שלושה לקחים לא נעימים בטיול בארה"ב בפלורידה

shoki222

New member
שלושה לקחים לא נעימים בטיול בארה"ב בפלורידה

שלום,
הייתי בעיר Tampa שבפלורידה ושכרתי רכב מחברת שלמה Sixt. בשדה התעופה של טמפה כל חברות ההשכרה מרוכזות בטרמינל בדלפקים ורק בחברת שלמה sixt הפרוצדורה היא שכאשר אתה מגיע לשדה אתה מתקשר והם שולחים לך איסוף לתחנת ההשכרה שנמצאת 10 מייל מהשדה. כמובן שההתקשרות אף פעם לא מצליחה, וצריך להמתין לנציג שעונה ואז לחכות לאיסוף שמגיע רק שיש רכב מלא לאיסוף. סיוט.
לכן, לפני שמשכירים רכב בחברה מסויימת כדאי להסתכל במפה של שדה היעד ולבדוק היכן דלפקי ההשכרה ונוחות הגישה. זה שווה הרבה.

בנוסף, חתמתי על חוזה השכירות הארוך בתחנת ההשכרה, והנציג לא הסביר דבר על כבישי אגרה. לאחר הנסיעה קיבלתי 20 חיובים על נסיעה בכביש אגרה, ששם החיוב אוטומטי עם מצלמות, שהיה ליד המלון. כל חיוב היה 30 סנט ודמי טיפול של שלמה sixt על סך 5.70$. הדרך להמנע מזה הייתה לשכור מכשיר אלקטרוני Toll Express בדלפק ההשכרה לתשלום ללא דמי טיפול. נציג ההשכרה לא הציע מכשיר זה, ואני חתמתי על החוזה ללא המכשיר האלקטרוני כי לא שיערתי בכלל שיש כזה עניין, ואכלתי אותה.
לדעתי זה קומבינה של חברות ההשכרה הגזל הזה בכל העולם . מה עושה תייר ששכר רכב בישראל בכביש 6 למשל?

בקיצור, כדאי לזכור עניין זה זה בטח ככה בהרבה מקומות בכל ארה"ב.

עניין שלישי היה עניין התדלוק עם כרטיס אשראי ישראלי בתחנת הדלק המקומית ובתחנות אחרות שטיילתי ליד. תמיד הצג במשאבה בתהליך התדלוק לאחר שהעברתי את כרטיס האשראי, דרש ממני מס' מיקוד אמריקאי של כתובת מגורי בארה"ב. לא יכולתי לשלם בכרטיס אשראי והייתי צריך לשלם רק במזומן בחנות הנוחות שיש בכל תחנה.

זה עניין חדש שאף פעם לא נתקלתי בו.
 

sitvaniyot

New member
בעניין המיקוד

לצערי לא התנסיתי בשכירת רכב בטמפה ולא אוכל להתייחס לזה אבל את ענין המיקוד אני עוקפת בעזרת המיקוד של בית המלון, ואיפה שמבקשים כתובת למשל אם אתה רוצה לשלוח חבילה, אני מוסרת את הכתובת של המלון, רק לא מציינת שזה מלון. זה עובד ללא בעיה.
 
למעלה