שמעתם טוב?ולא שיר- אריאל זילבר

צודקת-זה מה שניסיתי להסביר לחוזי

והיא מכוחותינו דוקא.. שמה שהיא יודעת ומכירה זה דור שונה בתכלית דור מיסדים אידאליסטי ונפלא אבל מה להם,ולדור הנוכחי בקיבוצים הרי למעלה מחמישים אחוז כיום לא חוזרים לקיבוץ אחרי הצבא.. והאחרים מחפשים משרות בקיבוץ ואם אין-אז עוזבים אחרי כמה שנים זו המציאות הנוכחית שם מרק.
 

אריסטו

New member
חיננית-גישה אופינית

זה שאריאל זילבר עבר מקיצוניות אחת לשניה,ניחא,אולי צריך להביא לו רופא,אבל מה זה קשור למי הצביע בבחירות האחרונות?אולי נלך הרבה שנים אחורה בהיותו איש שמאל ונגלה את אכזבתו הרבה שגרמה למעבר לקצה השני? אולי האכזבה הענקית מהשמאל גרמה לתפנית של 360 מעלות? כבודה של ההתישבות העובדת במקומה מונח,אגב יותר בשל העבר מאשר ההווה ואם יש דוגמא מהשנים האחרונות היחידות הלוחמות מאוכלסות בעירונים בשיעורים משמעותיים. האיש מטורף וכנראה מסכן-בודאי אינו דוגמא או פה לציבור. שאלה:כקורא קבוע של יהונתן גפן[האבא המזוין של הדור המזוין]דברי הבלע שלו מידי שבוע נגד הימין והדתיים,שווי ערך בעיני לטימטומו ש זילבר
 

חיננית

New member
תראה אריסטו

שנינו לא מאותו הכפר כנראה . ושנינו לא חושבים כנל על כמה דברים שהזכרתי אני ועל כמה דברים שהזכרת אתה . נכון שהאדם הבד`כ חביב שמחבר מוסיקה ושירים, שאני אהבתי דוקא, איבד בדרך לגליל איזה בורג גלילי -על זה איננו חלוקים. אבל לגבי יהונתן אנחנו חלוקים ועוד איך , אבל זה לא ממש נושא ההודעה,ורק הזכרתי את שירו של בנו שהיה נושא טעון בזמנו. אז למה נתווכחה ?
 

tal18

New member
הקיבוצים.......

ובנתיים רק מהקיבוצים יצאו מרגלים בשביל אויבינו.זה מראה שאין להם ערכים ועקונות ואיןבקיבוץ שום חינוך עם ערכים. בקשר לאדמות שהקיבוצים רוצים למכור,המדינה היא שנתנה להם את האדמות כדי שיתפרנסו אך עכשיו הם רוצים להרויח כסף מאדמות שאינן שלהם וזוי גניבה ושחיתות לאור יום. כל הכבוד לאריאל זילבר שאמר מה שאמר.
 

חיננית

New member
כמה לא הוגן ולא נכון

אז יצא אודי אדיב מקבוץ גן שמואל, שהוא אגב הקבוץ שהתחנך בו גם אריאל ..אז מזה תסיק שכל המרגלים בני קיבוצים? זו שטות גמורה ורשעות וחוסר ידע משווע. האחד חטא וכל העדה תואשם? מה שתרמו בני הקיבוצים לא יסולא בפז. אתה עוד צעיר ידידי, אבל כדאי שתקרא קצת כמה דפי הסטוריה ומורשת קרב. באמת שלא יזיק לך.אולי יעזור לך בבחינות הבגרות אפילו. בהצלחה !
 

tal18

New member
הקיבוצים....

א.זה לא רק אודי אדיב. ב. הרבה מאנשי הקיבוצים יורדים מהארץ. ג. הקיבוצים מלאם שנאה כלפי השונה מהם (ואני לא מדברת כל הפליה של עדות המזרח והעישוק שעישקו אותם בשנים המוקדמות של המדינה,שבה הפועלים התימנים והערבים הזולים עשו את כל העבודה של הקיבוצניקים.) אלא אף כפי אחיהם האשכנזים (ראי כתבה בעיתון מעריב לפני חודש,בערך.ד. אני עברתי את הבגרויות. האמת היא שהיו לי בחינות סמסטר לפני 3 שבועות.
 
טל,אין מה להתרגש..

כשאין לשמאל מה לאמר לעינין אז הוא מתנשא איתך-זה בעינין גילך למשל או בגרויותיך..רחמנא ליצנן אל תפחדי לאמר את האמת שלך אנחנו כאן מהימין,נדאג רק לדבר אחד שתוכלי להתבטא חופשי חופשי זאת-עשי בלי פחד. מרק.
 
למעלה