שנאת נשים וכו'...

התגובה שלך ממש לא הייתה מנוסחת כך, אבל לא משנה

ראשית זה לא בכל העולם , שנית זה לא רק מלצרים (שוב הדוגמה שלי של מוכר בדוכן קפה לעומת מוכר במקדולנד - ברור לי שנוח לך להתעלם, כי אין לך טיעון), שלישית המלצר ממש לא בהכרח מסכן, ורביעית יש אנשים מסכנים מהם שנותנים שירות ומשום מה אף אחד (או שנדיר מאוד) נותן להם טיפים.
לשם הדוגמה, יצא לי לראות הרבה נשים שמנקות משרדים , שירותים וכו', ומעולם עדיין לא ראיתי אף אחד נותן להם טיפים. או שהן שקופות לחלוטין, או שבאים אליהן בטענות שהן רוקנו את הפח רק פעם ביום במקום פעמיים.
בקיצור - יש הרבה צביעות סביב נושא הטיפים.
 
היא נוסחה בדיוק כך כי מלכתחילה כתבתי על עצמי ומבחינתי.

שנית, לא התיימרתי להציל את כל העולם וזה לא במסגרת האפשרויות שלי, אבל אם מישהו נותן לי שירות באופו אישי ואני יודעת שבאותו מקום נהוג שהמלצר מקבל משכורת נמוכה ועושה את מירב כספו מטיפים, אני לא אשאיר אותו בלי טיפ הולם ומקובל. זה שיש כמה מדינות בעולם שבהן זה לא כך, לא רלוונטי, כי בעולם שבו אני חיה ובכל המדינות שבהן ביקרתי או גרתי נהוג לתת טיפ למלצר ומזה עיקר הקיום שלו. ממש לא יעזור לו שיש כמה מדינות שבהן זה לא כך, ושמירה על עקרונות לא תעזור לו לקנות אוכל.
 
לא סטריאוטיפים....

גברים שיצאו שרוטים מגרושותיהם. והם מתלוננים שנים רבות לאחר שהקשר נגמר.
&nbsp
גם אני שרוט מקשרי זוגיות שהיו לי... אני הראשון להודות.
&nbsp
אי אפשר להכיר כל אישה ואישה ביקום....
אפשר להכיר כמה נשים לעומק, וזהו.
&nbsp
העניין עם מתנות לבת הזוג, לפעמים באמת יכול לצאת לא נעים.
זה מן מלכוד.
 
אצלי אני תמיד בדילמה. מצד אחד אני לגמרי כמוך. לא מוכנה

להוציא כספים מיותרים על תכשיטים שאני במילא מאבדת אותם במרוצת הזמן.
מצד שני אני מאמינה מאוד באסכולות שטוענות שצריך לתת לגבר להשקיע את מיטב כספו עליך. אחרת, אם את אומרת לו, עזוב, אל תוציא כסף על תכשיטים ודברים יקרים, אז הוא לא מעריך אותך.
זה פשוט נכון! נבדק עשרות פעמים על ידי חברות וקרובות שאיבדו חתנים פוטנציאלים כשניסו להיות הן עצמן, כלומר, שהן לא אוהבות להוציא כסף על דברים יקרים.
וחבל שזה ככה, כי הייתי רוצה שגבר יעריך אותי ויכבד אותי בלי קשר לכמה כסף הוא משקיע בי.
&nbsp
 
בחיים לא איבדתי חתן פוטנציאלי על דבר כזה, ולא חסרו מועמדים.

ובעלי קונה לי בשמחה כשיש משהו שאני באמת רוצה או צריכה והוא יקר. ומצד שני אני חושבת שהוא מאוד מעריך אותי על כך שאני לא מוציאה הרבה כסף איפה שאפשר לחסוך, פשוט כי זה חסר כל היגיון לזרוק כסף רק בשביל לקנות משהו דווקא כי הוא יקר ולא כי באמת אוהבים וצריכים משהו שבמקרה גם יקר.
למען האמת, הדברים שנכתבים בפורום הזה משאירים אותי פעורת לסת כל פעם מחדש. לא ברור לי בכלל עם איזה ערכים ועם איזה עולם רגשי עלוב גדלו הגברים ששופטים אישה על פי גובה סכומי הכסף שהיא מצפה שיבזבזו עליה או הנשים שמצפות שגברים יוציאו עליהן הרבה כסף לא כי זה באמת נחוץ, אלא רק כדי שירגיש השפוט שלהן. איזה מזל שבין חברותיי וחבריי הגישה הזאת כלל לא הייתה מקובלת או אפילו מוכרת. בחיים שלי לא הייתי בחברת גברים שמעריכים דווקא נשים שמצפות שיוציאו עליהן הרבה כסף. זה פשוט לא החוג החברתי שאי פעם הסתובבתי בו ואני ממש לא מכירה ולא מבינה את הגישה הזאת. וכאמור, מעולם לא חסרו לי מחזרים וגם הצעות נישואים. וגברים שיצאתי איתם תמיד כיבדו אותי ורצו להמשיך בקשר רציני גם כשסיפרתי להם שלא מעניינים אותי תכשיטים יקרים ושאני מעדיפה לישון באוהל ולא מלון 5 כוכבים ושאני מעדיפה מסעדות עממיות על פני מסעדות גורמה שהאוכל שלהן פשוט לא טעים לי. והם אף פעם לא התקמצנו על דברים יקרים שהם ידעו שאני כן צריכה או אוהבת.
למען האמת, גבר שהיה זורק אותי כי אני לא רוצה לנצל אותו כלכלית סתם כדי להוכיח שאני יכולה לגרום לו להוציא עליי הרבה כסף, הייתי אומרת ברוך שפטרנו. אלה לא גברים מהעולם שלי או שמתאים לי להיות איתם מבחינת רגשותיי או השקפת עולמי. אבל עם יד על הלב - מעולם לא נתקלתי בכאלה, וטוב שכך.
 
? גם לי לא מוכר הקונספט

של גברים שעוזבים כי האישה אומרת שהיא לא רוצה תכשיטים ודברים יקרים.
 

alongrin

New member
עלית על הנקודה!

וגם אם הכתבה הזו נכתבה בהומור,
בכל צחוק יש שמץ של רצינות.
&nbsp
&nbsp
 

מריוס זכריה

Member
מנהל
זאת תופעה חיובית ומועילה

הטרנד הלוהט האחרון בקרנות הון סיכון בעמק הסיליקון הוא להחליף את האנליסטים הזוטרים בגולדיגריות. יזם שרוצה השקעה, במקום לבוא עם מצגת משעממת מלאה במספרים שהוא מצץ מהאצבע, מוציאים אותו לדייט עם הגולדיגרית. אחר כך הגולדדיגרית מגישה דו"ח לועד ההשקעות וככה הם מחליטים.

מסתבר שזה עובד כמו אש וכבר היו אקזיטים מרשימים בשיטה הזאת. זה אפילו הגיע כבר לארץ.

אתם וודאי תמהים איך ממיינים את הגולדיגריות לתפקיד, שהרי זה תפקיד מאוד מבוקש. אז זה בהחלט כרוך בקשרים אישיים, אבל בעיקרון הם מחפשים באותה שיטה שפעם חיפשו יזמים: תמיד היו משקיעים ביזם שכבר עשה אקזיט. אז היום הם הולכים על גולדיגריות שכבר עשו את זה פעם אחת. זה מעלה מאוד את סיכויי ההצלחה.

הכל מדעי.

ודרך אגב, האיפיון שיש בכתבה הזאת הוא דווקא רציני וחכם ואמיתי, שיכול להיות בכל מאמר הדרכה ליזם המתחיל. ואני אומר את זה ברצינות מלאה.
____________________________________
מריוס זכריה, מטפל, מנחה ויועץ אישי, זוגי ומשפחתי
 
נו, ברור, אתה מתייחס לזה ברצינות גמורה

וגם מראש מודיע שאם מישהי כאן תעלה בדעתה להגיד שזו לא דרך שבה היא פעלה או הייתה פועלת בה, אתה לא תאמין לה ואתה מראש מכנה אותה בציניות "צדיקה".
אז כן, אני בטוחה שאף אחד כאן לא יסרב לקבל את הכסף אם יודעיו לו שהוא זכה בלוטו, למשל. אבל זה לא אומר כלום ולא הופך אותם בהכרח לגולדיגרים.
ונשאלת השאלה - אם כולן כבר ממילא עושות זאת, למה הן צריכות מאמרי הדרכה מפגרים?
יש הרבה כתבות סנסציוניות באינטרנט, עם תוכן צהוב שאמור למשוך קוראים. השאלה קוראים מאיזה סוג (זה בטח לא סוג החומר שאני קוראת באינטרנט או בכלל, וברשותך אפילו לא נכנסתי לקישור) ולאיזה צורך.
אולי יפתיע אותך, אך כשאני בהמתנה אצל רופא או במספרה או בכל מקום אחר שיצא לי להיות בו, אני שולפת את הקינדל שלי ששמורים בו מאות רבות של ספרים ושתמיד נמצא איתי בתיק, ולא מציצה אפילו במגזינים הרכילותיים והזולים המונחים למכביר בחדר ההמתנה. ואני בטוחה שגם חלק גדול מהנשים שכן קוראות אותם בתור בידור לא מתייחסות למה שהן קוראות כאל משהו שהן אחר כך רצות ליישם בחיים שלהן.
יצא לי פה ושם לקרוא זבל כי הוא בכל מקום, אך לא זכור לי שאי פעם רצתי אחר כך ליישם אותו או התייחסתי אליו אחרת ממה שהוא: זבל קליל שנועד לבדר ולהסתקרן לרגע ושלא נשאר ממנו דבר בראש רגע אחרי שמסיימים לקרוא.
האם יש נשים שקוראות וגם מיישמות? האם יש גולדיגריות בעולם? אני בטוחה שכן, ולא מעט. השאלה, שוב, אם הן מייצגות את כל הנשים, וברור לי שלא.
רוב הנשים שיצא לי לדבר איתן במשך תקופות שונות לאורך החיים, מנערות צעירות ועד נשים בגיל העמידה והזקנה, דיברו קודם כל על אהבה, על רצון בילדים ולא להיות לבד, ולא על רצון ללכוד ביל גייטס. מה שלא אומר שאשתו של ביל גייטס, למשל, נמצאת איתו בגלל (או רק בגלל) הכסף. אני לא מכירה אותה אישית, אני מדברת בכללי.
אכן, כל אחד והשיקולים שלו.
 
אגב, כל אחד יכול לעשות חיפוש באינטרנט ולמצוא גישות

שמתאימות להשקפת עולמו. למשל, הינה אחד כזה.

אם כבר, לדעתי הרבה יותר קולע למטרה.
 
שלום
אני בזמן האחרון פחות מאמין ביצירת חברויות דרך זרים. הדרך הטובה למצוא חברים היא במסגרות חברתיות ובעיקר כאלה שעוסקות בנושאים שמעניינים אותנו. במסגרת מכירים את האדם, מדברים אתו ומוצאים אתו עניין משותף.
&nbsp
 
למעלה