שמועה לגבי ירושלים

מצב
הנושא נעול.

Alladin007

New member
ארגזים?

מוסיף עוד שמועה למדורה
עקב כך שה-IC3 נהרסות בקו לירושלים מדובר כי בלו"ז הבא יעלו לירושלים רק רכבות גרורות קטר. ה-IC יגיע עד לבית שמש ושם הנוסעים יחליפו לארגזים עד לירושלים. על החתום: רב סרן שמועתי
ארגזים?
מה זה?
 

ה ו מ ר

New member
אתה סבור שזה לא נכון? אני מופתע

סליחה ??? !!! ???
מדוע השירות לירושלים בזיון ?
אתה סבור שזה לא נכון? אני מופתע
רכבת פעם בשעה שלוקח לה שעה וחצי להגיע לתל-אביב, יותר מזה - אם עד עכשיו יכולת לנסוע ברכבת אחת לתל-אביב בזמן ארוך, מעתה תצטרך לנסוע בשתי רכבות, בזמן ארוך יותר. איפה ההגיון בזה?
 

קובי לו

New member
תגיד שאתה מתייחס לשמועה שאין

אתה סבור שזה לא נכון? אני מופתע
רכבת פעם בשעה שלוקח לה שעה וחצי להגיע לתל-אביב, יותר מזה - אם עד עכשיו יכולת לנסוע ברכבת אחת לתל-אביב בזמן ארוך, מעתה תצטרך לנסוע בשתי רכבות, בזמן ארוך יותר. איפה ההגיון בזה?
תגיד שאתה מתייחס לשמועה שאין
לה כל ביסוס וגמרנו. ואגב, לא לוקח לרכבת שעה וחצי לת"א אלא שעה ו-20. מרבית הרכבות בחודשיים שהקו פועל, ויש בו 30 רכבות בימי חול ו-20 בששי, מרביתן הגיעו בזמן, לעתים אפילו הקדימו ב-3 דקות ולרוב או בזמן או עד 5 דקות איחור. כלומר, למרבית הרכבות לקח להגנה 1:18 שע' , לת"א השלום 1:22 שע' ולת"א מרכז 1:26 שע'. אבל אני אהיה לארג' איתך. שעה וחצי מירושלים לתל-אביב. ראשית, זה מה שרשום בלו"ז, ככה שהנוסעים כולם, אבל כולם, מודעים לכך מראש. שנית, ללא רכבות טילטינג בשום מקום בעולם אין רכבות שמטפסות לגובה 750 מטר מעל פני הים תוך פחות מ-50 ק"מ בקו אוירי, וזה מגובה 0, שעושות מרחק כזה בפחות משעה ורבע או שעה ו-20. זוהי בעיה טכנית ידועה שאין לה הרבה פתרונות. הרי כל הולדתו של הקו הזה היא משהו זמני עד שיהיה, לך תדע מתי, הקו המהיר, שיקח לו כנראה 40 דקות מת"א לי-ם, ולא 28 כמו שהם מדברים. עדין, 40 דקות זה מעולה. ברכב פרטי באמצע הלילה על 120 קמ"ש כל הדרך לקח לי 45 דקות מהיציאה מירושלים לאזור עזריאלי. הראיה היא שיש כמה עשרות יוממים לת"א מי-ם עם כל הפרובלמטיקה של הקו הזה. ועוד ראיה היא שיש 1700 מזדמנים מידי יום בקו הזה ונראה לי שאלו לא סקרנים/מתלהבים/חוקרי_רכבות וכו'.
 

