שלום
יקר שלי, חזרתי לעדכן...

מממאיה35

New member
שלום ../images/Emo82.gif יקר שלי, חזרתי לעדכן...

הי לכם
לפני קצת זמן עדכנתי בתוכנית.. אז הנה, באתי לעדכן שהיא יצאה אל הפועל.. רציתי לספר על תהליך ריפוי מדהיםםםםםםםםם שעברתי עם אחי שפגע בי מינית כשהיתי ילדה קטנה (וגם הוא). זה קרה לפני איזה שלושה שבועות אצל המטפלת שלי. היתי בטיפול שנתיים וחצי, סיימתי את הטיפול כי הרגשתי שהגעתי למקום שאני יכוהל לבד, ולא מזמן התעורר בי הצורך לחזור ולשחרר ממני את הסוד הזה שהיה כמו קיר של זכוכית ביננו, כי מעולם לא דיברנו על זה ביננו.. וכל השנים סחבתי את הסוד הזה לבד ומאס לי לסחוב לבד, ונמאס לי מהשריון הזה ששוקל 20 טון ושדבוק אלי.. אז אחרי הפסקה של חצי שנה בטיפול חזרתי להתכונן לפגישה איתו. לחשוף בפניו את הסוד הזה. לא רציתי סליחה, לא הודאה באשמה. רק רציתי להוריד את זה ממני.. קראתי לזה ריפוי ולא עימות כמו שנהוג, כי זה מה שרציתי שיקרה לי, וגם לו.. באתי ממקום של השלמה ופיוס ולא ממקום של מלחמה.. ממקום של אהבה, של אחים, שזה מה שיש לנו, ולא ממקום של אויבים.. בהתחלה פחדדתי מאודדדדדדד. חשבתי שאני הולכת להרוס אותו ואת המשפחה ושהוא לא יוכל לעמוד בכאב או בגילוי הזה, ממש חששתי לו... אח"כ הבנתי שאני לא אחראית לתגובה שלו אלא רק לשלי, ובכל זאת, באמת נמאס לי לסחוב לבד.. וידעתי שאם אנתב את הפגישה ביננו בנימה של ריפוי והשלמה וקבלה (כי זה מה שתכלס אני מרגישה בקשר לפגיעה, זה קרה והיה ואי אפשר לשנות או למחוק, אני חיה עם זה ועם ההשלכות של זה והשלמתי עם זה כמו עם צבע העיניים או כל דבר אחר שהוא אני) אז ככה הוא גם יגיב.. התכוננתי איזה חודש+, כתבתי מכתב, ובפגישה עם אחי הקראתי לו את המכתב. היה מאוד מרגש... מעבר לזה שבכיתי כל זמן ההקראה, הוא הגיב בצורה מרגשת ומדהימה.. אמר שהוא זוכר ומצטער, ושכמובן אם אפשר היה היה מחזיר את הגלגל לאחור ולא היה עושה.. אמר שהוא מצטער על כל הכאב והסבל שהיתי צריכה לעבור בעקבות.. דיבר על הילדות שלנו, השלים לי קצת פרטי זכרון.. בסוף הפגישה נפרדנו בחיבוק, שזה משהו שלא היה ביננו איזה 10 שנים לפחות.. עוד לפני הפגישה ביננו, ובפרט אחריה - סלחתי לו.. סליחה עמוקה, מכל הלב.. וזהו, מאז אני חופשיה ומאושרת.. ממש ככה.. מרגישה כל כך קלה, בלי המטען הזה.. וה
שלי נפתח, ומשהו בי מלא
.. מלא באהבה ובאופטימיות ובמחשבה של איך יכולתי לסחוב את זה כ"כ הרבה שנים לבד? ואני מלאה באנרגיות ומשדרת את זה לסביבה.. רואים את זה, מרגישים את זה.. וגם איתו - היחסים ממש טובים.. מכל התסריטים הכי טובים שהכנתי את עצמי אליהם - המציאות עלתה על כל דמיון... עבדתי מאוד קשה בטיפול ובחיים כדי להגיע לשלב שבו אני רוצה לפתוח את זה מולו ומתגברת על הפחד ועל מה יקרה (מי היה מאמין בהתחלה שאגיע בכלל לשלב הזה!).. ועבדתי קשה והתכוננתי רבות לפני הפגישה איתו, והכל הכל כדי שזה יביא לתוצאות שאכן הגיעו.. כתבתי פה בקצרה יחסית, אני בתהליכים של עדכון החדר שלי באתר מקום, לעדכן בפירוט על התקופה של מרגע ההחלטה ועד ל"אחרי". כשיהיה מוכן - אעדכן גם פה.. בטח תשאלו איפה ההורים בתמונה.. אז אחי אמר שאם אני רוצה - זו החלטה שלי אם לשתף אותם או לא.. הוא משאיר את זה בידי.. לעת עתה אני לא רואה לנכון לשתף אותם.. לא רוצה להכאיב לאמא או לאבא.. לא רואה שזה נחוץ לי לאיזשהו צורך.. אולי עוד פעם... בכל מקרה תודה על המקום הזה..
 

