שעות עבודה

שעות עבודה../images/Emo133.gif

האם אתם עובדים בדיוק את השעות שלכם, או שאתם נשארים לעבוד יותר שעות? האם אתם מתוגמלים על שעות נוספות או שמתקזזים איתכם על שעות נוספות שנתתם ללא תמורה כספית?
 
עונה ראשונה../images/Emo47.gif

במהלך שנות עבודתי. נתתי שעות נוספות רבות ללא תרומה. היה חשוב לי להתקדם, להספיק וללמוד כמה שרק ניתן. רציתי להיות מוערכת, והאמת שלא היה אכפת לי כי אהבתי מה שאני עושה. עם הזמן היה ברור לכולם שאני עובדת שעות מטורפות. לא היה אכפת לי כי אני די וורקהולית. היום אני אמא לתינוקת, אני לא ממש יכולה להרשות לעצמי לעבוד שעות נוספות. בעבודה כבר מכירים אותי, ויודעים שאני רצינית בעבודה, יחד עם זאת אני כבר לא יכולה לעשות עבודה של שני אנשים, אנחנו מגייסים עובד נוסף כי אנחנו גם מתרחבים והעבודה גדלה. היתרון הוא שאפשר גם לעבוד מהבית קצת. כי המחשב יותר איטי, וגם אין זמן בגלל התינוקת. במקביל יש לי את הפורום הזה שאני מאוד אוהבת, אני יכולה לתרום בו מהידע שצברתי עם השנים. אני מרגישה שאני בזאת תורמת לקהילה. אשמח אם יהיו יותר גולשים בפורום. בברכה, לביאה.
 
אני עובדת הרבה יותר מהשעות שלי

מצד אחד לא משלמים לי נוספות (אני עובדת גלובלי), מצד שני, השכר שלי גבוה ואני נותנת מכל הלב. ומצד שלישי, הבוסים שלי רואים ומעריכים.
 
למעלה