שנת לימודים מוצלחת לכולם ! מקרה שקרה לי היום

sombol1

New member
שנת לימודים מוצלחת לכולם ! מקרה שקרה לי היום

הבוקר התחילה שנת הלימודים החדשה תשע"א ! שיהיה בהצלחה לכולם ! והלוואי ובתי הספר ומערכת החינוך תתאים את עצמה לילדינו ולטבע שלנו מקרה שקרה לי היום שאולי מתאר קצת את הטבע האנושי שלנו הלכתי עם יובל בן ה3 לגן הגן מוכר לו זה גן משנה שעברה שהעלה את גיל הילדים אליו אבל בכל מקרה אני נכנס איתו יש המון ילדים והורים אני אומר לו בוא נשב פה בשולחן נרכיב פאזל יחד עם הילדים.... הוא נדבק אלי ואומר לי לא לא רוצה הגננת אומרת לו בוא תעזור לי ולילדים להכין פה משהו.... הוא נדבק אלי ולא מגיב לגננת בכלל אני מסביר לו שאני צריך ללכת לעבודה ושהוא צריך לשחק עם הילדים הוא נדבק אלי עוד יותר ואז הוא רוצה בפינה הרחוקה רחוקה איפה שאין אף אחד את המחשבים של הגן אני הולך איתו לשם הוא תופס כסא מתיישב ליד מחשב עוזב לי את היד ולוקח את העכבר של המחשב מזהה אייקון של משחק מוכר ומייד כאילו צולל לעולם שלו ! עולם שכולו שלו שבו הוא שולט על הכל והוא מזיז את הכל והכל פועל לפי הרצונות שלו אני אומר לו טוב אז אני אלך לעבודה ? הוא בקושי מסתכל ואומר כן לך ! מה דעתכם ?
 
../images/Emo237.gifדור האייפון והמחשב

אין ספק שזאת השפה של הילדים כיום, זה מוטבע בהם, הם עושים בפשטות גמורה מה שלי לוקח ללמוד חודשים, זה טבעי להם כמו שלי טבעי הטלפון הרגיל בבית כשנולדתי, לכן צריך לפתח משחקים איכותיים ולחשוב מה רוצים להעביר להם בהם ולא שיהיו מוצפים במשחקים שמטמטמים את המוח או משחקים אלימים או שיהיו חשופים לכל הפרסומות ולאתרים באינטרנט שנת לימודים נפלאה!
 
וואלה הילד שלך מצא תענוג..אז הוא שיחרר אותך

אתה התענוג הראשון שהוחלף באחר.הפכת מיותר כי הוא מצא משהו אחר יותר מעניין לעשות....:) מה שאני חושבת שקשה לו ההסתגלות כמו לרוב הילדים בגן החדש/ישן אבל הוא ימצא את מקומו וגם הרחק מהמחשב עם כל הילדים צריך לתת לו קצת אויר וזה יסתדר.אפשר להעיר לגננת לשלב אותו בעדינות עם כולם. אתה שואל/מספר כי אתה רואה בעיתיות מסוימת ?לי נראה נורמלי לחלוטין ההתנהגות שלו.
 
למעלה