שערוריית מוסך הונדה

avivabot

New member
שערוריית מוסך הונדה: לפני 8 חודשים קניתי מהונדה אופנוע חדש CBR 650R לפני כמה חודשים האופנוע התחיל להשמיע זמזומים ורעשים מכיוון המנוע/ שלדה במהלך נסיעה בסל"ד ספציפי 4000-6000 סל"ד. הלכתי למוסך. הם אמרו שהם לא שומעים שום דבר מתחו לי את השרשרת ושחררו אותי לדרכי. כמובן שהדבר לא עזר והרשרושים נשארו. כעבור כמה ימים חזרתי שוב למוסך והתלוננתי שוב. נציג המוסך רכב שוב על האופנוע, עשה מס חיזוקים לדבריו לברגים באופנוע, ושחרר אותי. שוב הדבר לא עזר והרשרושים נשארו. לאחר כשבועיים שבתי בשלישית למוסך כשהפעם ביקשתי ממנהל המוסך באופן אישי לטפל בבעיה. הוא הבטיח לטפל. האופנוע שכב במוסך 3 ימים תמימים. הורידו את המנעול שהיה על האופנוע בטענה הזויה שהוא זה שגורם לרשרושים הבטיחו לי שהבעיה טופלה והאופנוע תקין. והפלא ופלא- הרשרושים נשארו והבעיה לא טופלה. כעבור כשבוע שבתי שוב למוסך. הפעם דיברתי עם מנהל שירות הלקוחות בהונדה שהבטיח לטפל באופנוע אישית. האופנוע שכב עוד יומיים במוסך. הורידו לי הסליידרים של האופנוע בטענה שהם שגורמים לרשרושים. ואכן הרשרושים נעלמו לכמה ימים, ושבו שוב כעבור שבוע וביתר שאת. האם הגיוני שהמוסך הראשי של הונדה לא מסוגל לטפל בבעיה שעל פניו לא אמורה להיות מסובכת, או שמא לא מעוניין לטפל בה? מתוך הנחה שאני פשוט אתייאש ואוותר?? שוחחתי עם חבר שעובד בחברה , והוא אמר דבר שהדהים אותי. המדיניות של החברה והמוסך הוא לא לטפל בתקלות טורדניות מהסוג הזה, אלא להכחיש ולהתעלם עד שהלקוח יתאייש או פשוט יחליף אופנוע. אז אני ממש לא מתכוון להתאייש או להחליף אופנוע חדש שקניתי ושהוא באחריות החברה. ואני מצפה מהמוסך לקחת אחריות ולטפל בתקלה ולקבל CBR כמו ש CBR צריך לנסוע !
 

GoldenEyes

Well-known member
שערוריית מוסך הונדה: לפני 8 חודשים קניתי מהונדה אופנוע חדש CBR 650R לפני כמה חודשים האופנוע התחיל להשמיע זמזומים ורעשים מכיוון המנוע/ שלדה במהלך נסיעה בסל"ד ספציפי 4000-6000 סל"ד. הלכתי למוסך. הם אמרו שהם לא שומעים שום דבר מתחו לי את השרשרת ושחררו אותי לדרכי. כמובן שהדבר לא עזר והרשרושים נשארו. כעבור כמה ימים חזרתי שוב למוסך והתלוננתי שוב. נציג המוסך רכב שוב על האופנוע, עשה מס חיזוקים לדבריו לברגים באופנוע, ושחרר אותי. שוב הדבר לא עזר והרשרושים נשארו. לאחר כשבועיים שבתי בשלישית למוסך כשהפעם ביקשתי ממנהל המוסך באופן אישי לטפל בבעיה. הוא הבטיח לטפל. האופנוע שכב במוסך 3 ימים תמימים. הורידו את המנעול שהיה על האופנוע בטענה הזויה שהוא זה שגורם לרשרושים הבטיחו לי שהבעיה טופלה והאופנוע תקין. והפלא ופלא- הרשרושים נשארו והבעיה לא טופלה. כעבור כשבוע שבתי שוב למוסך. הפעם דיברתי עם מנהל שירות הלקוחות בהונדה שהבטיח לטפל באופנוע אישית. האופנוע שכב עוד יומיים במוסך. הורידו לי הסליידרים של האופנוע בטענה שהם שגורמים לרשרושים. ואכן הרשרושים נעלמו לכמה ימים, ושבו שוב כעבור שבוע וביתר שאת. האם הגיוני שהמוסך הראשי של הונדה לא מסוגל לטפל בבעיה שעל פניו לא אמורה להיות מסובכת, או שמא לא מעוניין לטפל בה? מתוך הנחה שאני פשוט אתייאש ואוותר?? שוחחתי עם חבר שעובד בחברה , והוא אמר דבר שהדהים אותי. המדיניות של החברה והמוסך הוא לא לטפל בתקלות טורדניות מהסוג הזה, אלא להכחיש ולהתעלם עד שהלקוח יתאייש או פשוט יחליף אופנוע. אז אני ממש לא מתכוון להתאייש או להחליף אופנוע חדש שקניתי ושהוא באחריות החברה. ואני מצפה מהמוסך לקחת אחריות ולטפל בתקלה ולקבל CBR כמו ש CBR צריך לנסוע !
מזכיר לי עם האוטו שקניתי , אחרי 4 חודשים רעשים בלי פוסקים , 6 ביקורים במוסך הראשי וכלום , מטרטרים את הלקוח , ממציאים דברים לא קשורים , אחרי מכתב קצר מעו"ד לקחו את הרכב לחודש , במהלכן הוחלף מנוע , ובא לציון גואל.
ברור שהונדה מחוקה אצלי
 
למעלה