שלום שלום והמלצה!

Shebo6

New member
שלום שלום והמלצה!

שלום לכם שוכני פורום ניו- מטאל, אני הרבה זמן משוטט פה, אולי בעצם מאז שהפורום קם לתחייה... את דרכי בעולם הגיטרה התחלתי בניו מטאל (בריטני לא נחשב! זה היה בכיתה ו'-ז', הייתי צעיר, הייתי תמים, לא ידעתי...) מלימפ ביזקיט, ומשם התקדמתי לאחרות... כיום אני ניצב במרכז הסצינה עם אהדה לכל סיגנון שכמעט קיים במוזיקה, במיוחד באיזור הגיטרות.. מקלאסיקה עד לדום, מניו עד לברוטל, מדת' עד לפרוג... אבל לעולם אני לא אשכח את עולם הניו... הריפים הקיצביים, השירה שיכולה להיות זייפנית ברמות עד שהיא נשמעת טובה, הרגשנית ולפעמים הצורחת, הנמשכת והצועקת, העליות, המבנים, ליריקה (בחלקה) של התבגרות... אז אני עדיין שם, ועדיין מקשיב, ועדיין נהנה... אז כמתנה לפורום עם כניסתי, הרשו נא לי להמליץ לכם על הרכב יחסית חדש שנמצא רק 2 (אם אני לא טועה) בעסק, ומפציץ... אולי חלקכם מכירים, אולי לא, אבל בגלל שרוב האנשים לא מודעים לקיומם, הנה הם: Breaking Benjamin! להקה באמת טובה, שמלטפת יפה את הניו מטאל, עם תוספות קטנות של Emo מצד הסולן, התופים ולפעמים הגיטרה... יש להם שני דיסקים, שלדעתי היותר טוב מביניהם הוא We're Not Alone Here. כמעט כל שיר מהדיסק הזה שווה שמיעה... יום טוב, and keep livin' life in the fast lane!
 
אני בשוקקקקקקקק

אני בדיוק באתי לפתוח הודעה על הלהקה הזאת ובמקרה ראיתי ת'הודעה שלך אז קראתי ... !!!! להקה מעולהההההההההההההההההההההה !!!!!!!!! * זה היה נורא מפחיד * יום טוב.
 
שמעתי עכשיו את השיר הזה ו ..

אהבתי. הם מזכירים קצת את Story Of The Year ו-Funeral For A Year אשמח אם תמליץ לי על שירים שלהם. תודה
 

Shebo6

New member
I feel like....

אולי התכוונת לfuneral for a friend? כי אם לא אז אין לי מושג לאיזו להקה התכוונת... ובקשר להמלצות, באמת שהרוב מומלץ, אבל אם כבר, אז הנה שירים ספציפים: so cold, Follow Me, Sooner Or Later, Believe... חוץ ממומלצים הבאתי גם כאלה שהם שונים (אחד יותר מלודי, אחד יותר קיצבי) כדי שתראי את השוני והגיוון...
 

elknetld2kil

New member
אני מחשיב את עצמי ל

למעריץ מספר 1 של הלהקה בישראל. הכרתי אותם לפני 4 שנים לפני שהם הוציאו את Saturate (שיש לי גם מקורי). Polyamorus הוא אחד השירירם הכי טובים ששמעתי בחיים שלי (יחד עם Home). יש לי את האיפי שיצא לפני Saturate עם 5 דמואים, די הרבה הופעות בMP3, האיפי החדש ועוד... הם שיחררו עכשיו את Sooner Or Later לרדיו וצילמו לו קליפ.
 

rayusher

New member
רק רציתי להסכים

פעם ראשונה שאני כותב משהו בפורום הזה... רציתי להסכים ש polyamorous הוא אחד השירים היותר טובים ששמעתי.. וגם שאני אוהב את הלהקה , ושחיכיתי הרבה זמן עד לדיסק השני שלדעתי נופל מהראשון...
 
שיר בין הטובים אבל..

אין על wish i may לא יודעת מה יש לי עם השיר הזה... וכמובן נוסטלגיה... so cold זה שיר שתמיד יעשה משהו ששומעים אותו...
 
למעלה