שנה טובה לכול הבנות מבקשת עזרה

המבשלת

New member
שנה טובה לכול הבנות מבקשת עזרה

רוצה מאוד לסרוג בקרושה וילון למטבח החדש שלי, הבעיה שאני דיי מתחילה ללמוד לסרוג במסרגה אחת , קניתי מסרגה מספר 1.50 ויש לי חוט לנסיון שאני רוצה לנסות . אבל צריכה המלצה איזה חוט כדיי לקנות , וכמה חוטים בערך. הדוגמא מצורפת והמידות של החלון הם 1.40 ואורך 40-50 בערך רוצה לסרוג וילון כמו בדוגמא המצורפת רק בקצר יותר המתאים לחלון מטבח, מצרפת גם את החלון . חשבתי על אפור בהיר מאוד אבל הבנתי שאין אפשרות לקנות כזה. רק מה אתן אומרות ללכת על לבן . תודה אלה
 
אפשר לסרוג וילונות מחוטים שונים, גם כאלו

שלא מיועדים לסריגה - לדוגמא - חוטי רקמה, ואז תוכלי להסיר את מגבלת הגוון. זה כמובן משנה את המרקם הכללי. בחוטים המיועדים לקרושה עדין יש, עד כמה שאני יודעת, גוונים של לבן או טבעי. בעבר, כשסרגתי קרושה עדין, השתמשתי בעיקר בקונוסים של חוט ווג מס' 10, בטח ישנם כיום אפשרויות נוספות שיעלו כאן. הדוגמא לא מורכבת במיוחד והיא בהחלט יכולה להתאים גם למתחילות, את יכולה לתכנן לכל מידה רצויה, משום שיש כאן חיבורי מוטיב זהה - חיבורי מוטיבים בסריגה זה דבר חיוני לעניין. תעדכני אם צריכה עזרה בנושא.
 
שנה טובה, שתי תשובות לשאלתך

חוט אלבה יכול להתאים למס. המסרגה שקנית. יכול להיות שגם מקסים ואני בטוחה שיש עוד שאני לא מכירה. אל תתעסקי עם חוטי רקמה. הוילון יהיה מאד יקר והשזירה שלהם לא מתאימה. יש כיום הרבה חוטים לסריגה מאד דקים. רצוי שיהיו מכותנה. אני אוהבת לבן במטבח. כביסה טובה תמיד מחזירה את הלבן לנקודת ההתחלה. לכי עם מה שאת אוהבת. לגבי הוילון שבחרת. שימי לב, שהם מתחברים אחד לשני כלומר השורה האחרונה של השני מתחברת למוטיב הראשון. השורה האחרונה של השלישי מתחברת לשני. תחברי תוך כדי סריגה ובמידה ואת לא מסתדרת, אל תהססי ותשאלי בפורום. לחבר אחר כך את כולם זה סיוט די גדול.
 

המבשלת

New member
תודה בנות על התשובה המהירה רק עוד שאלה

בערך כמה עולה החוט הזה , וכמה כדורים אני צריכה , בערך . עכשיו שאלה לדרומיות או למי שיודעת , אני בחודש נובמבר יהיה באילת האם יש טעם להמתין ולקנות שם את החוטים האם יש משהיא שיודעת כמה עולה ואיפה יש חנות לצמר באילת . תודה ושנה בריאה , שלווה , ואם המון סריגה ויצירה אלה
 
חוטי אלבה עולים 10 שקלים ל-50 גרם

לדעתי תצטרכי בסביבות 10 חבילות אם את עושה לכל גודל החלון. באילת יש חנות אחת ויחידה לא יודעת את המחירים בה. אני חושבת שתקני איפה שיש לך חנות קרובה לבית. ובאלבה יש מליון גוונים גם אפורים.
 

natkh

New member
חוט אלבה

בהחלט הזול ביותר שמתאים לוילון כזה לפי כל הפרמטרים. הוא מאבד צבע עם הזמן, אבל אם את סורגת מחוט לבן החיסרון הזה מבוטל.
 
למעלה