שמועה לגבי ירושלים

מצב
הנושא נעול.

קובי לו

New member
נכון, לכן מתוך ה-2000 הוספתי

הסטטיסטיקה שלך לא מדייקת, יעקב.
כי לא כל הנוסעים ברכבת יעברו לרכב פרטי. ואותה חכמה סטטיסטית תוכל להצדיק רכבת לכל מקום.
נכון, לכן מתוך ה-2000 הוספתי
עוד 250 מכוניות (לפי ממוצע של 1.5 אנשים במכונית בשעות הלחץ) ולא עוד 700 מכוניות. וכמו שאמרתי, אתה עצמך העדת שאתה לא נוסע בארץ באוטובוסים, כנ"ל חן מלינג (ועוד אחד שממש מטיף לתח"ץ) הודה שהוריו הם כאלו וכנ"ל אני. כמונו אני מתאר יש עוד רבים רבים בקרב נוסעי רכבת ישראל.
 
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

אתה נעול על משהו ושום דבר
לא יזיז אותך ממנו. הכנסת לעצמך לראש שאתה נגד הקו לירושלים (הכוונה לקו האיטי המשוחזר), או קיי, נניח שזכותך, בקושי, אבל איכשהו זכותך. מדוע להמשיך ולהיות אנטי גם כשיהיה ציוד נייד הבנוי לפיתולים ואז הנסיעה תארך במקום 1:20 שעות (כשאין עיכובים ובעיות) רק 1:00 שעה? שעה בין ירושלים לת"א הוא זמן סביר לכל הדעות. אל תשכח שכבר כיום הרכבת מסיעה בקו הזה, וכבר נגמרה ההתלהבות הראשונית ממנו, כ-50,000 איש בחודש (הכוונה באים לי-ם או יוצאים מי-ם, בשני הכוונים גם יחד). יש בקו הזה, וראיתי חלק מהם במו עיניי (!) יוממים. לא מדובר בכמות היסטרית, נכון. אבל יש בו כמה עשרות יוממים קבועים. ולמה לבטל את הקו גם אחרי פתיחת הקו המהיר (נדמה לי ש-A1) ? הרי יש את החיבור בין בית-שמש לירושלים. הנסיעה בין בית שמש לי-ם אורכת 38 דקות, שזה הזמן שלוקח ברכב פרטי בין שתי הערים אם אין תאונות/פקקים/מחסומים/פיגועים/הפגנות_של_ימין_קיצוני וכו'. יש אפילו, אני ראיתי אחד כזה, אנשים עם חופשי-חודשי בין בית-שמש לעיר של אצטדיון טדי... ובקשר לרכבת תיירות. יש דבר כזה בכמעט כל מדינה נורמלית. הקו לירושלים הוא אחד מהקווים הכי יפים שיש בעולם (כאחד שנסע במרבית הקוים המומלצים לתיירים מניו-זילנד ועד צ'ילה אני יכול בהחלט להעיד שהוא במאה הפותחת, מתוך למעלה מ-100,000 קוי רכבות בעולם) וחובבי רכבת רבים בעולם שמעו עליו. באוסטרליה לפני 4 שנים שאל אותי פקח מבוגר באיזה קו סתמי במדינת ויקטוריה מה עם הקו הזה כי הוא שמע שהוא נסגר (מה שהיה נכון באמת ב-2001). למי שיש זמן, הכוונה לתיירים וישראלים המטיילים, זו הדרך הכי מומלצת לעלות לירושלים בזמן שיש אור. הקו לירושלים בעצם זה שהוא כבר היום משרת כמה אלפי אנשים ביום הוא מצדיק את עצמו. למה להכריח את אלו שכן נוסעים בו היום לחזור לפרייבט שלהם או לקחת 2 אוטובוסים נוספים (הרוב נמצאים באזור מלחה, ככה שאוטובוס לירושלים יחייב אותם לקחת גם קו פנימי ארוך לשכונות דרום ירושלים) ? ולגבי הכסף ששפכו על הקו. אכן היתה חריגה של כ-100 מליון ש"ח. דבר לא תקין שאינני מצדיקו. הפגיעה בנוף היא מזערית. כל שטח המסילה מבית שמש ועד מלחה מהווה פחות מ-4 אחוז מכלל שטח השמורה והקטעים שנהרסו ליד המסילה מהווים אולי, במקרה הגרוע, עשירית מאורך המסילה. ככה שאתה יכול לחשב בעצמך מהו הפגיעה בשמורות נחל רפאים, נחל שורק ונחל קטלב. לא בריא להיות בגישה של כל הזמן אנטי אנטי אנטי. אתה לא תורם לעצמך כלום, לא לדיון בפורום ולא לשיפור המצב הרכבתי הקיים או למצב הקוסמי הקיים. חבל.

