שלושה קטעים שכתבתי:

קטע ראשון:
צריך לחשוב חיובי ולא להתייאש, כי מתייאש יכול להחמיץ הזדמנויות חשובות. צריך גם להיות מציאותי ולא לפתח אשליות. צריך לפעול לשיפור העתיד, לעזור קודם לעצמנו ואחר כך לאחרים. יש ללמוד מטעויות העבר ולהתרכז בשיפור העתיד. אם דרך אחת נכשלה, מחפשים דרכים אחרות.

קטע שני:
אהבה היא הדבר הכי נהדר ויפה בעולם. אהבה זה להרגיש שמשהו טוב, שאדם נהדר באופיו, שירצו אותו. מיטיבים לאהוב לגמול לו על אופיו הטוב, כדי שירצה להמשיך בו. הכי חשוב בחברות לתת מעשים טובים וכנים ובעיקר דאגה. חיוני לחברות להתעניין באדם ובמה שחשוב לו. התכונה הכי חשובה של אדם היא מוסריות וטוב לב. צריך לעזור אבל לא חובה, אבל אסור להזיק ולהרע במכוון לאחר כי כל אחד חשוב כי הוא הכי חשוב לעצמו ויש לו רגשות חשובים. אהבה המלה הכי קרובה להבנת אלוהים. אלוהים הוא המוסר והרוח. רוחניות כשמשתמשים בה נכון עם אהבה ומוסר יכולה לשפר את טוב הלב ואת החכמה. להיות טוב זה עניין של החלטה, יותר קשה להיות חכם. יותר חשוב להיות טוב, אבל בשביל האדם עצמו יותר חשובה החכמה.

קטע שלישי:
אני נלחם בעולם כדי לשפר אותו ולהביא לו אהבה, יופי וחכמה. אני אוהב רעיונות מעניינים. אני חושב שלא צריך להגיד דברים לא נכונים כי אפשר לדבר על מה שיאמינו לנו ויותר כדאי להגיד דברים נכונים כדי למנוע אי הבנות. אני שואל חברים על מה שהם אוהבים לעשות כדי לדעת מה מיטיב להם ולשפר את החברות. אני צריך להיות שמח ועדין ולא מאיים ותוקפני. האישה שעבדה בשבילי לפני כעשרים שנה אהבת חיי ותמיד אוהב אותה הכי הרבה בעולם כי היא חמודה, עדינה, שמחה ורגשית. הפכתי את העולם בשבילה והיא ראויה לזה.
 
האישה שעבדה בשבילי אז היא האדם הכי נהדר בעולם, אני האדם הכי רוחני בעולם, זוגתי בכפר היא האישה הכי שלווה בעולם, ובחורה אחת שגרה בכפר שלי האישה הכי יפה בעולם.
 
למעלה