שלום רב. תהליך הגשת תביעה קטנה?

GADI81

New member
שלום רב. תהליך הגשת תביעה קטנה?

מישהו יכול להסביר לי מה התהליך? ומה סיכויי ההצלחה? הסיפור שלי הוא כזה: קניתי חבילת קופונים מחברת "אלד נופשים" דרך הטלפון וכשהחבילה הגיעה אלי ראיתי שלא זה מה שסוכם בטלפון. התקשרתי וביקשתי לבטל. בתחילה אמרו לי שאי אפשר ולאחר מכן אמרו שיחזרו אלי. לא חזרו אלי. שלחתי פקס. שלחתי מייל. שום דבר. כרגע גם לא עונים בטלפון.. כבר יותר מחודשיים. לחברה יש אתר באינטרנט שנראה מבטיח. שלחתי את הסיפור שלי במפורט לעיתון אך ללא תגובה. שלחתי פניה לתלונות הציבור וקבלתי הודעה שזה בבדיקה. המקרה היה לפני חודשיים בערך. חשבתי ללכת על תביעה קטנה. מה אתם אומרים?
 
תשובה-

כמה דברים: 1. האם תוכל להוכיח את התביעה שלך? האם היא מוקלטת? האם יש לך הוכחה? 2. האם החברה עדיין פעילה? לפי מה שאתה מספר אני חושש שלא, וזה מסבך את המצב. 3. בכמה סכום מדובר?
 

GADI81

New member
אין לי הקלטה. אבל

הסכום המדובר הוא 500 ש"ח. 1. יש לי קבלה ליום שקיבלתי את המוצר (דואר רשום). 2. יש לי תדפיס של מספר שיחות יוצאות למספר שמופיע באתר שלהם עם זמני שיחה ארוכים ובתאריך סמוך למועד קבלת הקופונים בדואר. 3. יש לי את המייל ששלחתי עם בקשת הביטול והוכחת תאריך. נראה לי שזהו.. הם לא עונים בטלפון אך האתר עדיין זמין. שלחתי גם הודעה באתר שלהם לשירות לקוחות שלהם ולא חזרו אלי. חפשתי תגובות באינטרנט לגבי החברה ולא מצאתי תלונות.
 
תשובה-

אם כך, לא נראה לי שיש מניעה מלתבוע. אך נסה לברר מה עלה בגורלה של החברה ומדוע אינך מקבל תשובה. קצת מוזר שהם לא עונים בטלפון...
 

GADI81

New member
אתה צודק!

יש לי את הכתובת שלהם. פשוט אגש לשם ואברר. תודה רבה על התשובות המהירות והרלוונטיות! קראתי באינטרנט על תהליך הגשת התביעה הקטנה. שאלתי היא האם יש לך עצה או נקודה מסויימת שיש לשים עליה דגש בתהליך? כדי שהכל יעבור חלק ובצורה מהירה.. תודה שוב!
 
למעלה