שעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.

מצב
הנושא נעול.

davidfainshtein

Member
מנהל
שעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
תודה על התמונות!
 

down under

New member
שעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
תמונה מדהימה !
 

בועז ל

New member
שעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
ממשיכים- אלמנטים בתחנת רמלה.
בתחנה נמשכת העבודה על פירוק מוקש הקברים. אז מה היה לנו שם? שני מבני טומאה שהושלמו, באורך 50 מ' כ"א מתחת למסילה הפעילה + שני מבנים מקבילים הנמצאים בשלבי סיום מתחת לתוואי המסילה הנוספת + חפירה (בלבד) שהושלמה מתחת לרציף החדש עבור מבנה נוסף + הסרת ריצוף מהרציף הישן לקראת ביצוע חפירה עבור מבנה טומאה נוסף. בסה"כ מדובר בשישה מבני טומאה במתחם התחנה. בינתיים (טפו טפו טפו בחזקת חמסה, כמקדם ביטחון מיסטי
) ניתן לומר שהתחנה צועדת אט-אט לקראת שחרורה. בחמישה מבנים מתוך השש צלחה הרכבת את שלב החפירה הקריטי (מבחינתה של אתרא קדישא, כמובן) וכעת נותר לקוות שגם החפירות האחרונות (מתוכננות לסופ"ש זה) עבור מבנה הטומאה שמתחת לרציף הישן יעלו חרס בלבד (תרתי משמע). בתמונה מלפני כשבוע פלוס: אלמנטים מבטון מונחים על משטח הבטון מתחת לתוואי המסילה החדשה. שימו לב לרמת הגימור הגבוהה של האלמנטים, הנמדדים ע"י אתרא קדישא בדיוק של מילימטרים.
 

בועז ל

New member
שעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
סמי, הכנסת לו את האלמנט?
שימו לב לאלמנט. מסת בטון כבירה כפול עשרות בכל מבנה טומאה. במתחם תעבורה, אגב, האלמנטים יהיו גדולים יותר וברוחב שתי מסילות. כמה כסף יעלה לנו כל הסיפור הזה? עד שאפרסם את הנתון, אתם יכולים רק לנחש בינתיים.
 

amit1270

New member
סמי, הכנסת לו את האלמנט?
שימו לב לאלמנט. מסת בטון כבירה כפול עשרות בכל מבנה טומאה. במתחם תעבורה, אגב, האלמנטים יהיו גדולים יותר וברוחב שתי מסילות. כמה כסף יעלה לנו כל הסיפור הזה? עד שאפרסם את הנתון, אתם יכולים רק לנחש בינתיים.
כמה שיעלה....
שיורידו את זה מהכסף שהולך לבד"צ על כשרות "מהדרין" ובא לציון גואל.
 

בועז ל

New member
שעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
לקראת סיום
מבנה הטומאה והשרשור: אחד משני מבני הטומאה בשלבי סיומם. המבנה נעטף ונאטם ביריעה פלסטית עליה יונח מצע שעליו יונח הרבד הקדוש. ביצוע המבנים נעשה במהירות ראויה לציון, ואני מניח שמאז צולמה התמונה הספיקו העובדים לכסות את המבנה הזה והנוסף (במצב זהה), שאינו נראה בתמונה.
 

בועז ל

New member
שעטנז תשתיות ורכבות - לבקשת דניאל בוכמן.
להלן מספר תמונות שצילמתי באחרונה מכל מיני אתרים, אך אפתח תחילה בתמונה של ר"י דווקא המוקדשת לדניאל בוכמן היקר. כל הזכויות לתמונה זו שמורות לרכבת ישראל וחברת אלבטרוס ואין לעשות בה שימוש ללא אישורן.
תמונת סיום באדיבות רכבת ישראל ו"אלבטרוס"
מוקדשת לדניאל בוכמן, שמצפה לו הפתעה גדולה בקרוב
 

בועז ל

New member
עוד תמונה מדהימה
האם היא צולמה מראש עגורן (מה שבטעות מכונה בעממיקו מנוף)?
אהלן, קובי!
הרשה לי לשער שנוף המגדלים שברקע הוא זה שמהנה אותך. אי לכך, קבל תמונה נוספת עם מוטיב המגדלים באדיבות רכבת ישראל והמסוק של אלבטרוס.
 

amit1270

New member
אהלן, קובי!
הרשה לי לשער שנוף המגדלים שברקע הוא זה שמהנה אותך. אי לכך, קבל תמונה נוספת עם מוטיב המגדלים באדיבות רכבת ישראל והמסוק של אלבטרוס.
מסכנה המסילה השלישית...
נושאת על כתפיה הצרות 3 מסילות וקו פרברי שוקק (בעתיד). בסלילת מסילת האיילון הרביעית ננוחם?
 

down under

New member
אהלן, קובי!
הרשה לי לשער שנוף המגדלים שברקע הוא זה שמהנה אותך. אי לכך, קבל תמונה נוספת עם מוטיב המגדלים באדיבות רכבת ישראל והמסוק של אלבטרוס.
תודה רבה (הן על התמונות והן על ההסבר)
אכן המגדלים אבל ממש לא רק הם. יש כאן ניגודיות צבעים, יש קומפוזיציה שלמה ויש גם ניגודיות בתוכן בין בתים נמוכים, בתים ישנים תעשייתיים ומגדלים חדשים וישנים. שילוב של הכל ושל שמיים כחולים וכן, יחסית, הרבה ירק (הרבה מאוד עצים).
 

davidfainshtein

Member
מנהל
תודה רבה (הן על התמונות והן על ההסבר)
אכן המגדלים אבל ממש לא רק הם. יש כאן ניגודיות צבעים, יש קומפוזיציה שלמה ויש גם ניגודיות בתוכן בין בתים נמוכים, בתים ישנים תעשייתיים ומגדלים חדשים וישנים. שילוב של הכל ושל שמיים כחולים וכן, יחסית, הרבה ירק (הרבה מאוד עצים).
רק שהשמים לא כחולים,
אלא, מלאים פיח.
 

easylivin

New member
תמונת סיום באדיבות רכבת ישראל ו"אלבטרוס"
מוקדשת לדניאל בוכמן, שמצפה לו הפתעה גדולה בקרוב
תודה רבה, בועז! מחזיק אצבעות
לרכבת ולנוסעים בקו הבאר-שבעי, המשוועים לקו כפול ומהיר כבר בסוף השנה. אין ספק שמדובר במשוכה לא קלה שצריכים לעבור והיא כבר עלתה לנו ביוקר, ועלולה לעלות עוד יותר ביוקר (בוא נקווה שלא).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה