שני ספרים למועדון הקריאה של הפורום

Spirite

New member
שני ספרים למועדון הקריאה של הפורום ../images/Emo13.gif

בחרתי שניים כמייצגים חלק מהז'אנרים שאני קוראת - "אשתו של הנוסע בזמן", כמשתייך לז'אנר המדע הבדיוני, ו"במדבר וביער עד" - ספר הרפתקאות קלאסי, מומלץ לכל אחד. גיבוריו של הספר "אשתו של הנוסע בזמן" הם הנרי (הנוסע בזמן) וקלייר, אשתו. לרוב אני לא נוטה לכיוון רומנים, אבל זה סיפור אהבה מקורי ומפתיע שמתרחש תוך קפיצות בזמן, מילדותן של הדמויות עד לזקנתן. אני חושבת שהכריכה מבטאת את תמצית הרומן הכי טוב, אז אני לא אנסה לנסח מחדש: "כשהנרי פוגש לראשונה את קלייר, הוא בן 28 והיא בת 20. הנרי הוא ספרן הרפתקני; קלייר היא סטודנטית יפה לאמנות. הנרי מעולם לא פגש את קלייר קודם לכן; קלייר מכירה את הנרי מאז היתה בת 6." מאוד נהניתי ממנו וכשאסיים את הספר הנוכחי אני הולכת על קריאה שנייה. הספר השני, "במדבר וביער עד", מתרחש בסוף המאה התשע-עשרה, במצרים השרויה במלחמה, מרידות ומהומות תחת מנהיג המכונה "המהדי". שני ילדים, סטאש הפולני בן ה-14 ונֵל האנגלייה בת ה-8, נחטפים בידי כנופייה הלוקחת אותם דרך מדבר, ג'ונגל וסכנות אינספור, כולל מחלת הקדחת. הספר, בנוסף להיותו ספר הרפתקאות לילדים ולמבוגרים, כולל תפיסת עולם הנוגעת לדת, מוסר וחברה המועברת בעקיפין דרך דמויות ססגוניות. הסיפור מקסים והוא אחד היחידים שקראתי יותר מתשע פעמים
אני מקווה שהצלחתי להעביר לכם קצת מהאהבה שלי לספרים והערכתי לספרים אלה ספציפית - ספרים נפלאים שיעניקו הנאה לכל הקורא אותם!
 
באמת שמעתי מלא דברים טובים על אישתו של

הנוסע בזמן. הוא ברשימת הקריאה שלי כבר המון זמן האמת, אבל איכשהו תמיד יש משהו אחר שאני בדיוק קוראת.
על השני דווקא עוד לא שמעתי, אבל סתם מעניין אותי (אם זה לא ספויילר גדול מדי): מה פולני ואנגליה עושים במצרים? גם לא ידעתי שיש שם ג'ונגלים בכלל, זו לא ארץ ממש מדברית?
 

Spirite

New member
לא בטוחה שזה ספויילר, אבל נקרא לזה כך.

ההורים של שני הילדים עובדים במצרים כמהנדסים. ומצרים זו אכן ארץ מדברית, הילדים בדרכם מגיעים ל"יבשת השחורה" - לאפריקה.
 

dairy milk

New member
הו, אוקיי ../images/Emo220.gif

טוב, את אשתו יש לי במקרה בבית ואין מה להכביר עליו מילים, הוא מצוין וזהו. את השני למען האמת אני לא מכירה, אבל אשמח לנסות ואראה אם יש לנו את זה במקרה בספריה העירונית. תודה!
 
למעלה