוקטור, ואל תתחילי את עונה 2 של טורצ'ווד לפני שסיימת את עונה 3 של הדוקטור.

בכל מקרה, תיהני!
 

Arana

Active member
מנהל
תודה על הפירוט


אני מתקדמת מאוד לאט (מחוסר זמן) כך שאני רק באמצע עונה 2, אז יש לי עוד קצת זמן להחליט אם לשלב את טורצ'ווד בעונה 3 של הדוקטור או להשאיר אותה לשלב מאוחר יותר
 
למעלה