גן חיות

New member
וואי איזה אומץ!!!!!!!!!!!!!!!

כל הכבוד! כאמא לילדה שעברה התעללות מינית בידי אחיה הבוגרים ואביה כאשר היתה קטנה ולמרות כל הטיפול והמודעות כרגע בהכחשה טוטאלית כי היא רוצה את אהבתם - נטעת בי תקווה שביום מן הימים בבגרותה - אולי היא גם תוכל לשים סוף לסודות ולהשתחרר לגמרי. תודה לך.
 

מממאיה35

New member
../images/Emo24.gif

בשמחה רבה, עשיתי את זה גם מהמקום של באמת לעודד אחרים ואחרות שזה אפשרי.. לא אומרת שזה היה פשוט וקל, לא הטיפול שעברתי ולא ההכנות לריפוי הזה.. בכלל בכלל לא.. אבל כשמתגברים על הפחד, ומבינים למעשה שמפחדים ממשהו שעדיין לא קיים, אז התקווה והאמונה שאפשר לחיות אחרת, בשלווה וברוגע, תופסות מקום אפשרי.. וכל הכוחות בעולם מתועלים לכוון התקווה הזו, ואז - ואז זה אפשרי.. והיום תכלס, בעקבות התהליך המדהים הזה שעברתי, אני מבינה שבאמת, אבל באמת, אין דבר שהוא בלתי אפשרי לי.. הכל ענין של החלטה ושל רצון.. עצרתי לרגע לחשוב איך לסיים את ההודעה שלי, ועמדו לי דמעות בעיניים.. כי לך, אמא יקרה.. רוצה לשלוח חיבוק אמיץ.. על מה שאת עוברת ביחד עם הבת שלך.. על זה שאת איתה ולצידה, תומכת, אוהבת.. על זה שבחרת בה (מכירה משפחות שכאשר הבנות סיפרו, האמא בחרה ללכת לכוון של ה"אבא" ולא של הילדה..
)... אז כל הכבוד לך.. אני מאוד מאוד שמחה עבור ביתך שיש לה אותך.. כי חלק מהכאב הגדול שנשאר איתי, זה על אמא שלא ראתה, שלא ידעה (ושלמעשה עדיין לא יודעת). הלוואי והיה אחרת.. אולי זה היה מקל עלי.. לא יודעת.. וכמו שכתבתי, לעת אתה, כשאני בוגרת, וטיפלתי בעצמי, לא רואה צורך לפתוח את זה מול אמא ולהכאיב לה.. אולי עוד פעם.. בקיצור, חיבוק אמיץ לך ולביתך..
 

לב אם

New member
תודה על העדכון המרגש ../images/Emo24.gif

קראתי פעם ועוד פעם וממש התרגשתי, כל הכבוד לך שהצלחת לאסוף את עצמך ולפתוח לך ולאחיך צוהר של אור להמשך יותר טוב לחיים. ותודה רבה לך שבאת לסגור את המעגל, שגילית לנו שאחרי כל הקשיים יש גם תקוה קטנה וצוהר לשנות כיוון, מקווה שיהיה רק טוב בהמשך, וסומכת עליך שתדעי להתמודד עם החיים בצורה נפלאה כפי שעשית עד כה
 

מממאיה35

New member
אמן ../images/Emo23.gif

כמו שאמרתי, לא היה פשוט בכלל, אבל הרגשתי שזה מה שאני חייבת לעצמי.. לשחרר את הסוד הזה ממני.. ובאמת מעבר לפיוס והשלמה ופתיחת דלת חדשה לי ולאחי, גיליתי את עצמי - את הכוחות והיכולות שיש לי ובי להתמודד עם כל מה שמגיע.
על המקום הזה..
 

avshalomgil

New member
רוצה להחמיא לך

והמחמאה היא בעיקר על חוכמת החיים והרגישות הרבה שלך בכול דרך הטיפול וההתמודדות שלך בעניין. מאוד נכון בעיני. מחזק ומאחל לך את כל הטוב הקיים בעולם אבשלום
 
למעלה