אני אוסיף שאני מכיר אישית 7 יוממים בקו הזה.
 

omer87

New member
על סמך חודשיים אי אפשר לדעת

אתה נעול על משהו ושום דבר
לא יזיז אותך ממנו. הכנסת לעצמך לראש שאתה נגד הקו לירושלים (הכוונה לקו האיטי המשוחזר), או קיי, נניח שזכותך, בקושי, אבל איכשהו זכותך. מדוע להמשיך ולהיות אנטי גם כשיהיה ציוד נייד הבנוי לפיתולים ואז הנסיעה תארך במקום 1:20 שעות (כשאין עיכובים ובעיות) רק 1:00 שעה? שעה בין ירושלים לת"א הוא זמן סביר לכל הדעות. אל תשכח שכבר כיום הרכבת מסיעה בקו הזה, וכבר נגמרה ההתלהבות הראשונית ממנו, כ-50,000 איש בחודש (הכוונה באים לי-ם או יוצאים מי-ם, בשני הכוונים גם יחד). יש בקו הזה, וראיתי חלק מהם במו עיניי (!) יוממים. לא מדובר בכמות היסטרית, נכון. אבל יש בו כמה עשרות יוממים קבועים. ולמה לבטל את הקו גם אחרי פתיחת הקו המהיר (נדמה לי ש-A1) ? הרי יש את החיבור בין בית-שמש לירושלים. הנסיעה בין בית שמש לי-ם אורכת 38 דקות, שזה הזמן שלוקח ברכב פרטי בין שתי הערים אם אין תאונות/פקקים/מחסומים/פיגועים/הפגנות_של_ימין_קיצוני וכו'. יש אפילו, אני ראיתי אחד כזה, אנשים עם חופשי-חודשי בין בית-שמש לעיר של אצטדיון טדי... ובקשר לרכבת תיירות. יש דבר כזה בכמעט כל מדינה נורמלית. הקו לירושלים הוא אחד מהקווים הכי יפים שיש בעולם (כאחד שנסע במרבית הקוים המומלצים לתיירים מניו-זילנד ועד צ'ילה אני יכול בהחלט להעיד שהוא במאה הפותחת, מתוך למעלה מ-100,000 קוי רכבות בעולם) וחובבי רכבת רבים בעולם שמעו עליו. באוסטרליה לפני 4 שנים שאל אותי פקח מבוגר באיזה קו סתמי במדינת ויקטוריה מה עם הקו הזה כי הוא שמע שהוא נסגר (מה שהיה נכון באמת ב-2001). למי שיש זמן, הכוונה לתיירים וישראלים המטיילים, זו הדרך הכי מומלצת לעלות לירושלים בזמן שיש אור. הקו לירושלים בעצם זה שהוא כבר היום משרת כמה אלפי אנשים ביום הוא מצדיק את עצמו. למה להכריח את אלו שכן נוסעים בו היום לחזור לפרייבט שלהם או לקחת 2 אוטובוסים נוספים (הרוב נמצאים באזור מלחה, ככה שאוטובוס לירושלים יחייב אותם לקחת גם קו פנימי ארוך לשכונות דרום ירושלים) ? ולגבי הכסף ששפכו על הקו. אכן היתה חריגה של כ-100 מליון ש"ח. דבר לא תקין שאינני מצדיקו. הפגיעה בנוף היא מזערית. כל שטח המסילה מבית שמש ועד מלחה מהווה פחות מ-4 אחוז מכלל שטח השמורה והקטעים שנהרסו ליד המסילה מהווים אולי, במקרה הגרוע, עשירית מאורך המסילה. ככה שאתה יכול לחשב בעצמך מהו הפגיעה בשמורות נחל רפאים, נחל שורק ונחל קטלב. לא בריא להיות בגישה של כל הזמן אנטי אנטי אנטי. אתה לא תורם לעצמך כלום, לא לדיון בפורום ולא לשיפור המצב הרכבתי הקיים או למצב הקוסמי הקיים. חבל.
על סמך חודשיים אי אפשר לדעת
כלום........ תצטרך לחכות משהו כמו שנה כדי לדעת מה שלום הקו מבחינת נוסעים
 

fireman

New member
איך אפשר להיות בעד קו כזה

אתה נעול על משהו ושום דבר
לא יזיז אותך ממנו. הכנסת לעצמך לראש שאתה נגד הקו לירושלים (הכוונה לקו האיטי המשוחזר), או קיי, נניח שזכותך, בקושי, אבל איכשהו זכותך. מדוע להמשיך ולהיות אנטי גם כשיהיה ציוד נייד הבנוי לפיתולים ואז הנסיעה תארך במקום 1:20 שעות (כשאין עיכובים ובעיות) רק 1:00 שעה? שעה בין ירושלים לת"א הוא זמן סביר לכל הדעות. אל תשכח שכבר כיום הרכבת מסיעה בקו הזה, וכבר נגמרה ההתלהבות הראשונית ממנו, כ-50,000 איש בחודש (הכוונה באים לי-ם או יוצאים מי-ם, בשני הכוונים גם יחד). יש בקו הזה, וראיתי חלק מהם במו עיניי (!) יוממים. לא מדובר בכמות היסטרית, נכון. אבל יש בו כמה עשרות יוממים קבועים. ולמה לבטל את הקו גם אחרי פתיחת הקו המהיר (נדמה לי ש-A1) ? הרי יש את החיבור בין בית-שמש לירושלים. הנסיעה בין בית שמש לי-ם אורכת 38 דקות, שזה הזמן שלוקח ברכב פרטי בין שתי הערים אם אין תאונות/פקקים/מחסומים/פיגועים/הפגנות_של_ימין_קיצוני וכו'. יש אפילו, אני ראיתי אחד כזה, אנשים עם חופשי-חודשי בין בית-שמש לעיר של אצטדיון טדי... ובקשר לרכבת תיירות. יש דבר כזה בכמעט כל מדינה נורמלית. הקו לירושלים הוא אחד מהקווים הכי יפים שיש בעולם (כאחד שנסע במרבית הקוים המומלצים לתיירים מניו-זילנד ועד צ'ילה אני יכול בהחלט להעיד שהוא במאה הפותחת, מתוך למעלה מ-100,000 קוי רכבות בעולם) וחובבי רכבת רבים בעולם שמעו עליו. באוסטרליה לפני 4 שנים שאל אותי פקח מבוגר באיזה קו סתמי במדינת ויקטוריה מה עם הקו הזה כי הוא שמע שהוא נסגר (מה שהיה נכון באמת ב-2001). למי שיש זמן, הכוונה לתיירים וישראלים המטיילים, זו הדרך הכי מומלצת לעלות לירושלים בזמן שיש אור. הקו לירושלים בעצם זה שהוא כבר היום משרת כמה אלפי אנשים ביום הוא מצדיק את עצמו. למה להכריח את אלו שכן נוסעים בו היום לחזור לפרייבט שלהם או לקחת 2 אוטובוסים נוספים (הרוב נמצאים באזור מלחה, ככה שאוטובוס לירושלים יחייב אותם לקחת גם קו פנימי ארוך לשכונות דרום ירושלים) ? ולגבי הכסף ששפכו על הקו. אכן היתה חריגה של כ-100 מליון ש"ח. דבר לא תקין שאינני מצדיקו. הפגיעה בנוף היא מזערית. כל שטח המסילה מבית שמש ועד מלחה מהווה פחות מ-4 אחוז מכלל שטח השמורה והקטעים שנהרסו ליד המסילה מהווים אולי, במקרה הגרוע, עשירית מאורך המסילה. ככה שאתה יכול לחשב בעצמך מהו הפגיעה בשמורות נחל רפאים, נחל שורק ונחל קטלב. לא בריא להיות בגישה של כל הזמן אנטי אנטי אנטי. אתה לא תורם לעצמך כלום, לא לדיון בפורום ולא לשיפור המצב הרכבתי הקיים או למצב הקוסמי הקיים. חבל.
איך אפשר להיות בעד קו כזה
שהוא כולו מחדל על מחדל..... חלם שעוד טרם נראה ברכבת ישראל משרד התחבורה וכל מי שקשור בתוכנית לשחזר את הקו המטומטם הזה. אני לא מבין מאיפה הצידוק הכלכלי ללכת ולזרוק לפח, כן כי פשוט זרקו כסף לפח על קו מצ'וקמק שמתאים לימים שבהם היו שולחים חמור וסוללים מאחריו את המסילה או הכביש, עשה לי טובה קובי, הקו הזה בדיחה, לקחו קו של לפני 50 או 100 או 300 שנה, זה באמת לא מעניין אותי ופשוט עשו על התוואי המצ'וקמק הזה מסילה חדשה, עם אותם פיתולים, אותן העליות והוסיפו נזקים לנוף ומילאו את הרי ירושלים בזבל.... וכל זה למרות שמתחילים לשפוך 3-4 מיליאר ש"ח על קו מהיר....בשביל מה היה צריך לפתוח את הקו המטופש הזה? ואני גם אענה לך למה.....בשביל לגזור סרט! עכשיו בוא תסביר לי מה הקשר בין הדעה שאני מביע (דעה לגיטימית לחלוטין) לזה שאני לא תורם לשיפור המצב בפורום? אולי אתה רוצה שאני אלבש חוטיני ואתחיל לרקוד לכם? אסור להביע דעה? קיללתי מישהו? פגעתי במישהו? כפיתי את דעתי על מישהו? אתה יכול לקבל את דעתי ואתה יכול לא לקבל אותה....אבל לשלול ממני את הזכות לתת את דעתי אתה לא יכול באותה הצורה שאני לא אמנע אותה ממך.
 