ה ו מ ר

New member
הקו לירושלים

תגיד שאתה מתייחס לשמועה שאין
לה כל ביסוס וגמרנו. ואגב, לא לוקח לרכבת שעה וחצי לת"א אלא שעה ו-20. מרבית הרכבות בחודשיים שהקו פועל, ויש בו 30 רכבות בימי חול ו-20 בששי, מרביתן הגיעו בזמן, לעתים אפילו הקדימו ב-3 דקות ולרוב או בזמן או עד 5 דקות איחור. כלומר, למרבית הרכבות לקח להגנה 1:18 שע' , לת"א השלום 1:22 שע' ולת"א מרכז 1:26 שע'. אבל אני אהיה לארג' איתך. שעה וחצי מירושלים לתל-אביב. ראשית, זה מה שרשום בלו"ז, ככה שהנוסעים כולם, אבל כולם, מודעים לכך מראש. שנית, ללא רכבות טילטינג בשום מקום בעולם אין רכבות שמטפסות לגובה 750 מטר מעל פני הים תוך פחות מ-50 ק"מ בקו אוירי, וזה מגובה 0, שעושות מרחק כזה בפחות משעה ורבע או שעה ו-20. זוהי בעיה טכנית ידועה שאין לה הרבה פתרונות. הרי כל הולדתו של הקו הזה היא משהו זמני עד שיהיה, לך תדע מתי, הקו המהיר, שיקח לו כנראה 40 דקות מת"א לי-ם, ולא 28 כמו שהם מדברים. עדין, 40 דקות זה מעולה. ברכב פרטי באמצע הלילה על 120 קמ"ש כל הדרך לקח לי 45 דקות מהיציאה מירושלים לאזור עזריאלי. הראיה היא שיש כמה עשרות יוממים לת"א מי-ם עם כל הפרובלמטיקה של הקו הזה. ועוד ראיה היא שיש 1700 מזדמנים מידי יום בקו הזה ונראה לי שאלו לא סקרנים/מתלהבים/חוקרי_רכבות וכו'.
הקו לירושלים
מאחר שאתה סבור שהקו הזה הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לעיר, הוא יעיל ומוצלח, לא משנה מה יאמר כל אחד אחר, לא משנה איכות השירות בו והאם הוא באמת מועיל. דובר טוב יותר לרכבת לא נמצא בכל רחבי הפורום. אני זוכר את הביקורות שכתבת לפני שבוע-שבועיים, ביקורת חשובה ומלומדת (שים לב - מחמאה!), ועדיין אתה מסרב לראות את הקו לירושלים באופן הגיוני, את המחיר ששלמנו עליו (אזרחי המדינה) ואת תוצאותיו (כלום בריבוע, למעט כמה משוגעים לדבר שגרים במלחה ולהם זה כן כדאי). התייחסות לרעיון העלאת G12 לירושלים היא קריטית להבנת התמונה הכללית בסיפור הזה - תסכים איתי שאין טעם בהארכת משך הנסיעה בקו הזה (הארוך מלכתחילה) והחלפת רכבת בבית-שמש (שתאריך עוד יותר את משך הנסיעה)? האם הייתה מוכן בקו תל-אביב - ירושלים, לנסוע באוטובוס לתל-אביב שהיה עוצר ברמלה לשם החלפה, ומשם ממשיך באוטובוס אחר? נראה מגוכך? כך גם הרעיון של החלפת רכבות (לגרוטאות) בבית-שמש.
 

בועז ל

New member
אם וכאשר תישמט רכבת בקו חו"ח

הקו לירושלים
מאחר שאתה סבור שהקו הזה הוא הדבר הטוב ביותר שקרה לעיר, הוא יעיל ומוצלח, לא משנה מה יאמר כל אחד אחר, לא משנה איכות השירות בו והאם הוא באמת מועיל. דובר טוב יותר לרכבת לא נמצא בכל רחבי הפורום. אני זוכר את הביקורות שכתבת לפני שבוע-שבועיים, ביקורת חשובה ומלומדת (שים לב - מחמאה!), ועדיין אתה מסרב לראות את הקו לירושלים באופן הגיוני, את המחיר ששלמנו עליו (אזרחי המדינה) ואת תוצאותיו (כלום בריבוע, למעט כמה משוגעים לדבר שגרים במלחה ולהם זה כן כדאי). התייחסות לרעיון העלאת G12 לירושלים היא קריטית להבנת התמונה הכללית בסיפור הזה - תסכים איתי שאין טעם בהארכת משך הנסיעה בקו הזה (הארוך מלכתחילה) והחלפת רכבת בבית-שמש (שתאריך עוד יותר את משך הנסיעה)? האם הייתה מוכן בקו תל-אביב - ירושלים, לנסוע באוטובוס לתל-אביב שהיה עוצר ברמלה לשם החלפה, ומשם ממשיך באוטובוס אחר? נראה מגוכך? כך גם הרעיון של החלפת רכבות (לגרוטאות) בבית-שמש.
אם וכאשר תישמט רכבת בקו חו"ח
כולם , כולל כולם ירצו לראות כיצד YNET השנוא פה על כל כך הרבה אנשים,קורע לגזרים את ר"י ואת כל ההתנהלות סביב תכנון והקמת הקו.
 
A1../images/Emo35.gif../images/Emo26.gif../images/Emo12.gif../images/Emo163.gif../images/Emo63.gif../images/Emo41.gif../images/Emo35.gif../images/Emo20.gif

שמועה לגבי ירושלים
שמעתי שמועה שרוצים לבחון שוב את הטיליטינג לקניה לקו לירושלים, רציתי לדעת אם זה נכון.. למישהו י שמושג?
A1

שמעתי רבות אודות הקו A1 פה בפורום, עם זאת, עדיין אין לי מושג על מה מדובר, אשמח אם תאירו את עיני. תודה
 

ManInBlack86

New member
קו A1 הוא קו הרכבת המהיר לי-ם

A1

שמעתי רבות אודות הקו A1 פה בפורום, עם זאת, עדיין אין לי מושג על מה מדובר, אשמח אם תאירו את עיני. תודה
קו A1 הוא קו הרכבת המהיר לי-ם
זה פרויקט גרנדיוזי של רכבת ישראל שמהווה המשך של קו הרכבת ת"א-נתב"ג לירושלים וכולל מנהרות וגשרים ארוכים, ובסופו תחנה מתחת לאדמה בבנייני האומה. הנסיעה בו אמורה לארוך כחצי שעה. הרעיון הוא רעיון מצוין, אבל אני בספק אם רכבת ישראל תצליח להרים כזה פרויקט.
 
אז מדוע השקיעו בקו לירושלים../images/Emo35.gif

קו A1 הוא קו הרכבת המהיר לי-ם
זה פרויקט גרנדיוזי של רכבת ישראל שמהווה המשך של קו הרכבת ת"א-נתב"ג לירושלים וכולל מנהרות וגשרים ארוכים, ובסופו תחנה מתחת לאדמה בבנייני האומה. הנסיעה בו אמורה לארוך כחצי שעה. הרעיון הוא רעיון מצוין, אבל אני בספק אם רכבת ישראל תצליח להרים כזה פרויקט.
אז מדוע השקיעו בקו לירושלים

ולא השתמשו בכסף זה ל - A1
מה A1 אמור לתת, אפשר לקבל פרטים נוספים
תודה
 

בועז ל

New member
כי בין ת"א לים יש את בית שמש.

אז מדוע השקיעו בקו לירושלים

ולא השתמשו בכסף זה ל - A1
מה A1 אמור לתת, אפשר לקבל פרטים נוספים
תודה
כי בין ת"א לים יש את בית שמש.
וידוע לי מידע אישי בדוק שלראש העיר בית שמש, דניאל וקנין המקורב לרה"מ חלק נכבד ביותר בהבאת הקו לבית שמש. את וקנין לא עניין במיוחד איזה קו יקבלו תושבי עירו. הוא כמרבית הפוליטיקאים רצה לגזור קופון.ועכשיו נסה לנחש מי חנך את תחנת הרכבת בבית שמש ומי היה אורחו.
 
אוקיי...

כי בין ת"א לים יש את בית שמש.
וידוע לי מידע אישי בדוק שלראש העיר בית שמש, דניאל וקנין המקורב לרה"מ חלק נכבד ביותר בהבאת הקו לבית שמש. את וקנין לא עניין במיוחד איזה קו יקבלו תושבי עירו. הוא כמרבית הפוליטיקאים רצה לגזור קופון.ועכשיו נסה לנחש מי חנך את תחנת הרכבת בבית שמש ומי היה אורחו.
אוקיי...
כפי שתמיד אמרתם שהקו הזה הוא פוליטי בלבד, עכשיו אני מבין
 
תסתכלו על חצי הכוס המלאה

שמועה לגבי ירושלים
שמעתי שמועה שרוצים לבחון שוב את הטיליטינג לקניה לקו לירושלים, רציתי לדעת אם זה נכון.. למישהו י שמושג?
תסתכלו על חצי הכוס המלאה
אם יעברו לקרונות ישנים, אולי יפסיקו להסתיר את הנוף לנוסעים עם פרסומות.
 

Alladin007

New member
מה פתאום לעבור לקרונות ישנים?!

תסתכלו על חצי הכוס המלאה
אם יעברו לקרונות ישנים, אולי יפסיקו להסתיר את הנוף לנוסעים עם פרסומות.
מה פתאום לעבור לקרונות ישנים?!
מי הביא את זה בכלל???? ה-IC3 מאוד נוחים. עד שהשקיעו כ"כ הרבה כסף בקו הזה יתנו לקרונות ישנים? זה לא נורמלי וזה גם מן הסתם לא יקרה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה