שלום!

טלינקה5

New member
שלום!

אני סובלת כבר חודשים מהתקפים מאוד חריפים של קוצר נשימה, דפיקות לב מואצות, ותחושת חנק בלב. שמתי לב שבזמן האחרון, הרבה פעמים כשאני מניחה את כף ידי על הלב אני מרגישה זרם חם מאוד. לפני הרבה זמן עשו לי רייקי והתחושה היא דומה. השאלה שלי היא- האם יש איזהשהוא הסבר בהקשר לרייקי לזרם החם הזה? האם זה כאילו רייקי שאני עושה על עצמי בלי להתכוון? ועוד דבר- האם טיפולי רייקי מקצועיים יכולים לעזור להתקפים האלו? בתודה מראש.
 

Anabel74

New member
שלום וברוכה הבאה ../images/Emo24.gif

קודם כל אם התחושה שיש לך כשמרגישה את החום מהיד היא נעימה או מקלה באיזשהו אופן זה כבר טוב! אין ספק שיש בנו יכולת ריפוי באופן טבעי. כנראה שלא מדובר בהכרח באנרגיית הרייקי כי יש להתכוונן לרייקי ולעבור חניכה לפני שניתן להשתמש ספציפית באנרגיה זו , אבל עדין אין מניעה שהיתה זו אנרגית ריפוי כלשהי. אני חושבת שטיפולי רייקי בחלט יכולים לעזור , אם כי עדיין עלייך להיוועץ ברופא ולא להפסיק על דעת עצמך טיפול שכבר החל אם היה כזה. אני מקווה שתרגישי יותר טוב במהרה ואשמח אם תצטרפי לפורום באופן קבוע ונשמע מה שלומך ועוד עלייך באופן כללי. לימור
 

טלינקה5

New member
שלום גם לך!!

זה לא עזר, זה פשוט הרגיש כמו חום אדיר בלב. אני אנסה לפנות לשירותי בריאות אלטרנטיביים ואני מקווה שזה יעזור, למרות שאני די חסרת אמונה
 

Anabel74

New member
עצם זה

שאת מחפשת שירות אלטרנטיבי אומר שישי בךפתיחות וכנראה גם אמונה ואין סיבה שלא תוכלי לקבל עזרה גם מהצד הזה של הריפוי.אולי כדאי לשקול ללמוד רייקי אחד ואז תוכלי גם לטפל בעצמך. בהצלחה.
 

280388

New member
שלום לך טלי,

הגוף שלנו יכול להעביר אנרגיות גם בלי להתכוון, עצם העובדה שאת מרגישה חום ויש זרם אומר שיש לך רמה אנרגתית גבוהה יחסית. הייתי מציע לך לעשות בדיקת דם כדי לדעת מה גורם לבעיה, ואולי אפילו א.ק.ג. התופעות שתיארת דומות לאנמיה ואפילו לבעיות בשסתומי הלב. את יכולה ללכת לטיפול ברייקי או למאבחן אנרגתי (רק שזה עולה יותר כף בד"כ, ואם השרלטאנים זה לא כ"כ עדיף... בכל מקרה, מקווה שתרגישי טוב, אלי.
 
למעלה