שלום שלום לכולם

pachapapa

New member
שלום שלום לכולם

כמו כולם בפורום הזה גם אני מתעניין במקום המוזר הזה הזה שכולנו חיים בו ומחפש איזושהי "אמת" אף פעם לא הייתי בתקשור עם חייזרים אבל התעניינתי בנושא כמו כן הייתי בערבי לימוד תורה של מחזירים בתשובה למינהם ודיברתי עם הרבה אנשים שהיו היו אצל מכשפות ומתקשרות עם רוחות למינהן... האירוניה בפורום הזה היא שיש פה התקפה תמידית על דתות מצד אחד והתנהלות שדומה באופן מחשיד למחזירים בתשובה. אנשי מחתרת הפיטמה ומארקאפ נראים כמו האנשים נראים כמו האנשים האמיתיים היחידים פה וברגע שהם מציגים שאלה שהיא קצת קשה מיד תוקפים אותם... ומעבר לזה הגישה היא שאם מתקשרים פה לא מצליחים לתת תשובה ראויה -והם לא מצליחים מיד מציעים להם לבוא לתקשור ממש כמו שברגע שאתה שואל מחזיר בתשובה שאלה אמיתית וקשה הוא מציע לבוא לסמינר -אולי כי במגרש הביתי קל יותר למטפלים\ רבנים להשפיע עליך מאשר בדיון פתוח ואמיתי לגבי מהות התופעה....
 

hamamin

New member
בראוו--- לאנשים האמיתיים.

השפויים והנורמלים. מה הינו עושים בילעדכם ??? איזה עולם יפה ואיזה אנשים נחמדים השפויים והאמיתיים האלו. ואו. פאקה-פאקה, אתה סלע מוצק באוקינוס הטרוף האנושי. מגדלור התבונה האנושית---- פתרת את הבעיה היסודית של המין האנושי--- כל תופעה שלא ניתנת להבנה--פשוט אינה קימת ודי. משהו. [אולי ,יחד עם השפויים האחרים,תפתח פורום -"השפויים החכמים" ?]
 

the breezer

New member
מה עניין שמיטה להר סיני? - קרא והשכל.

שלום מר פקה-פפה, מה שלומך? אתה מחפש 'אמת'?, שב ולמד, נבור במאסת החומר, השווה חומרים שונים לחומרים שונים, הוצא את המוץ מהתבן, הזע על סוגיות קשות לפיצוח, נסה להבין שאינך יכול להבין בדקת המפגש הראשונה שלך עם החומר, שמור על ראש פתוח וביקורתי, נסה להיות אובייקטיבי ולא 'לבלוע' חומר כתורה מסיני. אתה מבקש דיעה מושכלת? - אתה צריך לדעת איך לשאול את השאלות, אתה צריך לבנות לעצמך מסלול שאלות לוגי מוצק. רק כך תוכל לאשש או לשלול האם יש אמת בדבר. אני מסכים איתך שבעבר (עוד בתקופה שהייתי בה קורא סמוי ולא פעיל בכתיבה) היו כאן לא מעט התנצחויות והתנגחויות בין מנהלת הפורום שמשום מה הרגישה מאויימת לבין שאלות לגיטימיות פתוחות ובריאות. זוהי בדיוק מטרתי בניהול הפורום הנ"ל, להוציא את השרלטנות מהתחום הנ"ל ולפתוח אותו לקהלי יעד שעד כה קיבלו יחס שלילי ומתנשא מצד 'יודעי חן', 'מתקשרים', ואלו שמעוניינים בניהול הפורום אך ורק למטרת גיוס לקוחות חדשים. כולי תקווה שאכן יתברר שניתן לנהל את הפורום הנ"ל ללא איחודו עם הפורום השכן ותקוותי הגדולה יותר - שלא ימצא שרלטן לניהולו על מנת להאדיר את חשבון הבנק שלו.
 

Markup

New member
זו הבעיה, עד כה לא סיפקת מידע כיצד

להבדיל בין שרלטן לבין מתקשר "אמיתי"...
 

Markup

New member
אין אופציה כזו.

הרי לא יתכן, שכל מטופל שלך שישאל שאלה, תפנה אותו לקרוא את ספריו של דביר. בסוף יחשדו בך שאתה המו"ל בכבודו ובעצמו. אתה קראת את ספריו, אז בבקשה, תסביר איך נבדיל, על סמך הכתובים...
 

the breezer

New member
שוב אתה קיצוני.

בראש ובראשונה, המטופל צריך להרגיש נוח עם המטפל, האינטואיציה היא הכלי החזק ביותר שיש לכל אדם. כשאתה מגיע לטיפול, אם הינך מרגיש לא בנוח או שאתה חש שדבר מה אינו כשורה- כנראה שיש דברים בגו. אמינות המטפל יכולה לבוא לידי ביטוי בכמה רמות: 1. אמינות המידע המועבר למטופל 2. אפקט הטיפול ברמה המיידית 3. אפקט הטיפול ברמת טווך ארוך 4. אינטואיציה - האם דבריו של המטפל 'מדברים' אל המטופל ברמה עמוקה. 5. האם יש אמת בדבריו של המטפל.
 

Markup

New member
עזוב אותך בחייך...

זה שאדם הגיע אליך זה כבר אומר עליך משהו. אדם שואל למהות הטיפול, ז"א שכבר עבר את שלב בניית הביטחון כלפיך אישית. סעיפים 1+5 שלך זו בדיוק השאלה. אמינות ואמת. אז איך נדע? אינטואיציה אינה "כלי", כבר כתבתי על זה בשירשור אחר כאן. האינטואיציה היא תחושה שמתבססת על זיכרון גנטי וניסיון חיים. לפעמים טועה ולפעמים צודקת... כשאני שואל את הרופא שאלות, או את המוסכניק, או איש מקצוע אחר, אף אחד לא שולח אותי לקרוא ספרים... אתה יודע, זה מזכיר לי את העולם החרדי. הם לא יספרו לך כלום אבל הם תמיד "יודעים" לפני כולם (לכאורה). אתה רוצה להבין איך? תקרא ספרים. הסבר לא תקבל. כבר פנו אליך מהנהלת הפורומים?
 

the breezer

New member
ההקבלה לעולם החרדי אינה מקובלת עלי.

את מה שאתה מבקש לדעת לא ניתן להעביר במדיה מצומצת כמו פורום, כפי שכתבתי, הפורום הנל אינו פורום אקדמי. רוצה מידע?, בוא נשתה קפה יחד ונשוחח.
 

Markup

New member
בשמחה, וזו פעם שניה שאתה מזמין אותי...

מה עם ההצעה המקורית להיות נוכח בטיפול? אני מוותר על עצם הטיפול, תפגיש אותי עם החוצנים.
 
זה מאוד נחמד

אבל האם יש מחקר אמפירי אחד המראה איזושהי הצלחה רפואית מובהקת שניתן לחזור עליה באמצעות טיפול כזה? זה לא בעיה לעשות מחקר כזה, כל מה שצריך זה קבוצה של אנשים שסובלים מבעיה מסוימת (שאפשר למצוא לה עדות בצילום או בבדיקת מעבדה) ומוכנים להיבדק ולעבור טיפול ב"מרפאת חוצנים" וקבוצה במספר זהה של אנשים הסובלים מאותה בעיה רפואית, שיקבלו טיפול רפואי "רגיל" וקבוצה במספר זהה של אנשים שאינה סובלת מהבעיה ואינה מקבלת טיפול ולאחר זמן מוגדר בודקים את הפרמטר הבעייתי בבדיקת מעבדה ורואים האם חל שינוי מדיד כלשהו בקרב הקבוצה ש"טופלה" באמצעות חוצנים. כל עוד מחקר כזה לא נעשה (או נעשה ומראה שאין שום תועלת ב"טיפול"), מה שאתה מבקש בכל מיני צורות וניסוחים פסאדו מדעיים, זה אמונה ולבדוק מהימנות באמצעות אמונה ואינטואיציה. לרופא יש תעודת דוקטורט המעידה על שנות הלימוד שלו סוג הלימוד והמוסד שהעניק לו את תעודת ההסמכה מה יש לך להראות? היכן למדת? מה המהימנות שלך? אילו קישורים יש לך?
 