בועז ל

New member
החלמאות ערן, מקורה באי ראיית הנולד

איך אפשר להיות בעד קו כזה
שהוא כולו מחדל על מחדל..... חלם שעוד טרם נראה ברכבת ישראל משרד התחבורה וכל מי שקשור בתוכנית לשחזר את הקו המטומטם הזה. אני לא מבין מאיפה הצידוק הכלכלי ללכת ולזרוק לפח, כן כי פשוט זרקו כסף לפח על קו מצ'וקמק שמתאים לימים שבהם היו שולחים חמור וסוללים מאחריו את המסילה או הכביש, עשה לי טובה קובי, הקו הזה בדיחה, לקחו קו של לפני 50 או 100 או 300 שנה, זה באמת לא מעניין אותי ופשוט עשו על התוואי המצ'וקמק הזה מסילה חדשה, עם אותם פיתולים, אותן העליות והוסיפו נזקים לנוף ומילאו את הרי ירושלים בזבל.... וכל זה למרות שמתחילים לשפוך 3-4 מיליאר ש"ח על קו מהיר....בשביל מה היה צריך לפתוח את הקו המטופש הזה? ואני גם אענה לך למה.....בשביל לגזור סרט! עכשיו בוא תסביר לי מה הקשר בין הדעה שאני מביע (דעה לגיטימית לחלוטין) לזה שאני לא תורם לשיפור המצב בפורום? אולי אתה רוצה שאני אלבש חוטיני ואתחיל לרקוד לכם? אסור להביע דעה? קיללתי מישהו? פגעתי במישהו? כפיתי את דעתי על מישהו? אתה יכול לקבל את דעתי ואתה יכול לא לקבל אותה....אבל לשלול ממני את הזכות לתת את דעתי אתה לא יכול באותה הצורה שאני לא אמנע אותה ממך.
החלמאות ערן, מקורה באי ראיית הנולד
אכן, אי אפשר להיות בעד קו כזה במתכונתו הנוכחית. ואפילו אם קטר קיטור נושן יפזז במסילה הדבר לא יתרום לאטרקטיביות הקו , אלא לחובבי רכבות ונוסטלגיונרים כדוגמתי שמספרם בטל בשישים. החלמאות מתחילה בכך שנתונים עך כמות הנוסעים העצומה מבית שמש לים בתח"צ ובכלי רכב פרטיים הייתה קיימת ואף אחד לא לקח את הסטטיסטיקה צעד אחד קדימה.אף אחד לא קלט את הפוטנציאל העצום שבקו משודרג אמיתי ואיכותי המשרת את הפריפריה.
 

