שלום שלום וברוכות הנמצאות לי~!

ofirush 14

New member
שלום שלום וברוכות הנמצאות לי~!

טוב, אז חזרתי לי לפני כמה ימים, ולא יכולתי לשלוח הודעה לפורום כי המחשב שלי קצת לא עבד, ואתמול שוב ניסיתי לשלוח הודעה וזה לא שלח וזה עיצבן אותי. בכל מקרה, חזרתי והיה לי מושלם. אין לי כוח לפרט כי יש כל כך הרבה דברים, אבל בכל מקרה נהניתי בטירוף, וסן פרנסיסקו יפייפיה והייתי בדיסניוורלד ובשדרות הכוכבים בלוס אנג'לס והייתי בהמון מקומות יפים...וזהו! אז הנה חזרתי לי =)
 

Anabel74

New member
ברוכה השווה!!!

אשמח לשמוע עוד כשיהיה לך חשק לכתוב...
 

ofirush 14

New member
חיחי...תודה../images/Emo9.gif

אממ...תודה רבה לכם על קבלת הפנים (?) החמימה והנעימה. אני אכן אכתוב יותר חוויות כשיהיה לי כוח, פשוט אני בינתיים בג'ט לג יותר מידי מטורף...אני מתעוררת כל יום ב-2 בלילה ונשארת ערה ואז בעשר בבוקר חוטפת התקף עייפות. ובנוסף לכך אני חולה...והרייקי לא עוזר לי. זה מתסכל, אתם יודעים?
 

ofirush 14

New member
שלומי בסדר../images/Emo9.gif

קצת מעייף ללמוד כל יום עד ארבע או שלוש ולהתחיל בחלק מהימים בשעת אפס...אבל אין מה לעשות. זה רק חלק קטן מהממשלה הלא כל כך טובה שלנו. בכל מקרה, הג'ט לג עבר לי (שבוע וחצי אחרי הטיסה, אבל עבר) ועכשיו אני בסדר... =) מה איתך? איתכם? כל מי שפה קורא?
 

280388

New member
אני לומד 24-7...

גם כשאני ישן אני חולם על נגזרות וסינוסים ושאלות הגיון ורסטייטמטס.... רק אתמול היה לי חלום שהלך לי חרא בפסיכו ונכשלתי במתמטיקה (מה שיקרה בטוח כי עדיין אין לי מושג בחומר ואני לא מבין מה ששלוש מורים מסבירים לי ואבא, כך שאני עניין עבוד בכל הקשור לחשבון דיפרנציאלי). וחוץ מזה וועדת דוברת דפקה לנו 4 שעות ספורט במערכת כך שכל השרירים שלי תפוסים... אבל בכללי הכל בסדר... אני עדיין חיי...
 

Anabel74

New member
../images/Emo6.gif הצחקת אותי

דווקא זה טוב שעושים כושר הלוואי עלי- כל היום מול המחשב כבר קיבלתי צורה של כיסא.. בהצלחה בכל הבחינות! ואני דווקא תמיד אהבתי מתמטיקה אז זה סיפור לדיון נפרד.
 
למעלה