שעת איסוף מוקדמת בהסעות- עד כמה?

חגית35

New member
שעת איסוף מוקדמת בהסעות- עד כמה?

מהי שעת מינימום הכי מוקדמת לאסוף ילד מתחנת הסעה לחינוך המיוחד? האם 7:10 זה לא מוקדם מידי? אולי ליקטו יותר מידי ילדים בקו שלנו ובגלל זה השעה כה מוקדמת? וברצוני לדעת כי זה די קשה כה מוקדם לטרטר ילדים אבל השאלה מה אומר החוק אם בכלל בנושא זה? תודה!
 

מיכל שב

New member
בסעיף 1.6 בחוזר המנכ"ל

מצויין כי ניתן לבצע רק איסוף אחד של ילדים (או עד שניים בהתאם לכמות הילדים שזקוקים להסעה). אני מניחה שבגלל זה האיסוף יוצא בשעה מוקדמת כל כך
http://www.education.gov.il/edun_doc/sd10ak3_3_4.htm
 

אורזיגל

New member
לא חושבת שיש שעת מינימום, זה

זה תלוי במספר הילדים בהסעה, ביעדים ובמרחקי הנסיעה. את הבן שלי אוספים בשעה 7:20, את הילדה שלפניו ב-7:15 והילד הראשון ב-6:55.
 

זהבה נ

New member
שעות איסוף

אין מוקדם מידי בחינוך המיוחד(לצערנו ההורים)... יש לי אין ספור דוגמאות לתת לך כאן בכדי להבין או להבהיר את הנושא. אבל ראוי שנבין שחברות ההסעים הן חברות פרטיות המועסקות ע"י הרשויות המקומיות ולכן כל התלונות אמורת להתנקז אל האחראי על ההסעים ברשות המקומית שאליה את שייכת, בן אם זה היכן מורידים תלמידיםאו באיזו שעה אוספת ההסעה את התלמיד. יש משתנים בכל יישוב והכל הנו נגזר של היכן נמצא בית הספר, תקופות מסוימות אני זוכרת שבני היה יוצא מהבית בשעה 06.30 בבוקר למסגרת של חינוך מיוחד שאם אני זו שהייתי אמורה לקחתו הייתי יוצאת כשעה מאוחר יותר. אני הפסקתי לחפש אחר היגיון, זה לא הולך כל עוד זה תלוי תקציב, אין היגיון ובטח שאין חוקים... דבר אחחד ראוי שתדעי זה שבמידה ויש לך בעיה כתבי עליה והתלונני בכתב מול האחראי על ההסעים ברשות המקומית על מנת שהנושא יטופל מול הזוכה במכרז על ההסעה, כי במידה ולא יתלוננו ההורים, זה סימן שהכל כשורה ולא תמיד מנהלי חברות ההסעה יודעים מה אנו אמורים לקבל מהם וברשות המקומית בעת בואם לחידוש המכרז אז אין ברקורד של אותה חברה את התלונות על כל "המחדלים הקטנים" .... ואם את כבר כותבת אל תשכחי את ההעתקים לאחראיים על ההסעים מטעם משרד החינוך במחוזות השונים והאחראית הראשית במשרד בירושליים, אשמח לתת לך את השמות של הנוגעים בדבר במידה ותבקשי. בהצלחה ושנה טובה לכם.
 
למעלה