fireman

New member
זה בדיוק העניין.....שבמקום לעשות

החלמאות ערן, מקורה באי ראיית הנולד
אכן, אי אפשר להיות בעד קו כזה במתכונתו הנוכחית. ואפילו אם קטר קיטור נושן יפזז במסילה הדבר לא יתרום לאטרקטיביות הקו , אלא לחובבי רכבות ונוסטלגיונרים כדוגמתי שמספרם בטל בשישים. החלמאות מתחילה בכך שנתונים עך כמות הנוסעים העצומה מבית שמש לים בתח"צ ובכלי רכב פרטיים הייתה קיימת ואף אחד לא לקח את הסטטיסטיקה צעד אחד קדימה.אף אחד לא קלט את הפוטנציאל העצום שבקו משודרג אמיתי ואיכותי המשרת את הפריפריה.
זה בדיוק העניין.....שבמקום לעשות
כמו שצריך, השתמשו בתוואי בן 113 שנה שאי אפשר לומר עליו שיש לו יעילות מסויימת או יתרונות מסויימים כי הוא פשוט עתיק.... באותה תקופה רכבות במילא היו נוסעות בקושי 50 קמ"ש ומעשנות במשך שעה את מה שרידינג פולטת בחודש כך שלתוואי לא הייתה מי יודע מה חשיבות בהתחשב גם בעובדה שמקרונות ישנים שיצא לי לראות הם היו קצרים משמעותית מהקרונות הקיימים כיום, גם מיחידות הIC3 שנחשבות לקצרות יחסית ולא היו שם הבעיות שיש לקו הזה עם הציוד הרכבתי הקיים. מעבר לעובדה שהקו חרג מהתקציב שלו, הוא קו שללא ספק אין לו יעילות כקו יוממים או כקו שיש לו סיכוי לפעול מספר שנים כמו הקו הנוסטלגי האמיתי לירושלים....ואני אקח סיכון ואומר שגם לא כקו תיירותי.... ולכל זה צריך להוסיף את הנזק שנגרם לציוד הנייד....את העלויות המטורפות שיתבעו קטרי הG12 שימשכו את הרכבות לבירה אם בכלל לעומת עלויות התפעול של הIC3 וגם את העובדה שכנראה רכבת ישראל הכניסה את עצמה לברוך שהיא לא תוכל לצאת ממנו ותאלץ לרכוש רכבות רוכנות ואיתן להקים מוסכים מתאימים, מערך טיפולים נוסף, עלויות תחזוקה אסטרונומיות וכל זה בשביל קו שלהגיד שלא ממש חשבו עליו לפני שפתחו אותו זה יהיה מחמאה.
 

fireman

New member
ותמסרו לאביתר שאם הוא לא יתחיל

זה בדיוק העניין.....שבמקום לעשות
כמו שצריך, השתמשו בתוואי בן 113 שנה שאי אפשר לומר עליו שיש לו יעילות מסויימת או יתרונות מסויימים כי הוא פשוט עתיק.... באותה תקופה רכבות במילא היו נוסעות בקושי 50 קמ"ש ומעשנות במשך שעה את מה שרידינג פולטת בחודש כך שלתוואי לא הייתה מי יודע מה חשיבות בהתחשב גם בעובדה שמקרונות ישנים שיצא לי לראות הם היו קצרים משמעותית מהקרונות הקיימים כיום, גם מיחידות הIC3 שנחשבות לקצרות יחסית ולא היו שם הבעיות שיש לקו הזה עם הציוד הרכבתי הקיים. מעבר לעובדה שהקו חרג מהתקציב שלו, הוא קו שללא ספק אין לו יעילות כקו יוממים או כקו שיש לו סיכוי לפעול מספר שנים כמו הקו הנוסטלגי האמיתי לירושלים....ואני אקח סיכון ואומר שגם לא כקו תיירותי.... ולכל זה צריך להוסיף את הנזק שנגרם לציוד הנייד....את העלויות המטורפות שיתבעו קטרי הG12 שימשכו את הרכבות לבירה אם בכלל לעומת עלויות התפעול של הIC3 וגם את העובדה שכנראה רכבת ישראל הכניסה את עצמה לברוך שהיא לא תוכל לצאת ממנו ותאלץ לרכוש רכבות רוכנות ואיתן להקים מוסכים מתאימים, מערך טיפולים נוסף, עלויות תחזוקה אסטרונומיות וכל זה בשביל קו שלהגיד שלא ממש חשבו עליו לפני שפתחו אותו זה יהיה מחמאה.
ותמסרו לאביתר שאם הוא לא יתחיל
להגיב אני מחרים לו את השמן של הצירים החלודים שלו.
 
חה-חה-חה יא חלוד אכול שקשוקי../images/Emo6.gif

ותמסרו לאביתר שאם הוא לא יתחיל
להגיב אני מחרים לו את השמן של הצירים החלודים שלו.
חה-חה-חה יא חלוד אכול שקשוקי

תפסיק לבלבל את המוח ולך לבדוק מה קרה לקרונוע מס' 37 !!! חוצמיזה: אתה ח-י-י-ב לצלם לי את השלט באוניברסיטה בב"ש ליד הגשר וגם את זה של ב"ש מרכז שכמעט היה פיגוע עם בלון גז שם בשבוע שעבר !
 
גשר נשבר למערך 37 בנסיעה לירושלים:

חה-חה-חה יא חלוד אכול שקשוקי

תפסיק לבלבל את המוח ולך לבדוק מה קרה לקרונוע מס' 37 !!! חוצמיזה: אתה ח-י-י-ב לצלם לי את השלט באוניברסיטה בב"ש ליד הגשר וגם את זה של ב"ש מרכז שכמעט היה פיגוע עם בלון גז שם בשבוע שעבר !
גשר נשבר למערך 37 בנסיעה לירושלים:
הגשר המחבר את צירי החוגון האחורי. מתברר שהאיי.סי. לא מתאים לקו ירושלים. תיתכנה רכבות חילופיות בקרוב. כרגע מדובר רק על הגבלת מהירות בסיבובים וזמן הנסיעה מתארך. אין טילטינג באופק ולא דנים בו.
 

fireman

New member
אתה מתכוון לגשר של החיבור

גשר נשבר למערך 37 בנסיעה לירושלים:
הגשר המחבר את צירי החוגון האחורי. מתברר שהאיי.סי. לא מתאים לקו ירושלים. תיתכנה רכבות חילופיות בקרוב. כרגע מדובר רק על הגבלת מהירות בסיבובים וזמן הנסיעה מתארך. אין טילטינג באופק ולא דנים בו.
אתה מתכוון לגשר של החיבור
בין היחידה המרכזית לקדמית\אחורית?
 

OMER G17

New member
פחחחח...ממש מזכיר את הקו שנסגר לא?

גשר נשבר למערך 37 בנסיעה לירושלים:
הגשר המחבר את צירי החוגון האחורי. מתברר שהאיי.סי. לא מתאים לקו ירושלים. תיתכנה רכבות חילופיות בקרוב. כרגע מדובר רק על הגבלת מהירות בסיבובים וזמן הנסיעה מתארך. אין טילטינג באופק ולא דנים בו.
פחחחח...ממש מזכיר את הקו שנסגר לא?
עוד מעט גם תישמט רכבת אה?
 

fireman

New member
בואנה אתה באמת חלוד...

חה-חה-חה יא חלוד אכול שקשוקי

תפסיק לבלבל את המוח ולך לבדוק מה קרה לקרונוע מס' 37 !!! חוצמיזה: אתה ח-י-י-ב לצלם לי את השלט באוניברסיטה בב"ש ליד הגשר וגם את זה של ב"ש מרכז שכמעט היה פיגוע עם בלון גז שם בשבוע שעבר !
בואנה אתה באמת חלוד...
צילמתי את שני השלטים לפני כמעט חצי שנה...מה נסגר איתך? אם אתה מתכוון לשלט של הגשר בין אב"ג לב"ש אוניברסיטה אני צריך למצוא יופ פנוי ולהכנס לאוניברסיטה....היום עברתי שם, השלט כל כך קטן ותקעו אותו בתוך האוניברסיטה פונה לשום מקום..... צריכים ללמוד מרכבת ישראל איך להציב שלטים.... לבאר שבע מרכז אני לא מתקרב עכשיו אחרי סיפור בלוני הגז הזה.... שלא ירה בי איזה מאבטח בטעות.....אני כל הזמן נכנס לתחנה דרך האתר בניה....
מה קרה ל37? גורטים?
 
