שלום :)

סוריא

New member
שלום :)

אני זקוקה לרעיונות לשיי חתונה פרסיים, שמחים, מקפיצים, שגם המילים שלהם שמחות ומחמיאות. וגם לאיזה שהוא מתכון לקינוח טעים / משהו נחמד של האוכל הפרסי לשים בארוחה.
 

niya

New member
../images/Emo24.gifברוכה הבאה סוריא../images/Emo140.gif

רעיונות לשירים - זה פרויז, דוד או גמרי (חכי... הם עוד יקראו את זה) קינוח טעים - אני הייתי ממליצה, למרות החורף, על פלודה (גלידה עם אטריות ומי ורדים) משהו משהו (הפעם הראשונה שטעמתי את זה היתה בהודו, לפני כחודשיים. יהההההההה איך שזה נשמע רחוק....) מה את מספרת לנו? איך מצאת אותנו?
 

סוריא

New member
מצאתי אתכם ממש בפוקס :)

אני בכלל תימניה :) חבר של בעלי התחתן השבוע, והם עושים רושם של פרסים אסליים (לפחות לפי מה שהיה נראה בחתונה), מחר הם באים אלינו, אז חשבתי לשים כמה שירים ולעשות קולולולללו כשהם נכנסים. אם יהיו שבע ברכות, אז אני אכין בע"ה אוכל, אבל אז הייתי רוצה גם להכין איזה קינוח טעים פרסי. שיהיה נחמד.
 

niya

New member
../images/Emo6.gif אצל אבא שלי

כולם פרסים בסופו של דבר...
לא משנה אם הם באו מעירק, ארה"ב, פולניה או תימן ככה שאת תמיד רצויה כאן... וצר לי אם פספסנו לתת לך מתכונים לכבות הארוחה שלך - יפה מצדך שאת ככה משקיעה
 

gamari

New member
אממ אממ

נראה לי שזה היה הערב ופספסנו. בכל אופן קינוחים, יש את כל סוגי החלבה, מעט מורכב להכנה בבית. שולהזארד יותר חגיגי ופשוט להכנה, ואני מת על זה, טעים מאד. שירי חתונה יש אין סוף.
 

פרויז1

New member
../images/Emo79.gif../images/Emo79.gif../images/Emo124.gifסוריה, בוקר טוב!!!

מה? היתה שמחה פרסית ולא הזמנתם אותי ואת לייה אליה? בחסות הזרוּת הסתננת לבדך אלי השמחה, סבאת לבדך, הגדשת את כרבך ועכשיו את מכינה עוד מסבאה מגדישה ואת המתכונים את רוצה מאתנו? ואת מספרת לנו שלא היית פה צופה סמויה ושלא למדת את זה כאן מההנהלה המרכזית והראשית של הפרלמנט והפורום, אה? חוצפפפה!!! מילא, גם מוסיקה של כלות וחתונות את מעזה לבקש מאתנו? חכי, חביבתי! אני ולייה לא סוגרים חשבונות כאלה כל כך מהר!!! מוסיקה של כלות וחתונות היא רוצה.
 

סוריא

New member
תודה רבה :)

אבל זה לא עובד לי משום מה... וגאמארי לא נגמר כלום.. זה עוד שעתיים... איך מכינים שולהזארד?
 
למעלה