שנה טובה מתפוז אנשים

שנה טובה מתפוז אנשים../images/Emo75.gif../images/Emo74.gif

צוות תפוז אנשים מאחל לכל הגולשים שנה טובה ומאושרת. הכנו עבורכם עמוד תכנים לחגים, הכולל מאמרים, אירועים ופסטיבלים בחופשות. המשך גלישה נעימה!
 
חג שמח לכווווולם!!

שתהיה לכולנו שנה טובה, וגמר חתימה טובה, שנעלה ונצליח בבחירות המוניציפליות כמו שהצלחנו בארציות, שהשנה החדשה תהיה שופעת הישגים וקביעת מטרות חדשות! ובקיצור, שלכולנו יהיה רק טוב! חג שמח!
- תראו איזה ארוחה הכנתי לכם!! לכולם ובאהבה- ליאור כינור.
 

Red R

New member
שנה טובה ! מלאה בשינויים לטובה! :)

שנה טובה ומתוקה לכולם! אני מאחל לכם שהשנה תצליחו בכל שתעשו תמצאו אהבה ותמצאו את האושר וכמובן שנצליח בבחירות המוניציפאליות ונצליח לשנות את פני החברה הישראלית במהרה בימינו אמן:) אוהב תמיד רם
 

ביאטה

New member
חג שמח ושנה טובה !

חברים !! הייתה זו שנת שינוי אמיתי, הראנו לכו-לם (לא מעט בזכותכם) מהו שינוי למה הוא טוב ולמה היה צריך אותו. הוכחנו לכולם שהעם רצה שינוי והעם קיבל - שינוי !!! אני מאחלת שהשנה הבאה תהיה שנת שינוי ומפנה אמיתי (וכבר כבר ב 28.10.03...), אני מאחלת לנו שתהיה זאת שנת שינוי ומפנה בתהליך המדיני, בתחום הכלכלי, בחברתי והצבאי !!! ולכם, אני מאחלת שתהיה זו שנת הגשמת חלומות, פריחה ושגשוג ! תחשבו מה היה טוב בשנה הקודמת ותעשו הכל טוב יותר בשנה הבאה !! תאהבו, תהיו מאושרים, תצליחו והעיקר העיקר תהיה מרוצים וגאים בעצמכם !!! שנה טובה !!!
 

גלי®

New member
שנה טובה , לחברי פורום "נוער שינוי"

מחברי פורום "שנות ה60" ...
 
שנה טובה, שקטה ומבורכת! ../images/Emo75.gif../images/Emo74.gif

ברכת שנה טובה לכל חברי נוער שינוי - שתהיה לנו שנה נפלאה של עשיה ותרומה, וגם של קצת שקט
שנה טובה לכולם!
 
למעלה