החוגון נשלח לטכניון. מערך 45 מעוכב

בואנה אתה באמת חלוד...
צילמתי את שני השלטים לפני כמעט חצי שנה...מה נסגר איתך? אם אתה מתכוון לשלט של הגשר בין אב"ג לב"ש אוניברסיטה אני צריך למצוא יופ פנוי ולהכנס לאוניברסיטה....היום עברתי שם, השלט כל כך קטן ותקעו אותו בתוך האוניברסיטה פונה לשום מקום..... צריכים ללמוד מרכבת ישראל איך להציב שלטים.... לבאר שבע מרכז אני לא מתקרב עכשיו אחרי סיפור בלוני הגז הזה.... שלא ירה בי איזה מאבטח בטעות.....אני כל הזמן נכנס לתחנה דרך האתר בניה....
מה קרה ל37? גורטים?
החוגון נשלח לטכניון. מערך 45 מעוכב
בדנמרק בגלל תקלה זו ויגיע ארצה רק לאחר שמהנדסי הטכניון ימצאו פתרון שיאפשר שימוש בקו לירושלים. אני מתכוון לשלט בתוך שטח האוניברסיטה. הוא הוזכר כאן אך לא צולם ! אל תעיז להתקרב לב"ש מרכז משטח הבניה כי כרגע זה לא נעים ויש רגישות. אני מניח שאתה יודע על המחבל שבנס נתפס. בכל מקרה לדעתי, הוא לא היה מצליח לבצע את זממו.
 

fireman

New member
לזכותם של המאבטחים בבאר שבע

החוגון נשלח לטכניון. מערך 45 מעוכב
בדנמרק בגלל תקלה זו ויגיע ארצה רק לאחר שמהנדסי הטכניון ימצאו פתרון שיאפשר שימוש בקו לירושלים. אני מתכוון לשלט בתוך שטח האוניברסיטה. הוא הוזכר כאן אך לא צולם ! אל תעיז להתקרב לב"ש מרכז משטח הבניה כי כרגע זה לא נעים ויש רגישות. אני מניח שאתה יודע על המחבל שבנס נתפס. בכל מקרה לדעתי, הוא לא היה מצליח לבצע את זממו.
לזכותם של המאבטחים בבאר שבע
יאמר שהם לוקים בפרנואידיות מוגזמת וטוב שכך. איזה פתרון ימצאו? לא נראה לי שיהיה לפרק את הגשר הזה לשני חלקים עם ציר ביניהם כמו באוטובוס מפרקי.
 

fireman

New member
אה עכשיו ראיתי שכתבת שזה לא שם

לזכותם של המאבטחים בבאר שבע
יאמר שהם לוקים בפרנואידיות מוגזמת וטוב שכך. איזה פתרון ימצאו? לא נראה לי שיהיה לפרק את הגשר הזה לשני חלקים עם ציר ביניהם כמו באוטובוס מפרקי.
אה עכשיו ראיתי שכתבת שזה לא שם
איזה פתרון ימצאו? לי נראה שאתה בקרוב תצטרך לחכות לרכבת הנוסעים הראשונה גרורת הG12 במלחה.
 
הכוונה היא לעבות את הגשר. בשמונה

לזכותם של המאבטחים בבאר שבע
יאמר שהם לוקים בפרנואידיות מוגזמת וטוב שכך. איזה פתרון ימצאו? לא נראה לי שיהיה לפרק את הגשר הזה לשני חלקים עם ציר ביניהם כמו באוטובוס מפרקי.
הכוונה היא לעבות את הגשר. בשמונה
מערכים נוספים התגלו סדקים באותו גשר. קיים גם בלאי עצום ברפידות הבלמים. נאמר לי במפורש שבקרוב מאוד יבוצע ניסוי של שני קטרי G12 עם עשרה קרונות ישנים בדרך לירושלים. אתמול ביצע קטר 117 נסיעת ניסיון ראשונה עם קרון משא בודד ובו שלל ירקות ופירות - תרומת חקלאים ממועצות אזוריות לתושבים מיעוטי יכולת בירושלים, מעין קמחא דשבועות.
 
פרטים נוספים ב"הארץ" אתמול.

הכוונה היא לעבות את הגשר. בשמונה
מערכים נוספים התגלו סדקים באותו גשר. קיים גם בלאי עצום ברפידות הבלמים. נאמר לי במפורש שבקרוב מאוד יבוצע ניסוי של שני קטרי G12 עם עשרה קרונות ישנים בדרך לירושלים. אתמול ביצע קטר 117 נסיעת ניסיון ראשונה עם קרון משא בודד ובו שלל ירקות ופירות - תרומת חקלאים ממועצות אזוריות לתושבים מיעוטי יכולת בירושלים, מעין קמחא דשבועות.
פרטים נוספים ב"הארץ" אתמול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה