שמעתם טוב?ולא שיר- אריאל זילבר

חיננית

New member
שמעתם טוב?ולא שיר- אריאל זילבר

אריאל זילבר זימר ,אך לא שיר . מה שזימר עשה לי צמרמורת- איזה דיעות קיצוניות באדם כ`כ סימפטי שאוהבת שירתו. אריאל טוען שלחילונים אין מה להציע היום ,יש להם רק לקנות ולחלות באיידס-ז`א החילוניות אאוט .לפי שיטתו היה רוצה ראש ממשלה ושלטון דתי עד כדי מדינת הלכה. לא יאומן כי יסופר! . להיות הומו,בעיניו, זו סטיה, ואם אינך מביא ילדים לעולם אין לך שום סיבה לחיות או להיות עם מישהוא-איפה האהבה? איפה הסקס? איפה האהבה אחרי הגיל בו הבאת ילדיך לעולם ובא לך לחיות עם מישהוא אהוב .אם אתה הומו מותר לך לגדל כלב או חתול ככ זילבר אבל לא לחיות עם בן מינך. הקבוצניקים לדעתו - ואני מצטטת- בני זונות עצלנים. הם אלו שבנו את המדינה בשנים ההן, הם שהיו מיטב הצנחנים והטייסים ובעלי המוטיבציה הגבוהה ביותר בצהל ,הוגדרו אצל מר זילבר כטפילים רעים ומושחתים. וזה אדם שהתחנך בקבוץ ומחנך את ילדיו עוד היום בקבוץ. והפנינה הכי גדולה שלו ``אנחנו עם חרה `` על ידו ``אנחנו דור מזוין ``של אביב גפן נראה כבר כמו ``נומה עמק.`` לא אספר לכם כאן באיזה צד של המפה יושב הבחור הסמפטי הזה ממצפה מתת שבגליל.או במי בחר אדון זילבר בבחירות האחרונות ,שלא תגידו שכל ההודעה הזו שלי נכתבה בשל שמאלניותי.
 

אלי.

New member
עליו ושכמותו נאמר ``חבל על דאבדין``

היה מאד מוכשר הבחור בתחום שעליו היה אמון, ועכשיו כנראה שהתברג לו משהו נגד כיוון השעון. מעבר לדעות שלו, הרי בכל משפט שני שהוא אמר בראיון האומלל הזה היתה סתירה (``אני דתי, ואני לא רוצה לחבוש כיפה``, ``תמיד חשבתי שמחשופים זה נורא, לא משנה שאהבתי בחורות עירומות``, ...) - אז מה צריך להבין מזה ? בזמנו חשבתי לתומי שההגירה שלו לחור ההוא בגליל זו בעצם הדרך הרגילה שעושים החבר`ה הללו, וזה יעבור. עכשיו מסתבר שזה היה הצעד הראשון. טוב, נו - כנראה שקיבוץ גן-שמואל אף פעם לא הצטיין בבוגריו ;-) אני רק מקווה שהוא לא שונא את הקיבוצים גם בגלל זה ...
 
הוא כנראה איבד קשר עם עצמו

וגם עם השפוי המצוי והרצוי. כך אני מקווה בשבילו, או שאולי היה תחת השפעה לא עלינו של פטריית הזייה במינון קטלני, שבה מאבדים לחלוטין קשר בין היכולת לבדוק עצמנו את דברינו וכל השאר, קראתי והזדעזעתי. או אולי הטיפשות היתה תמיד במצב של טרום התפרצות..נורא.
 
ככה חיננית-הרגתם כבר ימני אחד:-()

את מאיר אריאל כי אמר משהו על הומואים ופגע בציפור הנפש של מפלגתך-מר``צ? וגם במחצית מהמצביעים.. המממ.. וכנקמה-שלחת לו חיננית את הקדחת ההיא שחיסלה אותו.. ואי,אני מתחיל להאמין שיש לך את זה גם בי שלחת הקדחת במאי 2000 בטח רבתי איתך על משהו.. וכעת חיננית,את רוצה לחסל בקדחת את אריאל זילבר ? שמי כמוהו יודע כמה פארזיטים הם הקיבוצניקים.. הרי חי בתוכם.. הזהרו מקדחת חיננית רבותי אני כבר חטפתי מי הבא בתור ? מרק.
 
הקדחת נוגסת בך לצערי לפי תגובתך

איך אתה מתייחס לקיבוצניקים וגם תכלול באופן כללי את אנשי ההתישבות העובדת? הם אלו שהיו עסוקים בבניית הארץ הזו, הם אלו שהגיעו וייבשו ביצות, מהם יצאו חונכו מירב ומיטב הנוער, הם אלו שערכים היא לא מילה זרה בשבילם. אני, כחלק מההתיישבות העובדת, וכאחות לשני טייסים, יודעת לומר לך שאם לא היינו גדלים בתוך תחושת שליחות, ערכים ואידיאליים, היינו גם אנחנו לומדים להתשמט כמו הרבה מאד עירוניים שלמדו זאת מהוריהם. (לא עשיתי הכללה אז אל תענה לי בהקשר הזה). תתבייש. להכניס את המלחמה האישית שלך עם חיננית ולהשתמש בעיוות הזה, בושה שלך. נולדת בארץ?
 

חיננית

New member
צוחק צוחק אבל .....

צחוק בצד ,אבל מלכלך חופשי- על בני הקיבוצים וברצינות גמורה . ועלי ? ומרצ? טוב על זה כבר לא אדבר..שלא תיפתח פה שוב תיבת פנדורה . ולא בצחוק!!!!!
 
חיננית-הפעם באמת צחקתי..

קורה,צוחקים.. אבל אני שם לב שלנשות אקטואליה חסר חוש-הומור בצורה כרונית.. הממ.. וכעת בינינו.. מותר לו אפילו לחזור בתשובה ? מותר ולאורי זוהר,מותר היה ? מותר ולגבי הקדחת-הבהרה את סעדת אותי בחוליי וגרמת להחלמתי בלעדיך..לא הייתי בין החיים צוחק..שלא תגידי שלא כתוב מרק.
 

hreuven2

New member
ההבדל בינינו

שאני שר:אין לי ארץ אחרת ואילו את שרה[גם]: אין לי מר``צ אחרת. יש דברים רבים שהם אחרת ממר``צ
 

חיננית

New member
פה שוב טעית

גם לי לא היתה לא הווה ולא תהיה ארץ אחרת . המניות פה לא שלך פתאום כי ניצחת בבחירות!!!!
 
אתה גם עיוור נוסף לכל הצרות

הפרצוף לא צוחק. אתה לא רואה מה אתה בוחר? לשאלתי: נולדת בארץ? נכון שלא? ידעתי.... אין לך זכות דיבור. מילה רעה/טובה על קיבוצניקים תזכה אותך אצלי במנה גדושה של מיספוא ותחמיץ ביחד. שילוב לא נעים...רוצה סיבוב אצלנו בתחמיץ?
 
הצעתי חזרה לך ....

אני מורגלת בקרבות שם אני באה לידי ביטוי בשיא שנינותי ולשוני המשוננת, כך שאיומים מהסוג הנ``ל, דווקא עושים לי את זה. ראה הוזהרת.
 
ועוד מילה לך..

אני חושב שעשיתי לארץ קצת יותר מהממוצע ולא אפרט אז אל תטיפי לי מרק.
 

tal18

New member
אודי אדיב????

``מהם יצאו חונכו מירב ומיטב הנוער, הם אלו שערכים היא לא מילה זרה בשבילם.`` אודי אדיב אומר לך משהו?????
 

tal18

New member
הוא לא יוצא מהכלל...

זהו אדם שגדל על ``הערכים`` של הקיבוץ ותראי מה יצא ממנו.היום הנוער של הקיבוץ לא יהפכו למרגלים אך תיראי את החינוך שלהם ואת ההתנהגות שלהם. הרבה יוצאי קיבוץ יורדים מהארץ כי הקיבוץ ``הצליח`` לחנך אותם לאהבת המולדת.
 
למעלה