שקר הפמיניזם - הפליית הגברים

ai27

Well-known member
היא לא אשמה שאתה סמרטוט רצפה נואש.
זה כנראה מה שהיא חיפשה. כשאישה מחפשת עליונות, היא דורשת קודם כל שוויון.


אישה חכמה לעומת זאת, לא דורשת כלום.
רק מסייעת לבן הזוג להבין מה כדאי שיעשה.
הרי אף גבר לא רוצה בת זוג מותשת ועצבנית
 

ai27

Well-known member
שקר הפמיניזם - הפליית הגברים

שלום רב
לפני כמאת שנה נכנסתי למערכת יחסים עם אישה שהגדירה את עצמה כפמיניסטית עצמאית וחזקה, בוגרת וכו.
הבהרתי לה עוד בהתחלה כי חשוב לי שוויון מלא בזוגיות, פמיזים או לא, אנחנו שווים. והיא מצידה הסכימה והבהירה לי כי מבחינתה גבר ואישה שווים בכל.
לאחר מכן הרצתי כמה מבחנים פשוטים כדי לראות אם היא דוברת אמת,
בדייט הראשון אני שילמתי על הכל, ובדייט השני שלפתי ארנק והתחלתי "לחפש כסף" בתקווה שהיא תראה קצת יוזמה לכיוון "בוא נשלם חצי חצי" או "עזוב אני ישלם כי אתה שילמת בפעם הקודמת", אך היא לא הראתה שום סימן לשיוון בכל הקשור לתשלום בדייטים. למרות שמעולם לא העלתי את הנושא מולה, עם הזמן היה ברור לי שעד כמה שהיא אומרת שהיא פמיניסטית ושוויונית, היא עדיין "מעגלת פינות". כמו תיקון טריס אצלה בבית, לדבריה זאת עבודה של גבר, למה? ככה.. למרות שאני בתור "גבר" כן הייתי מנקה, שותף כלים, מבשל, ועושה בכללי כל דבר שנחשב ל"עבודת אישה", פשוט כי היא ביקשה ואני עשיתי, לא היה לי בעיה עם זה, צריך לשתוף רצפה אז שותפים...
מפה לשם, השלמתי עם העובדה שכלכלת הבית היא על חשבוני, כמו גם "שוויון" בנטל המשק בבית. אך זה לא נגמר בזה!
לאחר זמן מה החוזה שלה בדירה עמד להסתיים, ביקשתי שנשכיר דירה, ביחד (כבר היינו במערכת יחסית יציבה) איפשהו בין איפה שהיא רוצה לבין איפה שאני רוצה, גם פה היא הכריזה כי היא לא זזה מטר מההורים שלה, ולא ממש עניין אותה שההורים שלי נמצאים במרחק שעה וחצי נסיעה, למרות שהבהרתי לה כי חשוב לי ליהיות כמה שיותר קרוב להורים, היא התעקשה להשכיר דירה 2 דקות מההורים שלה. פה גיליתי שיש בה צד תלותי חזק להורים שלה והפחד שלה להתרחק מהם.
ופה גם הבנתי שבכלל לא מדובר באישה חזקה ועצמאית ושיוויונית, אלא באחת שחייה בסרט שהיא כזאת, או אחת שרוצה ליהיות כזאת בלי באמת ליהיות כזאת רק כי זה נראה טוב בסטטוס שלה בפייסבוק.
בשלב מסויים חתכתי, נפרדנו וזהו.

זאת לא הפעם הראשונה שאני נתקל בנשים "פמיניסטיות" שהן פמיניסטיות רק כשזה מתאים להן, לפניה הכרתי אישה צעירה מירושלים, לפני הדייט היו לנו הרבה שיחות טלפון והיה כימיה והכל היה אחלה, כאשר החלטנו על דייט קבענו שנעשה אותו בת"א, שזה 30 דקות מהבית שלה, ושעה מהבית שלי (סוג של "באמצע"), בערב הדייט היא שאלה מתי אני בה לאסוף אותה מהבית בירושלים, די הופתעתי בהתחלה, אך לאחר שהיא הבהירה לי "שזה נהוג שגברים אוספים אותה מהבית בדייט הראשון" נתנתקתי את השיחה ובזה זה נגמר.

האמת, זה עצוב כי אני נתקל בתופעה הזאת באופן קבוע
אישה שאומרת שהיא עצמאית ושוויונית, זה ככה רק על הנייר, בפועל זה לא,
למה? אלוהים יודע, כמה קשה זה להכנס לרכב ולנסוע לדייט? או לשלם חצי חצי? לא כי אני קמצן, חס וחלילה, אלא פשוט כי אני לא חייב חייב לכן שום דבר?

דבר שמביא אותי לנושא הפליית הגברים
אני אומנם בן 33 וכבר מזמן שלא יצאתי למועדונים, אבל חברים שלי כן יוצאים, ואני מכיר בעלי מועדונים ויחצנים ומפרסמים, וזה מאוד נפוץ לדוגמה לגבות תשלום מגברים אבל נשים נכנסות בחינם, נשים מקבלות שתיה חינם וגברים צריכים לשלם, וכו. אני לא אומר שזה לא טוב, אין לי בעיה לשלם, לא חסר לי, אבל כל אישה שנכנסת למועדון בחינם בזמן שבצד יש תור של גברים שמשלמים, מבחינתי היא אוטומטית תומכת באי שוויון והפלייה, וחבל.

אתן רוצות שוויון?
תעשו מחאות בכניסות למועדונים
תעשו מחאות נגד ביטוח ישיר שעושה החלפת גלגל במסגרת הביטוח בחינם לנשים ולגברים זה תוספת של 30 שקל

תראו שאתם רוצות שוויון!
העצמה נשית זה לא שוויון, זו תחרות
שוויון זה שוויון
ואם אתן תתחרו בגברים, אתן תפסידו, כי מה לעשות שאנחנו הגברים בנויים מהיסוד לחתרותיות והעצמה עצמית, ויש לנו נסיון של מאות אלפי שנים באיך לרמוס מתחרים, על תכנסו לשם, בואו נלך יד ביד, ללא תחרות!
נראה שאתה לא שוויוניסט אלא אוהב לריב.
המון פמיניסטיות ישמחו לריב איתך
 

shaycn23

Well-known member
רומנטיקה מתנגשת בשיוויון.
תחשוב על זה רגע. כל החלטה שהעלית ביחסים איתה לא קובעת רק אם אתה שוביניסט או לא,
היא קובעת גם אם אתה משדר אליה חום וחיבה.
אם תבחר באיזון מגדרי, אז תצפה שהיא תקלוט שאתה אדם קר,קמצן וקטנוני. לוגיקה לא נכונה במשחקי חיזורים אלא הרגש.
את האיזון תשמור ליחסים עם כל שאר האנשים ביקום.
 
למעלה