שנה טובה לכולם!

שנה טובה לכולם! ../images/Emo74.gif

שתהיה לכולנו שנה טובה ורגועה של המון אהבה ובריאות ושגשוג (בכל תחום!). מה אתם מאחלים לעצמכם ולאחרים השנה?
 
איחולים לשנה החדשה

קןדם כל שנת בריאות, כי ללא בריאות אי אפשר לעשות כלום ואי אפשר להנות מכל מה שיש לנו .אחר כך , שנת אושר , כי כשאנחנו מאושרים , הסובבים אותנו מאושרים, ונוצר מעגל שמחה . שלישי במעלה , במערכת ההעדפות שלי, זה שנת צחוק...אם תחשבו על זה לשניה , הבילוי הכי מוצלח שלנו הוא כשאנחנו מספרים לכלם " איזה כיף היה....כמה צחקנו..."וחוץ מזה, הרופא שלי אמר שצחוק בריא לנפש ועוד הוסיף ואמר שנפש בריאה בגוף בריא ומכיוון שבריאות היתה ההעדפה הראשונה שלי, אני חשה שסגרתי מעגל.......וכולנו נהנה ונשמח....רק שכחתי את הברכה הגלובלית הכי חשובה ;שנת שלום ואיכות סביבתית. שנה מתוקה לכם , חברים.
 
זו שאלה טובה מאוד וחבל שאין תשובות

אני אישית לא מכירה בשליפה מנהגים של תרבויות אחרות בשנה החדשה אבל אשמח מאוד ללמוד. אז אם מישהו מכיר בכל זאת ורוצה לשתף - זה המקום.
 

yaelisam

New member
בסין

בפברואר- אז מתחוללת לה השנה החדשה- הם חוגגים בדרך רעשנית מלכלכת ומעיקה- המון המון המון המון המון המון זיקוקים. זה נמשך שבוע שלם, וביום החג עצמו זה נמשך לא פחות מ- 12 שעות ברציפות. אתה יכול להתחרש מזה, ובטח ובטח להרגיש כאילו עישנת תקופה של 10 שנים רצוף אחרי כל העשן הזה. אה כן- ואם תהית- גם באמצע הג'ונגל הם מעיפים זיקוקים. באמצע הג'ונגל!!!!!!!!!!!
 
אז בפברואר אני צריכה לשלוח לך

פקקי אזניים ואת מכשירי השמיעה הישנים של אחותי?
נו בטח שמעיפים זיקוקים באמצע הג'ונגל! אם לא שם אז איפה, הא?
 

yaelisam

New member
בפברואר אני מקווה לנסוע לעשות

משהו יותר נחמדמלשבתבביתולהתחרש... עוד לא החלטנו בדיוק מה נעשה...
 

ny22

New member
מנהל
שנה טובה לכולכם! ../images/Emo75.gif

אז דבר ראשון, שתהיה לכולכם שנה טובה ומתוקה! והאמת, יש כל-כך הרבה מה לכתוב, אז נאי פשוט אאחל שכל הברכות שחשבתם עליהם יתגשמו! ואני גם מאחל שבשנה הקרובה אהיה יותר בפורום... אכתוב יותר ואשתף יותר...
 
למעלה