קבל תצ"איש איפשהו מפה שמראה איך זה אמור להראות
לעומת איך זה נראה היום? (וסליחה אם הועלה דבר כזה לפורום ופיספסתי בשל אי עקיבה מספקת)
קבל תצ"איש איפשהו מפה שמראה איך זה אמור להראות
לעומת איך זה נראה היום? (וסליחה אם הועלה דבר כזה לפורום ופיספסתי בשל אי עקיבה מספקת)
וכך זה נראה בשטחקבל תצ"א
הכנה למעבר נוסףשעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
להולכי רגל ולהולכי על 4?הכנה למעבר נוסף
בקרבת גשר כביש 40. הפעם מדובר במעבר להולכי רגל עבור האוכלוסייה הבדואית שבסביבה.
בתוך השטח המגודר (עדיין) של מתחם תעבורהשעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
מדהים. התמונה הזאת ממחישה באיזה קטע קצרבתוך השטח המגודר (עדיין) של מתחם תעבורה
ניתן להבחין ליד הגדר הרחוקה במבנה טומאה שהוקם בפיקוחה של אתרא קדישא. המבנה משתרע על רוחבן של שתי המסילות העתידיות, ומאז צילום התמונה נוצקה שכבת הבטון העבה בהתאם ל"מדריך להכנת מבנה טומאה", שפורסם כאן לא מכבר.
מבנה טומאה במתחם תעבורה.שעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
מבנה טומאה במתחם תעבורה.
גם כאן, מאז צולמה התמונה, נוצקה שכבת הבטון העבה. ע"ג שכבה זו יונחו האלמנטים (מיד נפגוש בהם) המהווים את החלק המרכזי והחשוב ביותר של המבנה מבחינתה של אתרא קדישא.
כמה, שלדעתי אתה צודק.
אגב, יש יתרון טכני כלשהו בהנחת מסילותמבנה טומאה במתחם תעבורה.
גם כאן, מאז צולמה התמונה, נוצקה שכבת הבטון העבה. ע"ג שכבה זו יונחו האלמנטים (מיד נפגוש בהם) המהווים את החלק המרכזי והחשוב ביותר של המבנה מבחינתה של אתרא קדישא.
כן, עושים את זה במסילות מהירות למשל,אגב, יש יתרון טכני כלשהו בהנחת מסילות
על מבנה בטון עבה? אני מאמין שמסילה תוכל לעמוד בעמוסים טוב יותר ותהיה עמידה יותר לאורך זמן. אין ספק שזה לא מוצדק כלכלית, אך בכל זאת חצי נחמה...
דאבל דק טילטינג ברמלהשעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
דאבל דק טילטינג 2שעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
הממ, מוזר לראות ברמלה רכבת לבינימינה...דאבל דק טילטינג 2
בתי קברות או בית קברות אחד?שעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
הפסקה- המשך יבוא מחר.בתי קברות או בית קברות אחד?
שימו לב: מעברה של החומה, בצדה השמאלי של התמונה, מצוי בית קברות מוסלמי. במרחק קצרצר משם ניתן להבחין בתוואי מתחם תעבורה שגם שם נמצאו קברים. אמנם הקברים שבמתחם מתוארכים ע"י רשות העתיקות לתקופה קדומה יותר מזו של בית הקברות שמעבר לחומה, אך ההשערה שלי היא שמדובר בשטח שהיה ידוע כבית קברות והתרחב במשך השנים לעברו השני של הכביש, שלא היה קיים, כמובן, בתקופה מוקדמת יותר. ברכבת יש הטוענים שהעיקול החד בתוואי העותומאני, ליד גשר כביש 40, מרמז על כך שבית הקברות היה מוכר לצרפתים שבנו את הקו. מעניין.
תודה, בועז! מחכה כבר להמשך.הפסקה- המשך יבוא מחר.
תמונות מעולות. יישר כוחהפסקה- המשך יבוא מחר.
תודה רבה! מצפה להמשך..הפסקה- המשך יבוא מחר.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.