שלום! צריכה את עזרכתן (עזרתכם? :) )

McFLy AnNuShKa

New member
שלום! צריכה את עזרכתן (עזרתכם? :) )

אוקיי, אני מחפשת שמלה לחתונה של בת דודה שלי, ונתקלתי באתר הזה: http://www.lavan-il.co.il/index.php?page=gallery&category=104 שסופסוף ראיתי מבחר שמלות מדהימות, אבל בטח המחירים בהתאם... מישהו מכיר את החנות ויכול להעריך את טווח המחירים שלהם? שאני אדע אם זה משהו שבכלל אפשר לפנטז עליו.... ואם יש לכן משהו שווה להמליץ לי עליו (תל אביב ודרומה) במחירים של חנויות רגילות ולא של מעצבים מטורפים ... אז אשמח מאוד :) תודה! חג שמח :)
 

לי וולף

New member
לא מכירה אותם אבל

ראיתי באתר שיש טלפונים של הסניפים שלהם; בתור התחלה אני ממליצה להתקשר ולברר טווחי מחירים (או מחיר של שמלה ספציפית שאהבת) כדי לדעת אם כדאי לך להגיע אליהם במיוחד או לא. חוץ מזה- גם שמלות חגיגיות נמכרות במחירי סוף עונה וכמובן בחנויות עודפים/אאוטלטים. בכל מקרה, אני ממליצה לך לקנות שמלה שתוכל לשמש אותך גם בעתיד לאירועם אחרים- כזו שניתן לאבזר בדרכים שונות לניצול מירבי או שמתאימה מאד לסגנון שלך ולמגוון הנעליים/אביזרים שכבר ברשותך.
 
נצל"ש-מה אפשר לעשות עם שמלה מחתונת אחי?

(אולי את זורכת- סטרפלס סגולה כהה ארוכה) לבשתי אותה אז ופעם אחת בפורים. אני פשוט לא הולכת לשום מקום שדורש שמלה "רצינית", יש דרך "להוריד" אותה כך שתהיה לבישה גם לארוע פחות חגיגי?
 
אחלה, כשאעבור אצל ההורים

זה היה טרום ימי הפייסבוק והאלבומים המקוונים.
 

שאפולי

New member
דבר ראשון- לקצר.

דבר שני- תמונה
 

שאפולי

New member
לא מכירה אותם, אבל מסכימה עם לי

*כרגיל* תראי, בימנו אנו, עדיף לקנות לאירוע משו שהוא לא קיצוני ודודתי אלא קלאסי יותר ולאבזר! <נעליים סיסטר!> בכלל- לגבי חנויות, עדיף לך למצוא חנויות שהן לא ייעודות, ז"א, חנויות שלא מוכרות ספציפית לאירועים כי הן תמיד תהיינה יקרות יותר, ולא בצדק, מניסיון. בתל אביב לא חסר, כל האיזור של אלנבי וכו' מפוצץ בחנויות עם שמלות לאירועים אם את עדיין בקטע.. קשה לי לומר לך משו ספציפי מעבר לזה :O
 
שלחי להם מייל

זה הכי פשוט. מעבר לזה, יש לכל רשת אופנה קולקציית "ארועים", שנמכרת גם באאוטלטים שלהן, וככה יוצא שגם אני מסכימה עם לי...
 

nowonder

New member
באופן אישי

מעצבנים אותי אתרי אינטרנט שלא נותנים מחירים מספיק בשביל לא לרצות לקנות שם אף פעם.
 
../images/Emo45.gif גם אותי!

אם כב השקעתם באתר, לוגו ולוק כללי של חנות מקוונת, תתנהגו כמו אחת.
 
למעלה