שפה לועזית שניה

שפה לועזית שניה

סורי על השאלות המרובות אני פשוט אוסף מידע ככל שביכולתי, אקווה שאוכל מהשנה הבאה אני לעזור לגולשים ולסטודנטים לעתיד. אני מתעניין בלימודי גרמנית. רציתי לשאול האם אוכל לקחת קורס בשפה הנ"ל במהלך לימודיי ואם כן אז באיזה שלב? לציין שאני רמה 0 ולא מכיר אף מילה אבל רוצה ללמוד, ודבר נוסף שחשוב לציין שאני הולך ללמוד במחלקה חד חוגית שלא קשורה בעליל ללימודי השפה הנ"ל-פיזיותרפיה. אשמח לקבל פירוט האם יש קורסים בגרמנית באוניברסיטה ואיך הם, כמה נק"ז והאם ניתן ללמוד את השפה? תודה
 

stkachov

New member
אני אצטרף ואכליל

שאלה כללית לגבי לימודי שפות: האם ניתן להרשם לכל קורס בלימודי שפות בקרוס העשרה שהוא לא חלק מהמערכת המומלצת של החוג שלך? האם זה מתבטא בתשלום נוסף על התואר?
 
הבהרה

לקחתי את הקורס כקורס בחירה כללי לכל דבר (בחוג שלי אין הגבלה או המלצה על קורסים כללים שחד-חוגיים לוקחים מכל קורסי הבחירה שבחוגים אחרים). ייתכן שבחוגים אחרים זה שונה, איני יודעת.
 
אפשר לקחת גרמנית למתחילים

נקווה שהמורה רנט דובארט עדיין מלמדת. אין צורך בידע קודם כלל, יש 4 שעות שבועיות (קורס שנתי) ומדי פעם שיעורי בית וכל זאת תמורת נקודה אקדמית אחת לסמסטר. כחד חוגי[1] נרשמתי בלי בעיה בזמנו, אני א יודעת מה המצב עם דו חוגיים. ------ [1] שלא קשור כלל לגרמנית, פרט אולי בעקיפין דרך פרויד.
 

I Was Hoping

New member
לקחתי גרמנית שלוש שנים

אצל רנטה המקסימה. היא עדיין מלמדת. תציץ ברשימות הקורסים באתר של המחלקה לשפות זרות, זה דיי מפורט שם. אפשר להתחיל מרמת המתחילים הבסיסית ביותר. מדובר בשני שיעורים בשבוע.
 
למעלה