שמתם לב שמאז שנחשפה האמת מוחמד ושות'

durbake

New member
איך אתה מצפה ממני לענות לגופו של עניין

אם אני מעליב את האינטלגנציה, כנראה שאני לא מספיק אינטלגנטי בשביל לענות לך.
 
חבל שאתה מתעקש לרדת לרמות האלה

אם אתה חושב שאין לך תשובה לגופו של עניין, יכולת גם לא לענות. זה הרבה יותר מכובד מאשר הדמגוגיה הזולה ששפכת.
 
מי לעזעזל מחפש "להצדיק" את המוות של הילדים?!

מה יש לך עם המילה המחורנת הזאת? ומה הקשר לאמונה? מה הקשר לדת? אנחנו מדברים על עובדות, לא "אמונות"! מה אתה רוצה לשמוע? זה אסון נוראי שהם נהרגו!, עצוב מאד, מצער מאד, לא הגיע להם למות, הם לא היו צריכים למות הנקודה היא שאנחנו לא הרגנו אותם, זו לא אמונה, זו עובדה מוכחת!, אין כאן שום קשר ל"להצדיק", המוות שלהם אינו מוצדק, הוא מצער, מצער ביותר, הלוואי והמחבלים לא היו היכן שהיו, הלוואי והבית הזה היה ריק, וחיי האם ו4 הילדים היו נצלים! אבל שוב, לא אנחנו אלה שפגענו בהם, לא בהם במבנה ולפיכך לא במשפחה. בניגוד לחמאס אנחנו הבענו צער וזעזוע מזה שהמשפחה נפגעה, החמאס רק השתמש בה שימוש ציני למטרות הפוליטיות שלו.
 

durbake

New member
איזה אמת ואיזה נעליים

מוזר שבכל התחקירים של צה"ל אף פעם הוא לא יצא אשם, תמיד הערבים הם האשמים, עלק נותנים לנאשם לשפוט את עצמו, מוזר באמת למה בחו"ל מחשיבים פעולות אלו פשעי מלחמה והרבה מקציני צה"ל לא יכולים להכנס למדינות רבות, כנראה "התחקירים" של צה"ל לא עושים רושם על הגויים.
 

גידעון1

New member
לפי שניה אמרת שצהל לא הגיע להחלטה סופית

ואף טרחת להציג את דברי האלוף. כעת כשאני אומר לך לקרא את תחקיר הביניים אז מאחר וזה לא מסתדר לך אז אתה אומר פתאום שהתחקיר שקרי. בקיצור אתה מאמין לצהל כשהגרסה שלו תואמת את מה שאתה רוצה לשמוע. איזה כיף לסובב את האמת איך שנוח לך אה?
 

durbake

New member
יש לך בעיה קשה בהבנת הנקרא מר קשקשן

איפה ראית שאמרתי שהתחקיר של צה"ל נכון, אמרתי שצה"ל נזקק לשני תחקירים כדי למצוא את "האמת" ומוזר שאם זה כל כך ברור מהסרטון למה הוא נזקק לשני תחקירים. דווקא אתה אמרת שהתחקיר השני הוא רק "השלמות"
, ועכשיו אתה אומר שכן היה תחקיר שני, איזה כיף לסובב את האמת איך שנוח לך אה?
 
לא צריך תחקיר: המצלמה תיעדה הכל, צה"ל ירה על

המחבלים בלבד. בבית לא פגע שום טיל. לא זה לא משנה את התוצאה ולא הופכת אותה לפחות מצערת, לא זה "מצדיק" את המוות שלהם.
 
מה לעשות שככה זו האמת? זה לא ה"ערבים"

זה המחבלים הערבים שמנצלים את האזרחים הערבים ומכניסים את האזרחים הערבים לשדה הקרב בעל כורחם. זו שיטה, גם אירגוני הטרור מודים שזו שיטה ממש כמו שהם מודים שההודנה זו שיטה - טקטיקה. מה לעשות? כאלה אנחנו, כאלה אתם, אנחנו לא עובדים אותו הדבר. זה לא פעם אנחנו, פעם אתם, יש מקרה, כל מקרה לגופו, שוב פעם אם חייל כזה או אחר מתעלל בפלשתינים אנחנו מתחקרים, שופטים, מענישים אותו והוא מושפל בתקשורת.
 
זו חצי אמת..

כשהתנהלה כאן מלחמה של צה"ל מול צבא מתאבדים - אמנם היה בעולם מחנה פרו-פלסטיני שחיפש לנגח את ישראל בכל מחיר, אבל מי שבאמת הפסיד את המערכה היו האירגונים הפלסטינים. הפת"ח נמצא ברמות מתקדמות של נבילה. רק להיזכר באיזה מצב הם היו ערב פרוץ האינתיפאדה השניה, איזו אופטימיות שררה אז בעולם, ואיזו אכזבה מהם כשהחל גל פיגועי ההתאבדות..... כנ"ל לגבי חמאס, שכל הזרועות שלו מוקעות בעולם הנאור כאירגוני טרור. וצה"ל? צה"ל נשאר הצבא החזק במזרח התיכון. אמנם נעשו ניסיונות לקבע את תדמיתו כארגון טרור - אבל ההצלחה היתה מאד מאד חלקית.
 

respecta1

New member
עולם צבוע, זה לא חדש..

באיזה מדינות לא נותנים? בריטניה? שיחד עם ארצות הברית הרגו כמה מאות אלפי אנשים שמין הסתם חלק גדול מהם אזרחים? או שאר מדינות אירופה? שהרגו באפגניסטן כמה עשרות\מאות אלפי אנשים? אם קציני צה"ל פושעי מלחמה(
) אז הקצינים שלהם כבר דינם מוות.. עזוב שלא הם ולא הם פושעי מלחמה, חוץ מבדמיון של כמה הזויים סהרורים.
 
אז אולי תילך לעשות בדיקת ראיה,

התשובה ברורה ומוחלטת מעל לכל ספק: צה"ל ירה על המחבלים כי המחבלים ירו על צה"ל, המחבלים עמדו לפני הבית, למחבלים היו מטענים, המטענים התפוצצו והמבחנה קרס על האם והילדים. כבר אין צורך ב"תחקיר נוסף", אנחנו מתעדים הכל, ואם זו היתה טעות בניגוד אליכן צה"ל היה לוקח עליה אחריות, לנו אין בעיה לקחת אחריות, אצל הפלשתינים לוקחים אחריות רק כשזה מגיע לפיגועי התאבדות.
 

durbake

New member
מוזר בפעם האחרונה שעשיתי יצא 6/6

אלך לתבוע את האופטומטריסט
, על איזה לקיחת אחריות אתה מדבר, תראה לי פעם אחת שצה"ל לקח אחריות מר אישימין
 
היו המון מקרים, למשל אם פגז או טיל סוטים

ממסלולם אז צה"ל פשוט אומר שזה מה שקרה, צה"ל לא יורה על אזרחים במכוון אז הוא לא יכול להודות על משהו שלא עשה ומי שטוען שצה"ל יורה מתוך כוונה צריך להוכיח, להביא צילום שמראה שצה"ל בוחר מטרה אזרחית מתוך כוונה לפגוע בה, בלי שום התגרות מוקדמת - ברור לי שלא תמצא שום הוכחה כזו, לא אתה ולא שום גורם אחר בעולם, שום וועדת חקירה בעולם לא תוכל להוכיח זאת. כאשר יש טעות - צה"ל מודה, כאשר למשל חיילים מסויימים מתעללים כמו המקרה עם נהג המונית, יש תחקיר, יש משפט ויש עונש וזה מגיע באופן חופשי לתקשורת.
 

מוחמד5

New member
ירי ללא אבחנה ירי רק בשבל לגבות מחיר

לגבות מחיר , כל מחיר, בכל דרך , זה לפחות ניראה בטלויזיה , צילום והקלטה מהשטח - כך התבטא קצין בצה"ל . לגבות מחיר .
 
אין שום גביית מחיר, לא קיים שום תיעוד או

הוכחה ל"גביית מחיר". המלחמה היא רק מול המחבלים, לא מול האזרחים וזה המזל של הפלשתינים, כי מדינה אחרת היתה באמת "גובה מחיר" וזה אומר מחיקת שכונות ואתה יודע מה, אני לא אהיה זה שאשפוט אותה. מחיר גובים רק מאירגוני טרור, לא אזרחים. אם המחבלים לא היו פועלים מתוך איזורים אזרחיים לא היו נפגעים שום אזרחים, לא היה קורה להם כלום...אבל מה זה היה הופך את המחבלים להרבה יותר פגיעים וכך גם לא היה מזון כדי להזין את מכונת ההסתה והשטנה הפלשתינית. מה הם היו עושים בלי הפורנוגרפיה של המוות? הם חיים מזה!
 

מוחמד5

New member
לא חינם-אפשר לעשות הנחה?

תהרוג את האבא \אמא ותן ילד חי במתנה . ואם אפשר להגדיל את הילד למתבגר תמורת קליע 0.9 מ"מ , זה עוד יותר טוב.
 

mike00

New member
אל תעליל סתם

השארנו אבא חי ונתנו בונוס ילד... לארג'ים או לא לארג'ים??
 
למעלה