StarSeed

New member
לpachapapa

אני ידבר אתך תחלס. אני לא מחפש שום "אמת", אני לא מחזיר אף אחד בתשובה, אני לא מיסטיקן ולא מתקשר. הדבר היחיד שאני יכול לספר לך זה את הסיפור למה אני נמצא בפורום הזה. לפני כשנה מצאו שיש לי בעיה בריאותית מסובכת. מחבר של חבר שמעתי של תופעה בשם "ריפוי עם חוצנים", בהתחלה צחקתי וחשבתי שמדובר בשרלטנות. אך האדם אמר לי שמדובר בתופעה מאוד מוזרה. הוא אמר שהחוצנים ריפאו את הבעיות של כל משפחתו ושלו, וגם באופן מוזר הבת שלו ראתה את כל תהליך הריפוי כולל החוצנים. למרות שהייתי מאוד סקפטי החלטתי שהנושא שווה בדיקה. הלכתי למרפא עם חוצנים וזאת היתה החוויה הכי מוזרה שחוויתי בחיי. התחלתי לראות הילות, חוצנים, שערים קוונטים ועוד הרבה דברים שאת רובם אני לא מסוגל להבין. ואני רואה את הדברים האלו עד היום. בקיצור נכנסתי אדם סקפטי ויצאתי אדם שרואה דברים "אחרים". המטפל שלי אמר שיש לי יכולת "ראיה" חזקה מאוד ושזה קשור לבלוטת האצטרובל. הוא גם אמר שיש לי קשר קרמתי (משהו כזה) עם חוצנים, ושאני יעבוד איתם בעתיד, אבל לא בקשר של רפואה אלא יותר בקשר של מדע. הוא לא הסכים לתת לי יותר מידע בעניין זה בגלל שזה יכול להפריע למסלול שלי. למרות כל ה"דברים" שראיתי השתדלתי להישאר אובייקטיבי. חיפשתי גם הסבר פסיכולוגי למה שאני רואה, וככל שעובר הזמן האפשרות שמדובר בתופעה פסיכולוגית ניראת לי פחות סבירה. בגלל שבאופן מוזר כאשר יש תופעה מסוימת, אנשים שיש להם את יכולת "הראיה" מסוגלים לתאר את אותה תופעה במדויק ובאותו הזמן(גם אני והמטפל שלי). ואם אני לא טועה כאשר מדובר בתופעה פסיכולוגית, הסיכוי שדבר כזה יהיה הוא אפסי. בקיצור אני לא מחפש ל"החזיר אף אחד בתשובה" ואני לא מחפש לשדוד אתכם. אני לא עובד בריפוי עם חוצנים. כל מה שאני עושה זה מספר לכם את הסיפור האישי שלי על התופעה המוזרה הזאת.
 
צריך להבין...

... שתשובות שניתנות לאנשים על גבי הפורום יכולות להיות רק מאוד כלליות, ולא תמיד הן מדוייקות. כאשר רוצים תשובות מדוייקות וממוקדות, אין מנוס מלפנות למטפל/ת בצורה מסודרת ולנהל שיחת היכרות מעמיקה. כך תוודא, שמקדישים לך את מלוא הזמן והאנרגיות, וגם שהתשובות שיינתנו לך יהיו מבוססות על מידע מקיף והיכרות אישית. נוסף לזה, רבים מבקשים כאן תשובות שבמהותן הן חיזוי עתידות. חשוב לדעת, שכל חיזוי של העתיד הינו חיזוי של פוטנציאלים בלבד. העתיד תלוי בבחירות שנעשות בהווה, ולכן הוא תמיד עשוי להשתנות. זו הסיבה העיקרית לאי-דיוקים, אשר קיימים גם בחיזוי עתידות שנעשה בפגישות אישיות. לא ניתן ולא נכון להטיל את האחריות על המטפלים בלבד, מאחר שכל אדם אחראי לחייו ולבחירות שהיא/הוא עושה. כל יעוץ שתקבל בכל פורום, אינו מהווה תחליף ליעוץ מקצועי אישי. מעבר לכך, אף מטפל ראוי לא ינסה לכפות את דעתו עליך, ואם אתה נתקל בגישה שנראית כמו "ניסיון להחזרה בתשובה", תמיד תוכל להפנות את השאלות למישהו אחר.
 
למעלה