שמתם לב שמאז שנחשפה האמת מוחמד ושות'

גידעון1

New member
קודם כל אני אשקול לקבל את ההצעה שלך לתביעה

על פי כתבות באינטרנט מנהלים נתבעו על אי מניעת הוצאת דיבה אז עצם העובדה שאתה מבצע נגדי הוצאת דיבה בפועל אני בהחלט יכול לזכות נגדך בתביעה. גם השרשור שהיה לי עם עמית בהחלט יסייע לי נגדך בבית משפט.
 

mike00

New member
זה לא בדיוק נכון....

אין לנו בעיה שלא תגנו פיגועים,רק אל תשכחו לשתוק כשלדעתכם צה"ל מבצע פשעים... אי אפשר לגנות רק צד אחד,אם יש לכם חוש צדק כל כך מפותח תשתמשו בו בצורה אובייקטיבית ואל תהיו סניגורים של רוצחים איסלאמופשיסטים ארורים....
 

durbake

New member
ומתי אתה גינית את ישראל מר מעופף?

אנחנו תמיד מגנים פיגועים, אתה אישית ראיתי אותך מצדיק רצח אזרחים חפים מפשע ("מעדיף שפלשתינים חפים מפשע יהרגו ולא יפגע יהודי אחר"). אז הלו תסתכל במראה תראה אותה מלוכלכת בצבעי גואש.
 

mike00

New member
אני לא מגנה לא את אלה ולא את אלה../images/Emo8.gif

לי מתאימה מאוד המשוואה הזאת.... במיוחד כשאני יודע מנסיון אישי עשיר ביותר במסגרת הצבא,מה המצב האמיתי... אם בא לך להמשיך להאמין לחארטות שמאכילים אותך באל ג'זירה בי מיי גסט יא'סחבי...
 

durbake

New member
אז אל תבקש מאחרים מה שאתה לא יכול לבקש מעצמך

מתי הספקת להיות בעל ניסיון אישי עשיר בצבא, מה המשכת לשרת בצבא קנדה?
 

mike00

New member
אמנם זה לא ממש עניינך אבל אני נמצא בקנדה

רק 5 שנים,עד אז הספקתי לתרום את שלי למדינה.... תאמין לי שרוב תושבי עזה יודעים טוב מאוד מי באמת פוגע בהם,הם,פשוט מפחדים להגיד את זה בקול רם כדי שלא יבואו פעילי חמאס לעשות להם נעימים בגב....
 

mike00

New member
יש גם הרבה כאלה שלא אוהבים מסג' בכפות רגליים

 

mike00

New member
אבל הליטוף הזה שכל אזרח אוהב

לקבל מהשילטון,להרגיש שייך....אין על זה...
 

mike00

New member
מוחה??מחקת לי את התמונות??

חשבתי שתהיה גאה בחוש הצדק של החמאס....
 

מוחמד5

New member
../images/Emo10.gif

לא רציתי שמישהו אחר יסחף ויפרסם את חוש הצדק של הצבא המוסרי ביותר בעולם .החלטתי לעצור את ההדרדרות . סורי.
 

mike00

New member
אל תצטער,פשוט חשבתי שיש לי פלאשבק מהילדות

פתאום נעלמו לי התמונות.... למרות הדיעות השונות שלנו אתה יודע שאני אוהב אותך
 

מוחמד5

New member
../images/Emo140.gif אוהב אותך בחזרה

אכן תמונות קשות מהילדות. קשות מאוד..... בריכה במושב עם מלא ילדות ,אוכל ושתיה ,גלידה ופרי קר.
 

mike00

New member
כל האוכל,השתייה,הגלידה והפירות מיותרים...

סתם מוציא את הריכוז מהילדות....
 
עצם ההשוואה היא עלבון צורב לאינטליגנציה

למזלי תקופת הפיגועים התרחשה בתקופה שהייתי נוכח בעולם הזה ויש ביכולתי לדלות מזכרוני הדל את פרטי האירועים.... אז ככה: 1. מי שנדרשו לגנות את פיגועי הטרור הם אזרחים ישראלים ממוצא ערבי, המשמשים כחברי פרלמנט. כאזרחים ישראלים שפיגועי הטרור חסרי האבחנה יכלו לפגוע בהם באותה המידה - חבל מאד שהם לא השכילו לגנות את עצם טקטיקת הפעולה הברברית הזו. 2. מאחורי פיגועי ההתאבדות עמדה כתובת ברורה - תעשייה שלמה של מגייסים, תומכים ומתכננים, שכולם חוסים תחת ארגון גג כלשהו. אותם נבחרי ציבור ערבים שמיהרו תמיד לגנות כל פעולה של ישראל שגרמה להרוגים (בגלל רגישות יתר לחיי אדם?) פעלו בצביעות רבה כשנותרו אדישים מול ערפאת שהכריז "לאלקודס רוחין שוהדא וומלאין" - אחד המשפטים הפאשיסטיים והמזלזלים ביותר בחיי אדם ששמעתי מעודי. מעניין מה היו אומרים כל אותם צבועים אילו ראש ממשלת ישראל היה אומר בהתלהבות "מליון ישראלים צועדים אל מותם למען ירושלים". לסיכום - היה בהחלט ראוי שכל ערבי המכבד את עצמו יגנה ללא סייגים וללא תירוצים את שיטת פיגועי ההתאבדות שהפעילו כל הארגונים הפלסטינים כולל הפת"ח.. גינוי כזה לא היה הופך אותם ל"ציונים" או אפילו "פרו ציונים". אפילו לאומנים קיצונים ערבים המיליטנטים ביותר לא היו צריכים לתמוך בשיטה הזו. עובדה שהיא נכשלה בכל המטרות שהלאומנים קיוו שתשיג. לפחות אני מקווה שהלקח הופנם היטב, ואני גם שמח שישראל הצליחה להתמודד עם התופעה בצורה הרבה יותר נאורה מאשר אירופה או ארה"ב היו מתמודדות.
3. כל זה כמובן אינו בא ואינו יכול להצדיק את מותה הטראגי של המשפחה בבית חנון, וגם העובדה שצה"ל מצהיר שאינו פוגע בחפים מפשע, אינה יכולה להצדיק באופן אוטומטי את מותם של חפים מפשע אחרים שנפגעו "בטעות". הבעייה כאן היא שהסיטואציה מורכבת מכדי שאפשר יהיה פשוט "לגנות" מישהו ולקוות שהגינוי יביא לסולחה וזהו. מדובר במצב טראגי של משפחה שסמוך לביתה התחולל קרב בין חמושים פלסטינים לחמושים ישראלים. אולי, אולי אפשר לגנות כאן את עצם הכניסה של צה"ל לבית חנון. אבל בבדיקה חוזרת - לא. החמושים הפלסטינים ירו על חיילי צה"ל שפיטרלו בסמוך לגדר הגבול, ובהחלט לגיטימי שצה"ל ינהל מרדף אחרי טרוריסטים כאלה. אם למישהו יש הצעה יעילה יותר לנהל את המלחמה כנגד חמאס - הוא מוזמן להציע.
 
עשה טובה,עזוב את הדמגוגיה וענה לגופו של עניין

אתה חושב שבדקתי לאיזו עדה אתה שייך? התגובה שלי הופנתה לכל האינטליגנטים בכל העדות, כנגד כל המזלזלים באינטליגנציה מבני כל העדות והמגזרים..
 
למעלה