"שני תלמידי ישיבה נפצעו קשה בתאונה"

"שני תלמידי ישיבה נפצעו קשה בתאונה"

(מתוך חדשות בקהילה ט"ז אב תשס"ג) "שני תלמידי ישיבה נפצעו קשה בהתהפכות ריכבם לתהום בעומק 20 מטר, בצומת פת בירושלים. הבחורים שכרו את הרכב לימי 'בין הזמנים' יצאו לכיוון הצומת במהירות מופרזת, כשבסיבוב הרכב התהפך מספר פעמים ופרץ את הגדר לכיוון התהום. רבנים קראו להזכיר שוב את הסכנה הכרורכה בכך שצעירים שוכרים רכבים."
 
לצערנו הרב זאת לא הפעם הראשונה

ששומעים את זה. מה קורה לתלמידי הישיבות כשהם יוצאים ל"בן הזמנים"? נכון שרוצים להתפרק אבל לא צריכים לסכן את החיים בגלל זה. מה עם "ונשמרתם"?
 
לענ"ד.........

אנחנו מחטיאים מעט את המטרה..... הנערים האלה - בגיל המרד - ההתבגרות, לא מרתיע אותם איסור של רב זה או ראש ישיבה אחר, הם בטוחים שאף אחד לא יתפוס אותם ולהם לא יקרה כלום. מאידך, לא נעשה מערך חינוכי מתאים כדי להסביר ולהמחיש להם את עצמת הסכנה שבאחיזה בהגה. וזה חינוך כמו כל חינוך, וחבל על כל קרבן נוסף........ ברכה והצלחה.
 
אתה צודק

קראתי באחד העיתונים שדיברו על התופעה הזאת. שאלו את אחד מראשי הישיבות איך זה שהם לא מתריעים כנגד זה. אמר אותו ראש ישיבה שהם דוקא כן מזהירים נגד זה אבל...לא כולם שומעים. עכשיו קראתי שמרן אלישיב החליט להלחם בתופעה הזאת והוראה לראשי הישיבות שמי שיתפס יזרק מהישיבה.
 

sarav55

New member
תגידו מי המציא את בן הזמנים הללו

זה פשוט מכה שאינה כתובה באף מקום בן הזמנים אין לימודי קודש הילדים יוצאים לעשות ככל העולה על רוחם ואין פוצה פה ואין מצפצף הילדים שלנו ממש מסכנים ואומללים ומחפשים ברחובות דברים ממש לא טובים
 

sarav55

New member
אתה צודק אבל לא כולם הולכים לשם

זה פשוט לא יאומן איך הילדים מסתובבים ברחובות פשוט פורקים עול או סתם מסתובבים זה ממש לא הגיוני צריך לתת על כך את הדין כל מי שמוציא אותם כך.
 
למעלה