שלום....

מצב
הנושא נעול.
שלום....

שלום....
יש לי שאלה... כמה קטרי בן-בו יש כיום לרכבת ישראל ומה מספרם?
 

urilei

New member
היחס רעש / תועלת שלהם

אביתר...למה גרוטאות?
דווקא לדעתי אלה קטרים טובים מאוד....נכון שהם לא חזקים כמו האמריקאים אבל בכל זאת עדיין הם קטרים טובים בהחלט
היחס רעש / תועלת שלהם
בעיניי גרוע מאוד מצד שני, לא יצא לי לראות אף קטר אחר סוחב רכבת נוסעים דומה (למעט קרונועים)
 
אם אני זוכר נכון, אזי בניסוי שנערך

היחס רעש / תועלת שלהם
בעיניי גרוע מאוד מצד שני, לא יצא לי לראות אף קטר אחר סוחב רכבת נוסעים דומה (למעט קרונועים)
אם אני זוכר נכון, אזי בניסוי שנערך
בשנת 1990, חוברו 30 קרונות נוסעים יגוסלביים מלאים לקטר 701. התוצאה היתה מדהימה: הקטר סחב את הרכבת הזו כאילו שהוא נוסע לבד... באופן תיאורטי, אילו היה מותר לחבר אותו לקרונות דו-קומתיים, הוא יכול היה לגרור רכבת בת 16 קרונות דו-קומתיים במהירות של 100 קמ"ש, בלי מאמץ מיוחד. כל קטרי ה-G26 על דגמייהם השונים, הינם אמינים הרבה יותר מכל קטר ספרדי והם יאריכו חיים אחרי הספרדים אם יטפלו בהם כיאות. לילה טוב, פרשתי. אביה. דרך-אגב: מהירותו של קטר מס' 125 (G12) הינה עד 140 קמ"ש.
 
כי הם דרעק שלא ברא השטן:

אביתר...למה גרוטאות?
דווקא לדעתי אלה קטרים טובים מאוד....נכון שהם לא חזקים כמו האמריקאים אבל בכל זאת עדיין הם קטרים טובים בהחלט
כי הם דרעק שלא ברא השטן:
הם נחשבים לקטרים שנמכרים בעולם השלישי. סרי-לנקה רכשה אותם ונכוותה. תשמע: בארכיון הפורום יש הרבה מידע עליהם. המילה גרוטאות טובה מדי להם. רק המנוע, מנועי ההסעה והגנרטור האמריקאים שווים משהו. כל השאר דרעק-מיטלייבר ! הם נקראים באנגליה: "צרות על גלגלים". לירון דוזטס יש מאמר עליהם....ירון הוא JUMBO701 בכינוי שלו...
 
אז אם זה דרעק.....

כי הם דרעק שלא ברא השטן:
הם נחשבים לקטרים שנמכרים בעולם השלישי. סרי-לנקה רכשה אותם ונכוותה. תשמע: בארכיון הפורום יש הרבה מידע עליהם. המילה גרוטאות טובה מדי להם. רק המנוע, מנועי ההסעה והגנרטור האמריקאים שווים משהו. כל השאר דרעק-מיטלייבר ! הם נקראים באנגליה: "צרות על גלגלים". לירון דוזטס יש מאמר עליהם....ירון הוא JUMBO701 בכינוי שלו...
אז אם זה דרעק.....
למה ר"י רכשה אותם בכלל...הם לא יכלו אז למצוא קטרים יותר טובים מהם?
 
או קיי אכבד את הסירוב שלך../images/Emo13.gif

אני מסרב לענות על שאלה זו. סורי.
או קיי אכבד את הסירוב שלך
 
דנו בזה ארוכות בעבר. אפי: אתה יכול

אני עדיין מנסה
למצוא את התשובה מדוע אסור לחבר שני קוקו ביחד ומדוע אסור לחבר הDD לקטרי G-26.... אבל זה כמו לחפש סיכה בערימת קש. אז נראה לי שאני אפרוש מהרעיון
דנו בזה ארוכות בעבר. אפי: אתה יכול
למצוא לאלי לוין את הקישורים? גם אני לא מצאתי פתאום... ובינתיים, עד שאפי או אורי404 המומחים לקישורים ימצאו, אקדיש לך תמונה ממני ללילה טוב ומבורך. התמונה צולמה ביציאה מהמפעל בעיר ולנסייה... באיי-באיי.
 
תודה רבה...תמונה נהדרת../images/Emo6.gif

דנו בזה ארוכות בעבר. אפי: אתה יכול
למצוא לאלי לוין את הקישורים? גם אני לא מצאתי פתאום... ובינתיים, עד שאפי או אורי404 המומחים לקישורים ימצאו, אקדיש לך תמונה ממני ללילה טוב ומבורך. התמונה צולמה ביציאה מהמפעל בעיר ולנסייה... באיי-באיי.
תודה רבה...תמונה נהדרת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה