שלום רב, אודה לעצתכם בנוגע לשימוש בתמציות

חדשה7

New member
שלום רב, אודה לעצתכם בנוגע לשימוש בתמציות

בני בן 11 בכיתה ה' ללא חברים בכיתה ולא ב"שכונה" (עברנו הרבה דירות שכורות). ההורים גרושים. בשבועות אחרונים בני עצוב יותר ומהיר לכעוס בשל כך שאין לו קשרים חברתיים בכיתה, מחוץ ל"חצאי" חברים שמדי פעם אתם משחק. כל זאת בשל רגישותו. הוא אינו מחוספס כמו ילדים בכיתתו ובעבר היה נעלב מהר ובוכה, דבר שגרם להצקות ו"ירידות" עליו. הוא מאוד רוצה חברה היום, וננסה למצוא פתרון בחוגים ועוד אפשרויות. לאחרונה התחלתי לתת לו 4 תמציות של פרחי באך - והיום היה לו התקף בכי וצער ארוך למדי, שלאחריו הרגיש מצויין ואמר שהבין את הרגשות שלו בפנים אבל לא זכר בדיוק מה הבין. הוא מקבל תמציות אלו: CERATO. GENTIAN. WHITE CHESTNUT. BRAB APPLE - קראתי באתר פרחי באך ולפי שיקול דעתי בחרתי את התמציות. בגלל בעיות תקציביות לא הלכתי למטפל מקצועי. האם תמציות אלו נראות נכונות לפי התיאורים? אודה לעצה.
 

shanyka10

New member
תשובה

הי "חדשה", אני מאוד מעריכה את הרצון והכוונה שלך לעזור לבנך, הרגישות שלך למצבו והנכונות שלך לעזור לו ממש מחממת את הלב (ולא מובנת מאליה).
למרות זאת, לדעתי אין לוותר על יעוץ של מטפל בגלל שהתאמת התמציות דורשת מיומנות אבחון והכרות עם התמציות. כמו כן, לתמציות עשויות להתלוות ראקציות שונות שמומלץ להעזר בליווי צמוד של מטפל. יש גם מטפלים במחירים סבירים ביותר (100 שח כולל התמצית) וכן יש אפשרות לפנות למרכזים המכשירים מטפלים בפרחי באך ולהשתתף בקליניקות המתמחים שלהם. אני חייבת לציין שחסר מידע רב כגון האם הוא חש ברגשות אשם(אולי עקב הגירושים)? האם יש לו נטיה לרחם על עצמו? האם יש לו נטיה לחזור על טעויות באינטראקציות החברתיות? האם הוא סובל מפחדים וחרדות?האם יש לו נטיה ל"תשומי"?האם יש בו כעס בעקבות המצב(על עצמו\הסביבה)? ועוד... וכמו כן, לא ירדתי לסוף דעתך בבחירת ב4 התמציות אשמח אם תסבירי את בחירתך... על פניו- לדעתי מתאימות לו התמציות-CENTAURY LARCH (לחיזוק הביטחון העצמי) WALNUT(לתמיכה ברגישות יתר) בברכה,
 
למעלה